Fiat: Νέο ηλεκτρικό 500 3+1 με τέσσερις πόρτες!

Η Fiat αποκάλυψε στο Τορίνο το νέο 500 3+1 που συνδυάζει το στιλ με την πρακτικότητα και προσθέτει μία ακόμη μικρή πόρτα στη δεξιά πλευρά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
νέο ηλεκτρικό Fiat 500 3+1 2020

Μετά την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού 500 “la Prima” cabrio και την παρουσίαση του hatchback μοντέλου στις αρχές του καλοκαιριού η Fiat μας αποκαλύπτει το τρίτο και τελευταίο μέχρι στιγμής μέλος της οικογένειας του ηλεκτρικού 500.

Σίγουρα αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση να ξεχωρίζει είναι η τρίτη πόρτα στο δεξί μέρος του αμαξώματος, η οποία διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Εκτός από την πρακτικότητα, με αυτή τη μικρή τρίτη πόρτα οι Ιταλοί αποτίνουν και ένα “φόρο τιμής” στο αυθεντικό 500 του 1957, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν επίσης προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η έξτρα πόρτα δεν έχει αλλάξει τις διαστάσεις του 500 έναντι της τρίθυρης και της cabrio έκδοσης, ενώ όταν είναι κλειστή περνά σχεδόν απαρατήρητη. Να σημειωθεί ότι αν δεν έχει ανοίξει η πόρτα του συνοδηγού δεν μπορεί να ανοίξει ούτε αυτή, ενώ σε σχέση με το hatchback το βάρος παρουσιάζεται αυξημένο κατά 30 κιλά.

Όπως και οι εκδόσεις cabrio και hatchback, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 ξεκινά την πορεία του με την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση “la Prima”, διαθέσιμη σε τρία χρώματα: Rose Gold (απόχρωση του ροζ χρυσού), Glacier Blue (μπλε) και Onyx Black (μαύρο).


Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima” ξεχωρίζει χάρη στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full LED, τους δίχρωμους τροχούς των 17 ιντσών και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως:

Ενεργό σύστημα Cruise Control (iACC) με λειτουργία διατήρησης κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα ελέγχου κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360°.

Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν –για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης σύμφωνα με τους Ιταλούς- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα η έκδοση εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα ταχυφόρτισης 85 kW και καλώδιο Mode 3 των 11 kW για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο δίκτυο.

Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 περιλαμβάνει TFT οθόνη επτά ιντσών για τον οδηγό και κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών με το σύστημα πλοήγησης, το ψηφιακό ραδιόφωνο, την ασύρματη σύνδεση mirroring με CarPlay / Android Auto, την ασύρματη φόρτιση και το Uconnect Box (σύστημα τηλεματικών υπηρεσιών), να περιλαμβάνονται στον “εξοπλισμό” του. Για το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 διαθέσιμες θα είναι επίσης οι εκδόσεις Action, Passion και Icon.

Το κάθε επίπεδο εξοπλισμού αντιπροσωπεύει μια διαφορετική αποστολή, αλλά, σύμφωνα με τη Fiat όλα να περιλαμβάνουν τις καλύτερες λύσεις τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας με περιεχόμενο που είναι μοναδικό για την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

500 Action
Η πρώτη έκδοση του νέου ηλεκτρικού 500 είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο στοχεύει εκείνους που ζουν και κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων και τις περιοχές που απαγορεύεται η κίνηση συμβατικών οχημάτων. Για όσους κατά μέσο όρο καλύπτουν καθημερινά περίπου 50χλμ. Και αναζητούν μια σύγχρονη, όμορφη και φιλική προς το περιβάλλον λύση αυτοκίνησης.

Το 500 Action εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων που προσφέρει άμεση επιτάχυνση με τη διαδικασία 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135χλμ./ώρα.

Το 500 Action είναι για όσους πραγματοποιούν σύντομες διαδρομές στην πόλη και αναζητούν την πλέον οικολογική λύση, χρειάζονται μικρότερη σχετικά αυτονομία, αλλά και πλήρη κάλυψη από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS). Η χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται στα 23,8 kWh και προσφέρει αυτονομία άνω των 180 χλμ. στον κύκλο WLTP και άνω των 240χλμ. στην κίνηση στην πόλη. Με μια μέση ημερήσια χρήση των 50χλμ. ο οδηγός του ηλεκτρικού 500 Action χρειάζεται μία μόλις φόρτιση για μια εργάσιμη εβδομάδα.

