G 310 GS: Η BMW ανανεώνει το μικρότερο των GS

H ΒΜW Motorrad προχώρησε στην παρουσίαση της ανανεωμένης G 310 GS τις μικρότερης και πιο προσιτής on-off μοτοσυκλέτας στη γκάμα της.

Βρείτε μας στο
BMW G 310 GS 2020 ανανέωση

Τέσσερα περίπου χρόνια μετά το ντεμπούτο της η μικρή σε κυβισμό και άκρως φιλική BMW G 310 GS ανανεώνεται με τους Βαυαρούς να εκσυγχρονίζουν την εμφάνιση και τον κινητήρα του και να προχωρούν σε βελτιώσεις αυξάνουν περαιτέρω τα επίπεδα εργονομίας και φιλικότητας στη χρήση.



Σχεδιαστικά οι Βαυαροί προχώρησαν σε πολύ μικρές αλλαγές στην εμφάνιση του G 310 GS που επικεντρώνονται στη μάσκα, προσθέτοντας παράλληλα νέους χρωματικούς συνδυασμούς και γραφικά. Αυτό που προσέχει κανείς είναι ο νέος full LED προβολέας αλλά και τα LED φλας με τον προβολέα να προσφέρει ισχυρότερη δέσμη αλλά και περισσότερη ομοιογένεια έναντι του προηγούμενου με τη λάμπα πυρακτώσεως. Στο χρώματα του τιτανίου βλέπουμε πλέον και τα καπάκια του δυναμό, του συμπλέκτη και της αντλίας νερού.

Στα του κινητήρα το μικρό υγρόψυκτο 4βάλβιδο μοτέρ των 313 κ.εκ. με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, τον κύλινδρο που έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες (εξαγωγή στο πίσω μέρος, εισαγωγή μπροστά) και την ελαφριά κλίση του κυλίνδρου προς τα πίσω, είναι προδιαγραφών Euro 5 και αποδίδει 43 ίππους και 28 Nm ροπής στις 9.500 και 7.500 σ.α.λ. Αλλαγές έχουμε στο ηλεκτρονικό γκάζι με στόχο τη βελτίωση της απόκρισης.

Σημαντικό νέο η αντικατάσταση του συμβατικού συμπλέκτη με μονόδρομο που κάνει πιο ομαλή την αντίδραση του τροχού στα γρήγορα ή πολλά συνεχή κατεβάσματα αλλά και η ηλεκτρονική λειτουργία που ανεβάζει αυτόματα το ρελαντί έπειτα από κρύα εκκίνηση και αποτρέπει έτσι ενδεχόμενο σβήσιμο του μοτέρ στα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς η μανέτα του συμπλέκτη έχει γίνει ακόμη πιο ελαφριά στο τράβηγμα, κάτι που δυσκολεύομαι να πιστέψω καθώς είναι ήδη πάρα πολύ ελαφριά.

Εργονομικά η ανανεωμένη G 310 GS θα φέρει πλέον ρυθμιζόμενες μανέτες για συμπλέκτη και φρένο, με την τελευταία να βρίσκεται τώρα και λίγο πιο κοντά στο γκριπ έναντι της προηγούμενης από τη βασική κιόλας ρύθμιση.

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες, η ανανεωμένη G 310 GS θα είναι διαθέσιμη και στην κίτρινη-μαύρη έκδοση των υπόλοιπων GS που δημιουργήθηκε για τα 40 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της σειράς.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr