Σε άλλο επίπεδο φτάνει τις επιδόσεις του Fiesta ST η Mountune, έπειτα και από τη διάθεση του τελευταίου μέχρι στιγμής “πακέτου” βελτιώσεων που προτείνει για το “καυτό” hatchback της Ford. Όλα αυτά τη στιγμή που το αντίτιμο για το πραγματικό άλμα στις επιδόσεις έχει κρατηθεί σε απολύτως λογικά επίπεδα και οι μετατροπές είναι περιορισμένες.
Ειδικότερα, και κυρίως μέσω του επαναπρογραμματισμού της ECU, η Mountune ανεβάζει την ισχύ εν σειρά 3κύλινδρου Ecoboost των 1,5 λίτρων που έχει το Fiesta ST κάτω από το καπό του, από τους 200 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης, στους 260 μια βελτίωση της τάξης του 30%. Η ροπή φτάνει παράλληλα από τα 290 στα 365 Nm!
Διαβάστε επίσης: Toyota GR Yaris από την Tom’s Racing, ακόμη πιο λαχταριστό
Η βελτίωση επιτυγχάνεται με την αγορά του bluetooth module της βρετανικής εταιρίας με κόστος 654 ευρώ, το οποίο συνδέετε στην ECU του Fiesta και μετά, μέσω της σχετικής εφαρμογής της εταιρίας για smartphone, “κατεβάζετε” το νέο πρόγραμμα. Ο ιδιοκτήτης του Fiesta ST έχει επίσης στη διάθεση του πέντε ακόμη επιλογές προγραμματισμού που συνοδεύουν το πακέτο, μεταξύ των οποίων και μία κατά της κλοπής, ενώ μπορεί να επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις όποτε το επιθυμήσει.
Εκτός από τη θεαματική βελτίωση της καμπύλης της ροπής αλλά και εκείνης της ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας η Mountune υπόσχεται και βελτιωμένη ηχητική υπόκρουση μέσω ελέγχου στην πεταλούδα της εξάτμισης αλλά και διαφορετικό λογισμικό για τη launch control λειτουργία.
Μαζί με την αγορά οι Βρετανοί προτείνουν και την τοποθέτηση αναβαθμισμένου intercooler, το δικό τους κιτ εισαγωγής και αλλαγή μέρους της εξάτμισης με λογικό επιπλέον κόστος. Η βελτίωση λειτουργεί με 100άρα βενζίνη. Για τη χρήση απλής αμόλυβδης οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τον δεύτερο χάρτη από τους τρεις διαθέσιμους χάρτες, μαζί με τον εργοστασιακό, που ρίχνει την απόδοση στους 235 ίππους και τα 350 Nm.