Ferrari: Αλλαγές με στόχο τον τίτλο

Με σημαντικές αλλαγές θα παραταχθεί η Scuderia Ferrari στη νέα σεζόν της F1, στοχεύοντας να επιστρέψει στην κορυφή μετά από 11 χρόνια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Για τη νέα σεζόν η ιταλική ομάδα διαθέτει χορηγό ονομασίας, καθώς ονομάζεται Scuderia Ferrari Mission Winnow, ενώ μετά από αρκετά χρόνια έχουμε διαφοροποίηση  στο δίδυμο οδηγών της και νέο επικεφαλής. Σας μπερδέψαμε; Ας το ξεδιαλύνουμε…

Όσον αφορά στο νέο χορηγό ονομασίας, η Mission Winnow, που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως “αποστολή νίκη τώρα”, επί της ουσίας πρόκειται για το ερευνητικό μέρος της καπνοβιομηχανίας Philip Morris International. Αν και η Ferrari δεν έχει επικοινωνήσει ιδιαίτερα το ζήτημα, προφανώς η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα τρικ, προκειμένου να γίνει μια εύσχημη “ντρίμπλα” στην απαγόρευση διαφημίσεων καπνού στη Formula 1.

Περνώντας στο έμψυχο δυναμικό, ο μέχρι πρότινος τεχνικός διευθυντής της ομάδας Mattia Binotto,  αντικατέστησε τον Maurizio Arrivabene. Επί της ουσίας, ο τελευταίος πλήρωσε την απώλεια των τίτλων το 2018, καθώς οι επιδόσεις του κόκκινου μονοθέσιου ήταν αρκετά καλές. Η διοίκηση της ομάδας με επικεφαλής τον John Elkann, θεώρησε πως η Ferrari έκανε σημαντικά λάθη τακτικής, που εντέλει της στέρησαν το πρωτάθλημα και ο Arrivabene κρίθηκε υπεύθυνος, ως επικεφαλής του project.


Όσον αφορά στους οδηγούς, αλλαγή θα έχουμε στη σύνθεση της ομάδας μετά από αρκετά χρόνια.  Ο 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastian Vettel θα διατηρήσει το status του πρώτου οδηγού της ομάδας, αν και το 2018 υπήρξαν αρκετές φορές που δεν αντέδρασε σωστά υπό πίεση. Δεύτερος οδηγός της ομάδας θα είναι ο νεαρός Μονεγάσκος Charles Leclerc, που μαζί με τον Max Verstappen θεωρούνται αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα ταλέντα στη Formula 1. Ο 21χρονος Leclerc, εντυπωσίασε στη rookie χρονιά του με την Sauber Alfa Romeo και πήρε προαγωγή, καθώς η Ferrari δε θέλησε να χαλάσει τη συμφωνία που είχε ήδη κάνει με τον νεαρό, ο εκλιπών πρόεδρός της Sergio Marchionne.

Η έλευση του Leclerc οδήγησε στην πόρτα της εξόδου τον πολύπειρο Kimi Raikkonen, ο οποίος παραμένει ο τελευταίος πιλότος που έφερε Πρωτάθλημα Οδηγών στο Maranello, το 2007. Αν και οι επιδόσεις του Φινλανδού βελτιώθηκαν πολύ μετά το μέσο της περσινής σεζόν, με αποκορύφωμα τη νίκη του στο GP Η.Π.Α., εντούτοις δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του. Έτσι, μετακόμισε στην Alfa Romeo Racing, όπως μετονομάστηκε η Sauber, ομάδα που διατηρεί προφανώς καλούς δεσμούς με τη Ferrari, ενώ ταυτόχρονα ήταν η πρώτη ομάδα του Kimi στην F1, το 2001. Δοκιμαστές της ομάδας, θα είναι ο Ισπανός Marc Gene και ο Ιταλός Davide Rigon, ο οποίος θα είναι και ένας από τους 4 οδηγούς του προσομοιωτή της Ferrari.

Αναμφίβολα, το 2019 θα είναι μια χρονιά με μεγάλη πίεση για τη Scuderia, αφού άπαντες αναμένουν τουλάχιστον το Πρωτάθλημα Οδηγών, καθώς μπορεί ο Leclerc να είναι εξαιρετικά ταλαντούχος, ωστόσο η έλλειψη εμπειρίας του στο υψηλότερο επίπεδο ίσως στοιχίσει σε επίπεδο Κατασκευαστών. Ίδωμεν!

H παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ferrari θα γίνει την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου.

 

Η σύνθεση της Scuderia Ferrari Mission Winnow για το 2019

#5 Sebastian Vettel

Ημερομηνία Γέννησης: 3 Ιουλίου 1987

Εθνικότητα: Γερμανός

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Η.Π.Α., 2007

Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 4 (2010, 2011, 2012, 2013)

Συμμετοχές: 220

Νίκες: 52

Pole positions: 55

Τερματισμοί στο βάθρο: 111

#16 Charles Leclerc

Ημερομηνία Γέννησης: 16 Οκτωβρίου 1997

Εθνικότητα: Μονεγάσκος

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Αυστραλία, 2018

Συμμετοχές: 21

Καλύτερο αποτέλεσμα: 6η θέση (Αζερμπαϊτζάν 2018)

Διακρίσεις: Πρωταθλητής GP3 (2016), Πρωταθλητής Formula 2 (2017)

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]