Ferrari-Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής: Η επιστροφή που αλλάζει τα δεδομένα

Η επιστροφή των Ιταλών στη νέα κορυφαία κατηγορία LMH του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής βάζει φωτιά στα όνειρα όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ferrari Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αντοχής επιστροφή

Πέντε δεκαετίες μετά την τελευταία της συμμετοχή, η Ferrari επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (World Endurance Championship- WEC). Η ιταλική εταιρία, που μετρά συνολικά εννέα νίκες στην κορυφαία κατηγορία στο 24ωρο του LeMans κέρδισε τελευταία φορά στη θρυλική πίστα το 1965 με την 250 LM. Ήταν η έκτη σερί νίκη της Ferrari στο LeMans, η τελευταία της μέχρι σήμερα στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής (!), εις βάρος μάλιστα της μεγάλης τότε αντιπάλου της Ford και του GT40. Οι Ιταλοί αποχώρησαν το 1973.

Διαβάστε επίσης: Κώστας Στεφανής – Ferrari 812 GTS. Με ένδοξο παρελθόν

Η είδηση από την ιταλική εταιρία, η πιο σημαντική που έχει ακουστεί μέχρι στιγμής φέτος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο, δείχνει ότι οι νέοι κανονισμοί και η νέα κορυφαία κατηγορία LMH (Le Mans Hypercar) που προκύπτει από αυτούς βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Δείχνει παράλληλα ότι και οι νέοι κανονισμοί στη Formula 1, με ταβάνι για το μέγιστο μπάτζετ κάθε ομάδας, βρίσκονται επίσης στο σωστό δρόμο.

Από αυτή τη μείωση η Ferrari βρήκε επί της ουσίας τους πόρους για να τρέξει το νέο project, σε συνδυασμό με το σημαντικά χαμηλότερο κόστος που προκύπτει από τη νέα κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής. Η FIA αναφέρει χαρακτηριστικά ότι με τους νέους κανονισμούς το ετήσιο κόστος για να συμμετέχει μια ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι σχεδόν 80% (!) χαμηλότερο σε σχέση με την προηγούμενη κορυφαία κατηγορία LMP1…

Η επιστροφή των Ιταλών μόνο καλό θα κάνει στον θεσμό με το ενδιαφέρον του κοινού για τους αγώνες αντοχής να αναθερμαίνεται για τα καλά, κάτι που θα οδηγήσει και στην προσέλκυση περισσότερων τηλεθεατών και κατά συνέπεια ίσως ακόμη περισσότερων κατασκευαστών. Κακά τα ψέματα. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές θέλουν αντίπαλο τη Ferrari και το ίδιο ισχύει και για τους Ιταλούς κάτι που φανερώνει και η αδιάκοπη συμμετοχή τους στην Formula 1. Γι’ αυτό άλλωστε συνεχίζουν να παίρνουν μέρος στους αγώνες αντοχής αν και όχι στην κορυφαία κατηγορία αφού και αυτοί συντέλεσαν στο χτίσιμου του μύθου της Ferrari που μετρά ουκ ολίγες επιτυχίες.

Αυτό που επίσης προκύπτει από την επιστροφή της Ferrari είναι και το νέο hypercar που ετοιμάζουν, το οποίο και θα διαδεχθεί τη LaFerrari στην κορυφή της γκάμας της ιταλικής εταιρίας και θα είναι αυτό με το οποίο οι Ιταλοί θα αγωνίζονται στο WEC.

Για να δούμε βέβαια το νέο hypercar να αγωνίζεται στην LMH και ακόμη περισσότερο στις 24 ώρες του θρυλικού Le Mans θα πρέπει να περιμένουμε δύο ακόμη χρόνια αφού τότε θα ολοκληρωθεί και η εξέλιξη του project. Ως τότε δίπλα στις Toyota, Apline και Glickenhaus που απέμειναν φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, θα έρθει να προστεθεί η Ferrari και εξίσου σημαντικά οι Porsche, Peugeot (από το 2022), Honda (μέσω της Acura) και Audi που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους. Με όλους αυτούς στην ίδια κατηγορία οι μνήμες από το παρελθόν ξυπνάνε, τα “τύμπανα του πολέμου” ηχούν δυνατά και αυτό το ακούν ακόμη και κατασκευαστές που δεν ενδιαφέρονται προς το παρόν να συμμετάσχουν, όπως είναι η McLaren και η Mercedes. Λέτε να τους δούμε και αυτούς; Μακάρι!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr