Για την φαντασίωση της Ford σχετικά με το απόλυτο αγωνιστικό αυτοκίνητο σας είχαμε ενημερώσει πριν από μερικούς μήνες, όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό άρθρο μας εδώ.
Πλέον, η αμερικάνικη μάρκα δίνει σάρκα και οστά στο όραμά της και το πρώτο εικονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που γεννήθηκε μέσα από τη συνεργασία της κοινότητας των gamers και ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων είναι πλέον γεγονός. Η esports ομάδα Team Fordzilla της Ford αποκάλυψε λοιπόν ένα πραγματικό μοντέλο πλήρους κλίμακας του Team Fordzilla P1.
Αν και είναι συνηθισμένο να βλέπουμε πραγματικά αυτοκίνητα να πρωταγωνιστούν σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, εν τούτοις είναι η πρώτη φορά που ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων σε συνεργασία με την κοινότητα των gamers σχεδίασε πρώτα εικονικά ένα αυτοκίνητο (που δεν έχει εμφανιστεί ακόμα σε κάποιο videogame) και στη συνέχεια δημιούργησε ένα φυσικό μοντέλο.
Το ταξίδι για το Team Fordzilla P1 ξεκίνησε φέτος το Μάρτιο, όταν ζητήθηκε από τους gamers να ψηφίσουν στο Twitter για τη διάταξη και τα χαρακτηριστικά του οχήματος, όπως η σχεδίαση του cockpit αλλά και η θέση τόσο των καθισμάτων, όσο και του κινητήρα. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής σχεδόν 250.000 οπαδοί υπέβαλαν τις προτάσεις τους μέσω της σχετικής διαδικτυακής ψηφοφορίας.
Οι εξωτερικές επιφάνειες του καινοτόμου Team Fordzilla P1 φέρουν τη δημιουργική υπογραφή του Arturo Ariño, ενώ ένας ακόμα σχεδιαστής της Ford, ο Robert Engelmann, έχει συμβάλει με το δικό του όραμα στη μορφή του εσωτερικού του. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι δομημένο γύρω από ένα πλαίσιο, το οποίο καλύπτεται μερικώς από μια μεγάλη, ιδιαίτερα διαφανή κρυστάλλινη επιφάνεια που παραπέμπει σε καλύπτρα πολεμικού αεροσκάφους, ενώ προστατεύει τον οδηγό και το συνοδηγό. Το διαφανές κάλυμμα καθιστά δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ του εξωτερικού και του εσωτερικού, ενώ συγχρόνως αναδεικνύει και τη θέση οδήγησης του αγωνιστικού αυτοκινήτου που παραπέμπει σε εκείνη ενός μονοθεσίου της F1.
Το εξωτερικό συνδυάζει ένα κομψό εμπρός τμήμα τύπου GT με ελκυστικά σμιλεμένα εμπρός φτερά και ανάγλυφα πάνελ αμαξώματος. Οι χαρακτηριστικές πλαϊνές δοκοί που δίνουν την αίσθηση ότι περιστρέφονται και αιωρούνται συνδέουν οπτικά το cockpit με τους πίσω τροχούς. Το πίσω τμήμα είναι πλήρως εκτεθειμένο στην κοινή θέα τονίζοντας την αεροδυναμική και αγωνιστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου.
Στο cockpit, υπάρχουν προειδοποιητικές λυχνίες LED που ενημερώνουν οδηγό και συνοδηγό για την κατάσταση που επικρατεί στην πίστα. Επιπλέον, μία ενσωματωμένη οθόνη στο τιμόνι, επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο με τη ομάδα στα pits. Όλο το εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί την διάσπαση της προσοχής του οδηγού κατά τη διάρκεια του αγώνα απογειώνοντας έτσι την απόλαυση της οδήγησης.
«Αυτό το project συγκεντρώνει πολλές πρωτιές. Ήταν το πρώτο, πλήρως ψηφιακό project για εμάς. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε δημόσια, με πλήρη διαφάνεια και το πρώτο που σχεδιάσαμε από απόσταση με τους σχεδιαστές μας να βρίσκονται σε πέντε διαφορετικές ηπείρους, κάποιοι από τους οποίους ποτέ δεν συναντήθηκαν ‘πρόσωπο με πρόσωπο’. Το γεγονός ότι ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από το μισό χρόνο από αυτόν που συνήθως απαιτείται αποτελεί αδιάψευστη απόδειξη των ικανοτήτων της ομάδας και του πάθους που την διακατείχε για το project.» δήλωσε ο Boris Ferko, Design Manager, Ford of Europe.