Η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία για μια νέα πανίσχυρη berlinetta που θα παρουσιαστεί σε περίπου δύο εβδομάδες. Θα φέρει τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο δρόμου των Ιταλών και θα βασίζεται στην εντυπωσιακή από κάθε άποψη 812 Superfast.
Η νέα ειδική έκδοση της Superfast φέρει την τελευταία εξέλιξη του μεγάλου V12, των 6,5 λίτρων με την περιεχόμενη γωνία των 65 μοιρών. Σύμφωνα με τους Ιταλούς είναι ο ισχυρότερος κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχουν παρουσιάσει ποτέ για μοντέλο δρόμου με την ισχύ του να φτάνει στους 830 ίππους στις 9.500 σ.α.λ -από 800 στις 8.500 σ.α.λ.
Διαβάστε επίσης – Ηλεκτρική Ferrari: Έρχεται επίσημα, αλλά πότε;
Για να πετύχουν αυτό το νούμερο οι μηχανικοί της Ferrari προχώρησαν σε μια σειρά από αλλαγές, ανασχεδιάζοντας αρκετά μηχανικά μέρη, όπως για παράδειγμα είναι ο μηχανισμός για τον χρονισμό των βαλβίδων αλλά και το σύστημα εξαγωγής.
Στα τεχνολογικά highlights της περιορισμένης παραγωγής έκδοσης περιλαμβάνεται και η υιοθέτηση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ενεργής τετραδιεύθυνσης που βελτιώνει την ευελιξία της 812 Superfast αλλά και την ακρίβεια και την αμεσότητα στις στροφές.
Σημαντική προσπάθεια έχει γίνει και στη μείωση του βάρος με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα αλλά και στο εσωτερικό, ενώ ντεμπούτο στο νέο μοντέλο θα κάνει και η τελευταία έκδοση (v7.0) του συστήματος ελέγχου δυναμικής ευστάθειας Side Slip Control.
Αλλαγές ανακοινώθηκαν και για τη συνολική αεροδυναμική απόδοση της νέας πανίσχυρης Ferrari, με στόχο τα υψηλότερα επίπεδα κάθετης δύναμης. Άλλωστε αυτό φαίνεται και στις φωτογραφίες με το αμάξωμα να έχει δεχτεί εμφανείς τροποποιήσεις προς αυτή την κατεύθυνση, σχεδόν σε κάθε σημείο του, έχοντας αποκτήσει παράλληλα πιο επιθετικές γραμμές.
Γι’ αυτό φροντίζουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, ο σημαντικά μεγαλύτερος διαχύτης, οι τροποποιήσεις στα πλαϊνά της berlinetta, η μεγαλύτερη πίσω αεροτομή αλλά και το αλουμινένιο κάλυμμα που παίρνει τη θέση του πίσω παρμπρίζ.
Με όλες αυτές τις αλλαγές οι επιδόσεις αναμένεται να ξεπερνούν εκείνες της “στάνταρ” 812 Superfast που χρειάζεται μόλις 2,9 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική πάνω από 340 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σαφώς πιο περιορισμένες με το ταμπλό να έχει διατηρηθεί. Οι επενδύσεις στις πόρτες έχουν ανασχεδιαστεί με στόχο τη μείωση του βάρους, ενώ μικρές αλλαγές παρατηρούνται και στο κεντρικό τούνελ. Περισσότερα για τη νέα περιορισμένης παραγωγής δημιουργία της Ferrari, όπως και το όνομα της, θα γνωρίζουμε στις 5 Μαΐου, όταν και οι Ιταλοί θα προχωρήσουν στην πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου τους διαδικτυακά.