Το ότι η Ford θα κατασκεύαζε και στέισον βάγκον έκδοση του Focus ST ήταν γνωστό. Το είχε ήδη ανακοινώσει με την παρουσίαση της πεντάθυρης έκδοσης. Μόνο που μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου σε επίσημες εικόνες.
Πλέον, η Ford έδωσε στη δημοσιότητα τις εικόνες του Ford Focus ST Wagon και όπως ήταν φυσικό έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο πιστό στην σχεδίαση και τον χαρακτήρα της πεντάθυρης έκδοσης, το οποίο διαφοροποιείται φυσικά στο πίσω μέρος.
Το Ford Focus ST Wagon δεν έχει διαφορές μηχανικά σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, είτε με τον 2.3. λτ. βενζινοκινητήρα EcoBoost, είτε με τον 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρα EcoBlue. Ο EcoBoost κινητήρας βενζίνης των 2.3 λίτρων αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Από την άλλη, ο 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας του νέου Ford Focus ST τεχνολογίας EcoBlue, αποδίδει 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. (από αυτά τα 360 Nm είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ.). Πάντως, τιμές επιδόσεων δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα από τη μάρκα, αν και λογικά θα υπάρχει μικρή απόκλιση στην επιτάχυνση από στάση κυρίως.
Και το νέο Ford Focus ST Wagon θα εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο εφτά σχέσεων. Και σε αυτό, η μετάδοση της ισχύς στο δρόμο γίνεται από τους εμπρός τροχούς μέσω διαφορικού τεχνολογίας eLSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης) της Borg Warner. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προφίλ οδήγησης Slippery/Wet, Normal, Sport και Track ( στα μοντέλα που εφοδιάζονται με το Performance Pack).
Το εσωτερικό είναι πιστό… αντίγραφο της πεντάθυρης έκδοσης. Ο πίνακας οργάνων είναι εμπνευσμένος από το Ford GT, τα εμπρός καθίσματα είναι της Recaro, η λαβή του επιλογέα ταχυτήτων είναι από αλουμίνιο, το τιμόνι είναι σπορ με επίπεδο κάτω μέρος, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι το SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών.