Φτιαγμένη McLaren 720S Spider πιο εντυπωσιακή από ποτέ

Για εκείνους που θεωρούν πως η McLaren 720S Spider δεν είναι τόσο εντυπωσιακή η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Novitec έχει το κατάλληλο bodykit.

Βρείτε μας στο
McLaren 720S Spider Novitec

H γερμανική Novitec διαθέτει ένα άκρως εντυπωσιακό bodykit που κάνει την 720S Spider ακόμη πιο πλατιά και ποθητή. Το συγκεκριμένο bodykit με την ονομασία N-Largo το παρουσίασε και διέθεσε για πρώτη φορά το 2018, για την coupe έκδοση του βρετανικού υπεραυτοκινήτου, το οποίο και εξαντλήθηκε όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς και στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Τώρα οι Γερμανοί το παρουσιάζουν ξανά για την Spider έκδοση της 720S δίνοντας μια ακόμη ευκαιρία στους ιδιοκτήτες της McLaren να κάνουν το ανοιχτό υπεραυτοκίνητο τους ακόμη πιο εντυπωσιακό από ό,τι είναι ήδη. Οι εν λόγω κύριοι θα πρέπει ωστόσο να βιαστούν καθώς το kit θα διατεθεί σε μόλις 15 σετ.

Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα το N-Largo είναι “παιδί” του Γερμανού σχεδιαστή Vittorio Strosek και τα φτερά του προσθέτουν 130 χλστ. πλάτος στο πίσω μέρος της 720S και άλλα 60 στο εμπρός. Αντικαθιστούν εξολοκλήρου τα αντίστοιχα εργοστασιακά μέρη του βρετανικού υπεραυτοκινήτου και “δένουν” πάνω στα ίδια σημεία με αυτά.

McLaren 720S Spider Novitec

Στο κιτ περιλαμβάνονται επίσης πρόσθετα κομμάτια για τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες αλλά και οι συγκινητικά όμορφες σφυρήλατες ζάντες MC2 της αμερικάνικης Vossen, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ταιριάζουν με το συγκεκριμένο κιτ. Οι διάμετρος των ζαντών ανέρχεται στις 20 και 21 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Την εικόνα συμπληρώνουν η μεγάλη πίσω αεροτομή και τα καλύμματα των καθρεπτών επίσης από ανθρακονήματα.

Οι εξωτερικές βελτιώσεις συνοδεύονται και από άλλες στα ενδότερα, για εκείνους που τα θέλουν όλα. Έτσι ο 4λιτρος V8 με τα δύο turbo ανεβάζει την απόδοση του στους 806 ίππους και τα 878 Nm, με την ισχύ να αυξάνεται κατά 86 ίππους σε σχέση με την στάνταρ έκδοση έπειτα από την τοποθέτηση διαφορετικής εξάτμισης αλλά και ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης του ψεκασμού. Αυτές οι αλλαγές, σε συνδυασμό με το χαμήλωμα της ανάρτησης κατά 35 χλστ. βελτιώνουν τις επιδόσεις με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 348 χλμ./ώρα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr