Ευρώπη: Η ηλεκτροκίνηση είναι… ταξική! Οι πλουσιότερες χώρες τον πρώτο λόγο

Οι μεγάλες διαφορές που υπάρχουν στις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ε.Ε. έχουν άμεση σχέση με το βιοτικό επίπεδο κάθε χώρας, σύμφωνα με τελευταία έρευνα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ηλεκτροκίνηση

Τα ηλεκτρικά και τα plug-in ηλεκτρικά μοντέλα έχουν φτάσει πλέον να αναλογούν στο 10,5% επί των συνολικών πωλήσεων των αυτοκινήτων στην Ε.Ε. με το ποσοστό αυτό να μην μοιράζεται ωστόσο ομοιόμορφα μεταξύ των κρατών μελών. Σύμφωνα με τελευταία έρευνα του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (European Automobile Manufacturers’ Association -ACEA) το κατα κεφαλή ΑΕΠ παίζει εδώ τον σημαντικότερο ρόλο με τις βόρειες χώρες να έχουν τον πρώτο λόγο και εκείνες του Νότου να υστερούν σημαντικά στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών με 10 από τις 27 χώρες να έχουν μερίδιο αγοράς κάτω από 3%.

Διαβάστε επίσης – Ford: “Όχι” στα ακουστικά όταν είμαστε εν κινήσει

“Όπως βλέπουμε και από την διανομή των φορτιστών στην Ευρώπη, υπάρχει ξεκάθαρος διαχωρισμός στο πόσο προσιτά είναι τα ηλεκτρικά μεταξύ της Κεντρικής-Ανατολικής Ευρώπης και της Δ. Ευρώπης, όπως και ένας ξεκάθαρος διαχωρισμός μεταξύ Βορά και Νότου”, δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής του ACEA, Eric-Mark Huitema.


Ηλεκτρικά πωλήσεις ACEA Ε.Ε. 2021

Οι χώρες με συνολικό μερίδιο αγοράς στα ηλεκτρικά κάτω από 3%, έχουν κατά κεφαλή ΑΕΠ κάτω από 17.000 ευρώ, ενώ σε αυτό το ποσοστό περιλαμβάνεται και η Ελλάδα. Επιπρόσθετα οι πέντε χώρες με το μικρότερο μερίδιο αγοράς (κάτω από 1%) στα ηλεκτρικά είναι και αυτές που έχουν και το μικρότερο δίκτυο φόρτισης σε σχέση με τις άλλες.

Διαβάστε επίσης: Πιο νευρικοί οι οδηγοί μετά τα lockdowns

Σύμφωνα με τον ACEA περίπου το 75% των πωλήσεων των ηλεκτρικών συγκεντρώνεται σε μόλις τέσσερις χώρες με ιδιαίτερα υψηλό κατά κεφαλή ΑΕΠ, ενώ το υπόλοιπο 25% αναλογεί στα υπόλοιπα 23 κράτη-μέλη.

“Για να συνεχίσουμε στο δρόμο των μηδενικών ρύπων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει επειγόντως να διασφαλίσει τις κατάλληλες συνθήκες και ότι δεν θα μείνει καμία χώρα πίσω. Τα οχήματα μηδενικών ρύπων θα πρέπει να είναι βολικά και προσιτά σε όλους”, συμπλήρωσε ο Huitema.

Ο ACEA με αυτόν τον τρόπο θέλει να τονίσει μία ακόμη φορά τις προσπάθειες που έχουν καταβάλλει οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια για να συμμορφωθούν με τις ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές ρύπων καλώντας την Ε.Ε. να αναλάβει τις δικές τις ευθύνες και υποχρεώσεις για την ταχύτερη εξάπλωση των ηλεκτρικών σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.