Ford Raptor T1+: Στο βάθρο των νικητών στο Ράλι Dakar 2025

Μια θέση στο βάθρο των νικητών του Ράλι Dakar 2025 κατέκτησαν οι Mattias Ekstrom και Emil Bergkvist με το Raptor T1+ της Ford Performance.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
FORD RAPTOR T1+_DAKAR RALLY 2025

Με φόντο τους αμμόλοφους και τα άκρως απαιτητικά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Dakar αναδείχτηκε και φέτος ως η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση Ford Mustang GTD Spirit of America

Για το 2025 και σε συνεργασία με την M-Sport, η Ford Performance συμμετείχε στον αγώνα με ένα πλήρες ρόστερ πληρωμάτων στην κορυφαία από πλευράς προδιαγραφών κατηγορία T1+ με όπλο το αγωνιστικό Raptor T1+, το οποίο την επέδειξε ταχύτητα αλλά και την αξιοπιστία του ύστερα από 14 ημέρες, 12 ειδικές διαδρομές και σχεδόν 8.000 χλμ. στον θρυλικό αγώνα.


Το Raptor T1+ των Mattias Ekstrom – Emil Bergkvist κατάφερε να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο και να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις προκλήσεις του Dakar κατακτώντας και μία νίκη στην ειδική διαδρομή 11, καθώς και την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα.

Διαβάστε επίσης: Το επαγγελματικό που δεν έχει αντίπαλο στην Ευρώπη – Δικό σας με 374 ευρώ τον μήνα

“Μπορούμε να είμαστε πολύ περήφανοι ως ομάδα αφού μπορέσαμε να δώσουμε τη μάχη στην κορυφή και να έχουμε καλό ρυθμό και σταθερότητα”, δήλωσε ο Matthias Ekstrom αμέσως μετά την ολοκλήρωση του φετινού μαραθωνίου και πρόσθεσε: “Η ποιότητα του Ford Raptor T1+ ήταν εξαιρετική σε αυτόν τον απίστευτα σκληρό αγώνα. Τώρα ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτόν την επόμενη χρονιά και να πιέσω για τη νίκη.”

Με την τύχη να γυρνάει από πολύ νωρίς την πλάτη στους Carlos Sainz – Lucas Cruz και με τους Nani Roma – Alex Haro να αντιμετωπίζουν προβλήματα, η επιτυχία της Ford Performance στο φετινό Ράλι Dakar ολοκληρώθηκε με τον πλέον ιδανικό τρόπο με την πέμπτη θέση την οποία κατέκτησαν στη γενική κατάταξη του αγώνα οι Mitch Guthrie Jr – Kellon Walch στο ντεμπούτο του αμερικανικού πληρώματος στην κατηγορία Ultimate.

“Το Ράλι Dakar δεν μοιάζει με καμία άλλη πρόκληση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φέτος η ομάδα μας στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων…Ο Mattias, ο Carlos, ο Mitch, ο Nani και ολόκληρη η ομάδα απέδειξαν τις ικανότητες του Ford Raptor T1+ και την ανθεκτικότητα που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Ford. Ήταν ένας αξέχαστος αγώνας και είμαι περήφανος για την ομάδα μας. Έχουμε αποδείξει ότι το Raptor έχει την ταχύτητα και την αντοχή που απαιτούνται για να αγωνιστεί στα πιο δύσκολα και απαιτητικά περιβάλλοντα στον πλανήτη. Και τώρα ανυπομονούμε για το υπόλοιπο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA.”, δήλωσε ο Mark Rushbrook, παγκόσμιος διευθυντής της Ford Performance.

“Κατακτώντας μια θέση στο βάθρο και με δύο αυτοκίνητα στην πρώτη πεντάδα, στην πρώτη μας προσπάθεια με το Ford Raptor T1+, είναι μια εξαιρετική αρχή. Ήταν μια μοναδική εμπειρία – η ομάδα ήταν απίστευτη τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. Τώρα επικεντρωνόμαστε στην υπόλοιπη σεζόν του πρωταθλήματος Rally Raid με περισσότερο ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση.”, δήλωσε ο Matthew Wilson, διευθυντής της Team Ford M-Sport.

Η κατηγορία T1+ είναι η κορυφαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA. Σε αυτή συμμετέχουν ειδικά κατασκευασμένα οχήματα που τροφοδοτούνται από κινητήρες παραγωγής – και το Raptor T1+ της Ford Performance που υποστηρίζεται από την M-Sport είναι κατασκευασμένο για να πληροί τα πρότυπα και προδιαγραφές αυτής της κατηγορίας.

Το νέο Raptor T1+ τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα Coyote χωρητικότητας πέντε λίτρων λίτρων της Ford, με τις 32 βαλβίδες. Φέρει προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της Bosch, εξασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση σε όλα τις συνθήκες. Επιλέγοντας έναν ατμοσφαιρικό V8, το νέο Raptor T1+ καταφέρνει να διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα αποφεύγοντας συγχρόνως την περιπλοκότητα ενός turbo κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα κερδίζει σημαντικά οφέλη όσον αφορά τη ροπή.

Επίσης, το προηγμένο πλαίσιο χωροδικτύωμα του Raptor T1+ προσφέρει υψηλή αντοχή ενσωματώνοντας υλικά υψηλής ποιότητας χάρη και στην τεχνική υποστήριξη την οποία παρείχαν η M-Sport σε συνεργασία με την Ford Performance. Το πλαίσιο αυτό εξελίχθηκε ύστερα από χιλιάδες ώρες Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA), επιτυγχάνοντας μεταξύ άλλων υψηλό επίπεδο στιβαρότητας.

Με βάρος 2.010 κιλά, θηριώδεις τροχούς 37 ιντσών σε διάμετρο, μήκος 4,58 μ., πλάτος 2,3 μ και μεταξόνιο που φτάνει τα 3,0 μ., το Raptor T1+ είναι αναμφισβήτητα μεγάλο. Παρ’ όλα αυτά, ο σχεδιασμός του έχει πραγματοποιηθεί με στόχο την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, παρά την απόσταση των 400 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος.

Η ανεξάρτητη και πλήρως ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια του νέου, καθαρόαιμου αγωνιστικού αυτοκινήτου της Ford Performance μεγιστοποιεί την ανθεκτικότητα της κατασκευής, χάρη στον ελαφρύ σχεδιασμό και την επιτυχή προσπάθεια των σχεδιαστών της για ελαχιστοποίηση της μη αναρτώμενης μάζας. Ταυτόχρονα, οκτώ στο σύνολο αμορτισέρ της FΟΧ, μαζί με ισάριθμα ελατήρια της Eibach, εξασφαλίζουν διαδρομή τροχού που φτάνει τα 350 χλστ..

Τόσο το εμπρός και πίσω, όσο και το κεντρικό διαφορικό του Raptor T1+ είναι περιορισμένης ολίσθησης, με τη ροπή του ατμοσφαιρικού V8 Coyote να περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος τετρακίνησης και ενός σειριακού κιβωτίου της Sadev με 6 σχέσεις. Επίσης, ειδικά σχεδιασμένοι ανεμιστήρες ψύχουν το κορυφαίο σε απόδοση σύστημα πέδησης του Raptor T1+, το οποίο αποτελείται από 6-πιστονες δαγκάνες και δίσκους διαμέτρου 355 χλστ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.