F1 – GP Azerbaijan 2022: Οι Αζέροι “δολοφόνησαν” το αλογάκι…

Το GP του Azerbaijan ολοκληρώθηκε με τη Red Bull απόλυτη κυρίαρχο, τη Mercedes να μας θυμίζει τις παλιές της μέρες και τη Ferrari να καταστρέφεται ολοσχερώς...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
GP Azerbaijan 2022

Ολοκληρώθηκε και το 8ο Grand Prix της φετινής χρονιάς που έλαβε χώρα στην πατρίδα των Αζέρων, το Αζερμπαϊτζάν και συγκεκριμένα στους δρόμους του Μπακού. Ένα σιρκουί πόλης, το οποίο έχει τη μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος, την οποία οι οδηγοί περνούν με τέρμα γκάζι, όπως και την επόμενη μεταξύ των στροφών 2 και 3. Ωστόσο φαίνεται πως για μία ακόμη χρονιά οι ταχύτατες αυτές ευθείες δημιουργούν προβλήματα στους κινητήρες των ομάδων. Μεγάλος χαμένος της χρονιάς η Ferrari καθώς όχι ένα, ούτε δύο, αλλά τέσσερα μονοθέσια με μονάδες ισχύος της Ferrari εγκατέλειψαν προδομένα από κινητήρα, με εξαίρεση τον Sergio Perez που πρόλαβε το κιβώτιο ταχυτήτων να χαλάσει πριν τον κινητήρα του…

Τόσο στις ελεύθερες, όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές, το σύνηθες μοτίβο των Ferrari και Red Bull να μάχονται για την κορυφή δεν άλλαξε, καθώς εναλλάσσονταν όλο το τριήμερο στις θέσεις 1 ως 4. Τα δοκιμαστικά κύλησαν χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις, με τη Ferrari να επαναλαμβάνει τη γνωστή της τακτική στο Q3 με τα δύο μόλις περάσματα, η οποία φαίνεται να αποδίδει καθώς ο Charles Leclerc έγινε poleman και μάλιστα ο μόνος πιλότος με 2 pole στο Μπακού. Έτσι, λοιπόν, στη δεύτερη προσπάθειά του, ο Charles Leclerc κατάφερε να κλέψει την pole position από τις Red Bull, που εκκίνησαν από τις θέσεις 2-3. Στην 4η θέση της σχάρας εκκίνησης βρέθηκε ο Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari. Ακολούθησαν κατά σειρά οι Russell, Gasly, Hamilton, Tsunoda, Vettel και Alonso στην πρώτη δεκάδα.
Σε ένα Grand Prix που κατά παράδοση κερδίζουν οι Mercedes και Red Bull, με 5 διαφορετικούς οδηγούς να έχουν κερδίσει και τα 5 GP του Μπακού, η Ferrari ήθελε να σπάσει το ρόδι και να πάρει την πρώτη της νίκη στα αζερικά εδάφη. Η εκκίνηση όμως απέδειξε πως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εύκολο, καθώς από την πρώτη κιόλας στροφή, υπό την πίεση του Max Verstappen ακριβώς πίσω του, ο Μονεγάσκος μπλόκαρε δυνατά τους τροχούς του επιτρέποντας στον Perez να στρίψει μπροστά του και να βρεθεί να οδηγεί την κούρσα από τον πρώτο κιόλας γύρο.
Στον 9ο γύρο τα πράγματα για τη Ferrari δυσκόλεψαν κι άλλο, όταν ο Sainz προδόθηκε από το κιβώτιο ταχυτήτων της F1-75 και εγκατέλειψε, ξεκινώντας ένα γαϊτανάκι φεραρικών εγκαταλείψεων. Το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας επέτρεψε στα μονοθέσια να μπουν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Ο Leclerc έσπευσε πρώτος στα pits να βάλει τη σκληρή γόμα, σε ένα πραγματικά τραγικό pitstop, καθώς ο εμπρός γρίλος κόλλησε κάτω απ’ το μονοθέσιο και δεν έβγαινε, κοστίζοντας μια θέση στον πιλότο της scuderia, που επέστρεψε τρίτος στον αγώνα.
Το μενού στη συνέχεια είχε ενδοοικογενειακές κόντρες που κράτησαν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα. Αρχικά, ο Verstappen προσπέρασε τον ομόσταυλό του και πήρε την πρωτιά του αγώνα, με τον Perez να μην αμύνεται καν στην προσπέραση. Λίγο αργότερα οι Zhou και Bottas είχαν τη δική τους εμφύλια μάχη. Ένα κακό pitstop με υπεύθυνο τον εμπρός γρίλο, αυτή τη φορά για το Sergio Perez, τον έφερε τρίτο, πίσω από τον Leclerc, ο οποίος γύρο με το γύρο μάζευε τα δευτερόλεπτα από τον προπορευόμενο Max Verstappen.
Τα πρώτα καλά νέα για τη Ferrari ήρθαν στον 19ο γύρο, όταν ο Verstappen για να εκμεταλλευτεί την πίεση που του ασκούσε ο Leclerc, έκανε ένα μέτριο pitstop και βρέθηκε πίσω από τον Leclerc που πλέον οδηγούσε την κούρσα. Τα ευχάριστα όμως δεν κράτησαν πολύ, καθώς δύο μόλις γύρους αργότερα, ο Μονεγάσκος έμεινε από κινητήρα συνεχίζοντας το χορό των εγκαταλείψεων και κλείνοντας άδοξα την καταστρεπτική μέρα για τη Scuderia και τους ανά τον κόσμο tifosi. Πλέον οι Red Bull ήταν στο 1-2, με τρίτο τον Russel και τη Mercedes του.
Η μέρα όμως ήταν πολύ χειρότερη για τη Ferrari ως κατασκευαστή και προμηθευτή κινητήρων, καθώς και ο Zhou ενημερώθηκε από τα paddock της Alfa Romeo να εγκαταλείψει άμεσα τον αγώνα, λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος. Κάπως έτσι καταστράφηκε και η κατά τα άλλα εξαιρετική μέρα για τον Zhou που βρέθηκε σε πολύ καλό τριήμερο. Παράλληλα οι εμφύλιες συρράξεις συνεχίζοντας αμείωτες, αυτή τη φορά με τις Alpine των Ocon kαι Alonso να μάχονται για την 9η θέση.
Τέταρτος που έμεινε στα μισά του δρόμου ήταν ο Kevin Magnussen, όταν ο κινητήρας Ferrari της Haas του παρέδωσε το πνεύμα στον 33ο γύρο. Οι δύο πρωτοπόρες Red Bull έσπευσαν να καρπωθούν το δωρεάν pitstop που τους προσέφερε το virtual safety car, μπαίνοντας και ξαναβγαίνοντας στις ίδιες ακριβώς θέσεις. Το ίδιο έκαναν και τα υπόλοιπα μονοθέσια, έως ότου η Haas να μετακινηθεί εκτός πίστας. Ήδη από τα μισά του αγώνα, η μέρα για την Red Bull είχε μετατραπεί σε κυριακάτικη βόλτα, καθώς τα μονοθέσιά της γύριζαν στην πίστα σε ένα εύκολο 1-2, χωρίς απειλές, με άδειους του καθρέφτες και τους ορίζοντές τους.
Οι McLaren στη δική τους οικογενειακή μάχη, πάλεψαν σκληρά τόσο για την 9η θέση, όσο και για την 8η θέση, σε μία διαμάχη που κράτησε μέχρι το τελευταίο δέκατο του δευτερολέπτου και την καρό σημαία να έχει πέσει. Την ίδια ώρα ο Hamilton σκαρφάλωνε στην 4η θέση, προσπερνώντας την Alpha Tauri του Gasly. Το πέσιμο της καρό σημαίας αντίκρισε πρώτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen και ακριβώς πίσω του τερμάτισε ο ομόσταυλός του Sergio Perez, που κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο κέρδισε έναν επιπλέον βαθμό και χάρισε το απόλυτο στην ομάδα της Red Bull. Πλέον οι δύο πιλότοι είναι πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οδηγών, αφήνοντας πίσω τον Leclerc.
Σε καλή μέρα βρέθηκαν οι δύο Mercedes κάνοντας το 3-4, παρά το τεράστιο πρόβλημα δελφινισμού που αντιμετώπισαν, όπως και τα υπόλοιπα μονοθέσια, αλλά τα ασημένια βέλη ακόμη περισσότερο. Ένα ακόμη βάθρο για τον αθόρυβο, αλλά πάντα πολύ επικίνδυνο, George Russell. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Lewis Hamilton, τερμάτισε 4ος σε μία πολύ δύσκολη γι’ αυτόν ημέρα, λόγω του porpoising. Την 5η θέση κατάφερε να κρατήσει τελικά ο Gasly, παρά τις έντονες πιέσεις του Vettel που τερμάτισε 6ος. Τις θέσεις 7 και 10 κατέκτησαν οι δύο Alpine και οι Alonso και Ocon αντίστοιχα, ενώ ανάμεσά τους πλασαρίστηκαν οι δυο McLaren στις θέσεις 8 και 9.
Εκτός βαθμολογίας, πέραν όσων εγκατέλειψαν, βρέθηκαν οι Bottas, Albon, Tsunoda, Schumacher και Latifi, ο οποίος εκτός των άλλων μάζεψε και ποινές 15 δευτερολέπτων για λάθος τοποθέτηση στη σχάρα εκκίνησης και αγνόηση μπλε σημαίας. Μετά τη λήξη του αγώνα ο Max Verstappen δήλωσε χαρούμενος για τη νίκη του και ανέφερε πως οι Red Bull στάθηκαν τυχερές στο Μπακού από τις εγκαταλείψεις των Ferrari, διότι ο Leclerc έδειχνε να έχει βρει ρυθμό νίκης. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Sergio Perez, ο οποίος δήλωσε πως ήταν πολύ σημαντικό αυτό το 1-2 για την ομάδα του και πως είναι και αυτός ενεργός στην κούρσα διεκδίκησης του πρωταθλήματος.
Το ανησυχητικό είναι η κατάσταση του Hamilton καθώς δυσκολεύτηκε πολύ να βγει απ’ το μονοθέσιό του, κρατώντας τη μέση του. Ακόμη και αρκετές ώρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Βρετανός παραπονιόταν για έντονους πόνους στη μέση, γεγονός που καθιστά αμφίβολη την παρουσία του στο επόμενο GP. Χαρακτηριστικό είναι πως μετά τη λήξη του αγώνα η ομάδα του ζήτησε συγγνώμη για τις αναπηδήσεις που υπέφερε σε όλο τον αγώνα. Επόμενο ραντεβού με την F1 την επόμενη εβδομάδα, στο GP του Καναδά.
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.