Η φόρτιση αποτελεί βασική ανησυχία για όσους σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Για αυτό το λόγο το 500 Action εφοδιάζεται με ταχυφορτιστή 50 kW που επιτρέπει την πολύ γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας. Για παράδειγμα για την ημερήσια χρήση των 50χλμ. απαιτούνται λιγότερο από 10 λεπτά φόρτισης. Το σύστημα επιτρέπει τη φόρτιση σε οικιακό δίκτυο με καλώδιο Mode 2 (3 kW), τη φόρτιση σε δημόσιο φορτιστή (συνεχούς ή εναλλασσόμενου ρεύματος), μέσω καλωδίου 11 kW Mode 3 ή μέσω του easyWallbox της Mopar.

Σχεδιασμένο για τους νέους, το 500 Action περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του όλα τα συστήματα ADAS που χρειάζεται κανείς για την κίνηση στην πόλη, όπως σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα διατήρησης πορείας στην λωρίδα και σύστημα επόπτευσης τυφλών σημείων.

Παράλληλα το σύστημα πολυμέσων του νέου ηλεκτρικού 500 Action είναι σχεδιασμένο για όσους θέλουν να είναι πάντα συνδεδεμένοι. Το “smart audio” διαθέτει μια εργονομική βάση στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί το smartphone κάθετα ή οριζόντια και σύνδεση μέσω Bluetooth με το σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, ώστε το κινητό να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι τού. Την εικόνα συμπληρώνει ο πίνακας οργάνων με την έγχρωμη οθόνη TFT των επτά ιντσών, αλλά και τα καθίσματα με επένδυση από το πρωτοποριακό οικολογικό ύφασμα Seaqual.

500 Passion
Η μεσαία έκδοση Passion, χάρη στη μεγαλύτερη συστοιχία μπαταριών, αυξάνει σημαντικά την αυτονομία της με έως 320χλμ. στον κύκλο WLTP και έως 460χλμ. στην κίνηση στην πόλη. Εφοδιάζεται με ταχυφορτιστή 85 kW που επιτρέπει τη φόρτιση της άδειας μπαταρίας στο 80% σε μόλις 35 λεπτά, ενώ η φόρτιση που εξασφαλίζει αυτονομία 50χλμ. διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

Για την περίσταση ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 118 ίππους με την τελική να ανέρχεται στα 150 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε εννέα δευτερόλεπτα.

Όπως και όλη η γκάμα, η έκδοση Passion είναι εφοδιασμένη με τον επιλογέα e-Mode που δίνει τη δυνατότητα τριών διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης, Normal, Range και Sherpa, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

500 Icon
Το 500 Icon φέρει ίδια μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ με το Passion αλλά πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με το σύστημα πολυμέσων Uconnect 5 να αξιοποιεί την διάστασης 10,25 ιντσών “cinerama” οθόνη, η οποία είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό. Το σύστημα διαθέτει και σύστημα αναγνώρισης φωνής και δέχεται φωνητικές εντολές όταν ξεκινάτε με τη φτάσει “Hey Fiat”.

Η κομψότητα και η ραφιναρισμένη πολυτέλεια οδήγησαν τους σχεδιαστές του Centro Stile στην επιλογή πιο φωτεινών χρωμάτων για το εσωτερικό του 500 Icon, με το ταμπλό να είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και να υπάρχει η επιλογή για την εφαρμογή οικολογικών υλικών, όπως το ξύλο. Το προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον ύφασμα Seaqual ολοκληρώνει την εικόνα του εσωτερικού.

Η “μελωδία” του νέου ηλεκτρικού 500
Στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, το σύστημα ηχητικής προειδοποίησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (AVAS) είναι σχεδόν ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα. Το νέο ηλεκτρικό 500 όμως έχει τη δική του μοναδική ηχητική “υπογραφή”. Το AVAS του ιταλικού ηλεκτρικού μοντέλου που απαιτείται για ταχύτητες έως τα 20χλμ./ώρα βασίζεται στη μελωδία του Nino Rota για την ταινία Amarcord του Federico Fellini.

Τα Normal, Range και Sherpa προγράμματα οδήγησης
Το νέο ηλεκτρικό 500 φέρει τρία προγράμματα οδήγησης ώστε κάθε οδηγός να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας σύμφωνα με το οδηγικό του στιλ.

Στο “Normal”, το ηλεκτρικό 500 μπορεί να οδηγηθεί όπως ένα συμβατικό όχημα με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει άμεση την ισχύ και τη ροπή του. Στο Range, το 500 αξιοποιεί τη λειτουργία “one-pedal” και επιτρέπει την επιτάχυνση και επιβράδυνση χρησιμοποιώντας μόνο το ένα πεντάλ. Όταν ο οδηγός το αφήνει τελείως πραγματοποιείται η μέγιστη ανάκτηση ενέργειας μέχρι το αυτοκίνητο να σταματήσει τελείως.

Όταν η διαθέσιμη ενέργεια είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα, το πρόγραμμα “Sherpa” δίνει τη δυνατότητα για μέγιστη αυτονομία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]