Τι καινούργιο φέρνει το νέο Ford Fiesta στην αγορά αυτοκινήτου, εκτός από ένα απόλυτα ισορροπημένο αισθητικά δημιούργημα; Περιγραφικά, αναφέρουμε ότι οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από 3-θυρα ή 5-θυρα αμαξώματα σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, το πολυτελές Vignale, το σπορ ST-Line, το στιλάτο Titanium, και το Trend. Ακολουθεί η κορυφαία θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ποιότητα κύλισης και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας που πλέον, αναβαθμίζεται με τη νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control. Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρική πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 8%, το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford με Pedestrian Detection που συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, Active Park Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικροσυγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.
Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το premium B&O PLAY Sound System. Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 (με νέα γραφικά, περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης, πιο γρήγορο λειτουργικό) υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών. Σημειωτέον ότι η χρήση του συστήματος SYNC3, έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον. Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Επίσης, με το SYNC 3 προσφέρεται μία ανεξάρτητη, έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, και μία έγχρωμη 4,2 ιντσών συνδυάζεται με το MyFord Dock όπου οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν, τοποθετούν και να φορτίζουν κινητές συσκευές, όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν υψηλή ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης. Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία (στα ουκρανικά, батарея), η οποία παρήχθη από Ουκρανούς προγραμματιστές.
Το νέο Ford Fiesta κινούν μηχανικά σύνολα, τα οποία περιλαμβάνουν τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost της Ford με 140 ίππους, και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 120 ίππους, όντας ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta. Η Ford υπολογίζει τις εκπομπές CO2 από 82 γρμ/χλμ και την κατανάλωση από 3.2 λίτρα/100 χλμ, με τη συμβολή ενός νέου εξατάχυτου κιβωτίου με καινοτόμες τεχνολογίες μείωσης τριβών.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία Auto‑Start‑Stop που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες, και το Active Grille Shutter για τους 1.0L EcoBoost και 1.5L TDCi 85 ίππων. Παράλληλα, ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αυξάνουν την ηχομόνωση.
Η αυξημένη χρήση ατσαλιού βορείου, η συγκόλληση μέσω λέιζερ, τα πιο άκαμπτα σημεία έδρασης του εμπρός υποπλαισίου και οι συγκολλημένες βάσεις του ημιάκαμπτου άξονα πετυχαίνουν μία αύξηση στρεπτικής ακαμψίας κατά 15%, ενώ τα νέα σαϊλεντμπλόκ της ανάρτησης έχουν διπλάσια ακαμψία συγκριτικά με του απερχόμενου Fiesta, για μεγαλύτερη ακρίβεια στην απόκριση του τιμονιού. Στην πρώτη μας γνωριμία, αναφέρουμε το άμεσα αντιληπτό σε ποιότητα και εργονομία εσωτερικό με νέες επιλογές εξατομίκευσης και premium χαρακτηριστικά όπως ανοιγόμενη, πανοραμική, κρυστάλλινη οροφή, θερμαινόμενο τιμόνι.
Σε επίπεδο τιμών, αυτές του diesel ξεκινούν από 14.669 ευρώ, ενώ το βενζινοκίνητο 1.0 turbo ξεκινάει από 14.289 ευρώ στην έκδοση των 100 ίππων με το δεύτερο, πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει επιπλέον πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, cruise control, καλύτερο ηχοσύστημα κλπ. Τέλος, η έκδοση βενζίνης 85 ίππων από 12.990 ευρώ. Σε επίπεδο παροχών, σημειώνουμε τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης ή 100.000 χλμ χρήσης.