Με τη ζήτηση για νέα μοντέλα να έχει μειωθεί σε τεράστιο βαθμό στη Γηραιά Ήπειρο, οι κατασκευαστές προσπαθούν να βρουν λύσεις στην στήριξη των αντιπροσωπειών και των εμπόρων τους σε κάθε χώρα ξεχωριστά, με τις εκθέσεις τους να κλείνουν ελέω COVID-19, είτε υποχρεωτικά είτε σύμφωνα με τις συστάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης.
Σύμφωνα με άρθρο του ευρωπαϊκού Automotive News οι κατασκευαστές έχουν θέσει ως προτεραιότητα για τις αντιπροσωπείες και τους εμπόρους τους την επάρκεια ρευστότητας ώστε να μην βάλουν λουκέτο, να ξεπεράσουν αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση και να μπορέσουν να διαχειριστούν τον τζίρο τους που μειώνεται διαρκώς μέχρι να αρθούν τα μέτρα.
Ανάμεσα στα μέτρα που λαμβάνονται είναι η παράταση των προθεσμιών για τις πληρωμές των αντιπροσωπειών προς τους κατασκευαστές, η απλοποίηση στην έκδοση δανείων που μπορεί να χρειάζονται και η καθυστέρηση των λογιστικών ελέγχων.
Ο φόβος ωστόσο για την τύχη του δικτύου πωλήσεων του εκάστοτε κατασκευαστή παραμένει. “Καθώς βλέπουμε αυτή την παγκόσμια ύφεση να εξελίσσεται, οι κατασκευαστές δεν θα είναι σε θέση να διατηρήσουν ακέραιο ολόκληρο το δίκτυο τους”, δηλώνει ο Plinio Vanini, πρόεδρος του Autotorino, του μεγαλύτερου δικτύου εμπόρων αυτοκινήτων στην Ιταλία. Προειδοποιεί παράλληλα ότι οι κατασκευαστές ίσως χρειαστεί να λάβουν σκληρές αποφάσεις για τον αριθμό των εκθέσεων που χρειάζονται πραγματικά και σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.
Πηγή: Automotive News Europe
Φωτογραφία: David McBee