Ford Mustang Mach-E 1400: Hλεκτρικό αγωνιστικό με 1.419 ίππους (+video)

Πολλαπλών ρόλων είναι το νέα ηλεκτρική πρωτότυπη Ford Mustang Mach-E 1400 η οποία εντυπωσιάζει με την ισχύ και τα χαρακτηριστικά της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Ford Mustang Mach-E 1400

Με στόχο να αναδείξει της δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης σε αγωνιστικό επίπεδο η Ford μας αποκαλύπτει την Mustang Mach-E 1400, ένα πολλαπλών ρόλων ηλεκτρικό κτήνος που φέρει επτά συνολικά ηλεκτρικούς κινητήρες για συνδυασμένη απόδοση 1.419 ίππων!

H Mustang Mach-E 1400 είναι το δεύτερο αγωνιστικό ηλεκτρικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Ford, έπειτα από την Mustang Cobra Jet 1400, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό και εργοστασιακό dragster της εταιρίας.

Η τετρακίνητη Mustang Mach-E 1400 εξελίχθηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με την RTR Vehicles και σύμφωνα με την ανακοίνωση μπορεί να ετοιμαστεί το ίδιο εύκολα για να “γράψει” χρόνου σε πίστα, σε ευθεία dragster αλλά και πίστα gymkhana. Ως βάση γι αυτή τη νέα δημιουργία χρησιμοποιήθηκε φυσικά το αμάξωμα μιας Mach-E GT και χρειάστηκαν συνολικά 10.000 εργατοώρες.


“Η πρόκληση ήταν να ελέγξουμε τα ακαρία επίπεδα απόδοσης που προσφέρουν οι επτά ηλεκτρική κινητήρες”, αναφέρει ο Mark Rushbrook, αγωνιστικός διευθυντής της Ford Motorsport.

Τόσο το πλαίσιο όσο και το σύστημα κίνησης εξελίχθηκαν για να επιτρέπουν στους μηχανικούς της εταιρίας να αλλάζουν εύκολα το αεροδυναμικό set up αλλά και εκείνο της ανάρτησης ώστε να μπορούν να παρατηρούν τον αντίκτυπο που έχουν αυτές οι αλλαγές στην συνολική απόδοση αλλά και στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Χάρη στους δύο εμπρός και τους τρεις (!) κινητήρες που φέρει στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα η Mustang Mach-E 1400 μπορεί να κινείται ως προσθιοκίνητη, ως πισωκίνητη αλλά και σαν 4κίνηση ανάλογα με τις συνθήκες.

Οι άνθρωποι της Ford αναφέρουν παράλληλα ότι τα set up για drift και κίνηση σε πίστα είναι εντελώς διαφορετικά, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να αλλάζει σημαντικά και στον τομέα της ανάρτησης. Παράλληλα η κάθετη δύναμη που μπορεί να παράγει το αεροδυναμικό πακέτο της Mustang Mach-E 1400 θα μπορεί να ξεπεράσει τον ένα τόνο στα 257 χλμ./ώρα, όταν η εξέλιξη του πρωτότυπου ολοκληρωθεί.

Τους ηλεκτροκινητήρες του ηλεκτρικού κτήνους της Ford “τρέφει” μια υψηλής απόδοσης μπαταρία νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου χωρητικότητας 56,8 kWh, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ψύχεται όσο φορτίζει για να μειώνεται περαιτέρω ο χρόνος φόρτισης που απαιτείται.

Το σύστημα κίνησης φέρει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ενώ τα φρένα αλλά και η ευστάθεια επωφελούνται από την ύπαρξη ABS αλλά και ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας. Παράλληλα τα φρένα που προέρχονται από την Brembo είναι τα ίδια που χρησιμοποιεί και η αγωνιστική Mustang GT4, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του υδραυλικό χειρόφρενο σχεδιασμένο ειδικά για drift. Με τη χρήση του η παροχή ρεύματος στους πίσω κινητήρες διακόπτεται αυτόματα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η νέα ηλεκτρική αγωνιστική Mustang θα κάνει σύντομα την πρώτη της δημόσια εμφάνιση σε κάποιον από τους προσεχείς αγώνες NASCAR στις Η.Π.Α. Μέχρι τότε δείτε τη σε δράση στο εντυπωσιακό video που ακολουθεί.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]