Fiat 500: Έτσι γιορτάστηκαν τα γενέθλιά του στην Ιταλία

Με ξεχωριστό τρόπο τιμήθηκε η επέτειος 62 ετών του Fiat 500, από τους εργαζόμενους στην ιταλική εταιρεία και κατόχους του εμβληματικού μοντέλου

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Fiat 500 συμπλήρωσε 62 χρόνια σταδιοδρομίας στην παγκόσμια σκηνή της αυτοκίνησης και οι Ιταλοί το γιορτάζουν. Για τον εορτασμό, 100 εργαζόμενοι στο Mirafiori και κάτοχοι του Fiat 500, τοποθέτησαν τα αυτοκίνητά τους στην οροφή του Lingotto, σχηματίζοντας τη φράση “Happy birthday 500”.

Το εργοστάσιο του Lingotto είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ένδοξη ιστορία της Fiat. Ιδιαίτερα κομψό και φουτουριστικό για την εποχή του, εγκαινιάστηκε το 1932 και έγινε σημείο αναφοράς για την πίστα δοκιμών στην οροφή του. Αντίστοιχο σημείο αναφοράς για ολόκληρη την αυτοκίνηση έγινε το Fiat 500. Το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο, έχει αναγνωριστεί ως σύγχρονο έργο τέχνης και για αυτό, εκτίθεται στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.


Με αφορμή τον εορτασμό των 62ων γενεθλίων του Fiat 500, μια σειρά από “500ράκια” βρέθηκε στην οροφή του εργοστασίου όπου γίνονταν οι τελικές τους δοκιμές, πριν βγουν στην παραγωγή, τη δεκαετία του ’50. Σπάνιες και ειδικές εκδόσεις όπως τα Fiat 500 Cappellini του 2007, 500 by Gucci του 2011, Abarth 695 Tributo Ferrari του 2009 και το νέο επετειακό 500 120th ήταν εκεί, για να γιορτάσουν τα γενέθλια του εμβληματικού μοντέλου.

Luca Napolitano

Χρόνια Πολλά στο αγαπημένο αυτοκίνητο της Ιταλίας που το λάτρεψε όλη η Ευρώπη”, δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat & Abarth για την περιοχή EMEA. “Με 6 εκατομμύρια πωλήσεις, τα 2 εκ των οποίων αφορούν το νέο μοντέλο, το Fiat 500 κατέχει ηγετική θέση στα αυτοκίνητα πόλης στην Ευρώπη και αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο της FCA τα τελευταία δύο χρόνια. Τα παραπάνω δείχνουν την αγάπη που έχει το κοινό για το 500”.

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]