Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που παρουσιάστηκε επίσημα η Plug-In υβριδική Ferrari 296 GTB, η πρώτη υβριδική Ιταλίδα μαζικής παραγωγής. Τώρα, ο οίκος DMC Tuning έρχεται να αυξήσει την ισχύ της, αλλά και να προχωρήσει σε μία αισθητική αναβάθμιση.
Διαβάστε επίσης: Μηχανικός βγήκε για δοκιμή της Ferrari Enzo. Το αποτέλεσμα στην οθόνη σας!
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ιταλικό μοντέλο έρχεται από το εργοστάσιο με ένα Plug-In υβριδικό σύστημα που αποδίδει συνδυαστικά 830 ίππους. Κάτι τέτοιο γίνεται εφικτό με την τοποθέτηση ενός τρίλιτρου bi-turbo V6 κινητήρα που αποδίδει 663 ίππους. H νέα berlinetta τους μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα των Ιταλών όπως είναι η SF90 Stradale αλλά και η Roma, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 7.45 Kwh.
Χάρη και στη μέγιστη ροπή των 740 Nm τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,3 δεύτερα, με την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο μπορείτε να βρείτε στο σχετικό μας κείμενο.
Πάμε τώρα στην αναβάθμιση του οίκου DMC Tuning, ο οποίος επεμβαίνει αρχικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να αυξάνεται κατά 80 ίππους και η εταιρεία αναφέρει πως στην πράξη η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 0,1 δλ. Πέρα, όμως, από τον κινητήρα, αλλαγή υπάρχει και εξωτερικά. Όπως μπορείτε να δείτε στις σχετικές εικόνες, το αυτοκίνητο φέρει ένα “light” bodykit, το οποίο αποτελείται από πλαϊνές ποδιές, διαχύτη, αλλά και μία αεροτομή στο πίσω μέρος.