Σε ποια χώρα θέλουν έξτρα λωρίδες μόνο για δίκυκλα;

Την δημιουργία περισσότερων λωρίδων για μηχανοκίνητα δίκυκλα στους ήδη υπάρχοντες δρόμους εξετάζουν στη Μαλαισία ως μέτρο μείωσης των τροχαίων.
μαλαισία λωρίδες μοτοσυκλέτες

Η Μαλαισία είναι μια από τις μεγαλύτερες χώρες στον κόσμο αναφορικά με την αγορά αλλά και την παραγωγή δικύκλων, ενώ κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις και στην χρήση τους από τον ντόπιο πληθυσμό με 16 εκατ. δίκυκλα στους δρόμους. Κατέχει παράλληλα και έναν ιδιαίτερα υψηλό δείκτη θνησιμότητας από τροχαία αφού στους δρόμους της σκοτώνονται καθημερινά κατά μέσο όρο 18 άνθρωποι εκ των οποίων οι περισσότεροι από τους μισούς είναι δικυκλιστές. Στο δίκτυο της υπάρχουν ήδη δρόμοι αποκλειστικά για δίκυκλα και η διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα επιτρέπεται με ανάλογη ορατή σήμανση και στο δρόμο.

Και ενώ στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε για το αν πρέπει ή όχι να επιτρέπεται η διήθηση ενώ ξέρουμε πως η οριοθέτηση είναι ο… σωστός δρόμος (όπως αναφέρει με στοιχεία και ο Θανάσης Χούντρας σε σχετικό άρθρο του), στη Μαλαισία θέλουν να προσθέσουν επιπλέον λωρίδες για να μειώσουν τα ατυχήματα.

Αυτή τη φορά το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας της Μαλαισίας δεν προτείνει τη δημιουργία λωρίδων που να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τους δικυκλιστές αλλά τη χρήση της ΛΕΑ ως έξτρα λωρίδας γι αυτούς σε περιοχές με αυξημένη συμφόρηση στους δρόμους. Προτείνει παράλληλα την δημιουργία τους αρχικά σε περιοχές με ιδιαίτερα αυξημένη κυκλοφορία αλλά και σε εκείνες που παρατηρείται υψηλό ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων. Παράλληλα με τη λωρίδα ρίχνεται στο τραπέζι και η πρόταση για μέγιστο όριο ταχύτητας στα 70 χλμ./ώρα για μοτοσυκλέτες χαμηλής ιπποδύναμης, ένα όριο που θα ελέγχεται πιο εύκολα από τις Αρχές με τη δημιουργία μιας τέτοιας λωρίδας.

Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στη χώρα μας που κατέχει και αυτή μια σημαντική και λίγο γνωστή πρωτιά αφού διαθέτει τις περισσότερες μοτοσυκλέτες ανά 1.000 κατοίκους από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης με την παρουσία δικύκλων στα μεγάλα αστικά κέντρα να βοηθά σημαντικά, μεταξύ άλλων, στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά και των εκπεμπόμενων ρύπων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Με το νέο Aprilia SR GT 400 σε ρόλο πρωταγωνιστή το Piaggio Group έδειξε τα νέα μοντέλα και εκδόσεις στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας στο Μιλάνο....
Με όφελος που φτάνει έως και τα 1.500 ευρώ, η Piaggio Hellas ανακοίνωσε Black Friday προσφορές, οι οποίες θα ισχύουν έως και το τέλος του...
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας έκλεισε με μικρή πτώση τον μήνα που μας πέρασε και στο 9μηνο της χρονιάς αυτές ήταν οι εταιρείες που κατάφεραν να...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής