Gérard Larrousse

Γεννημένος στη Λυών της Γαλλίας στις 23 Μαΐου του 1940, o Gérard Larrousse ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό προτού στρέψει την προσοχή του στους αγώνες ταχύτητας σε circuit. Δείχνοντας τις εντυπωσιακές του δυνατότητες σε επίπεδο τεχνικής αλλά και ταχύτητας, κέρδισε το γαλλικό πρωτάθλημα ράλι με Alpine Renault A110.

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες του Gérard Larrousse σε διεθνείς αγώνες ράλι έγιναν με μία Porsche 911. Στο ενεργητικό του έχει να καταγράψει τις νίκες του στον αγώνα Tour de Corse το 1969, τερμάτισε δεύτερος στο Ράλι Μόντε Κάρλο το 1969, 1970 και 1972, ενώ η καλύτερη επίδοση που έχει να επιδείξει σε χωμάτινους αγώνες είναι η έκτη θέση στο RAC Rally του 1970.

Στη συνέχεια τον κέρδισαν οι αγώνες ταχύτητας, πεδίο στο οποίο επικεντρώθηκε με εντυπωσιακό επαγγελματισμό. Όντας στην ίδια ομάδα με τον Vic Elford το 1971, ο Gérard Larrousse κέρδισε τις 12 Ώρες του Sebring με Porsche 917K και το Nürburgring 1.000 km με Porsche 908/03. Θα ακολουθήσουν οι νίκες στις 24 ώρες του Le Mans το 1973 και το 1974 μαζί με τον Henri Pescarolo για την ομάδα Matra-Simca. Επίσης συμμετείχε και σε δύο Grand Prix της Formula 1, κάνοντας το ντεμπούτο του στις 12 Μαΐου 1974 οδηγώντας μία Brabham BT 42s για τη Scuderia Finotto, χωρίς όμως να κερδίσει ούτε έναν βαθμό πρωταθλήματος.

Μετά το πέρας της καριέρας του ως οδηγός αυτοκινήτου συνέχισε να συμμετέχει στη Formula 1 ως αγωνιστικός διευθυντής ομάδας για τη Renault. Αργότερα ίδρυσε τη δική του, ομώνυμη ομάδα της Formula 1, από το 1987 έως το 1994. Η πορεία του στη δημιουργία της δικής του ομάδας δεν ήταν κάτι απλό και εύκολο, ακόμα και για έναν σπουδαίο οδηγό της εποχής του όπως ήταν ο ίδιος. Η πρώτη του προσπάθεια έγινε με την ομάδα Elf Switzerland που συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Formula 2. Από εκεί, η ομάδα του συνέχισε να τρέχει την εργοστασιακή ομάδα της Renault Formula 1 κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών της ως πλήρης εργοστασιακή ομάδα στον χώρο, το 1984 και το 1985.

Η ομώνυμη αγωνιστική του ομάδα, μοιράστηκε επίσης την ιδιοκτησία της στη Formula 1 με διάφορους συνεργάτες σε επίπεδο παροχής κινητήρων, από το 1987 έως το 1994. Όμως, το επιχείρημα της ομάδας του είχε περιορισμένη επιτυχία στη F1, με το καλύτερο αποτέλεσμα αυτό της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Formula 1 το 1990. Ωστόσο, η ομάδα αγωνίστηκε μέχρι και το 1994, ενώ ο ίδιος – για να βοηθήσει να τα βγάλει πέρα – αναγκάστηκε να συνεργαστεί με αρκετούς οδηγούς που, ουσιαστικά, επέλεγε λόγω του ότι είχαν χρήματα για να «αγοράσουν» μία θέση σε ομάδα της Formula 1 και όχι για τις ικανότητές τους. Παρ’ όλο που υπήρχαν σχέδια για συμμετοχή στη σεζόν του 1995, η έλλειψη κεφαλαίων σήμαινε ότι η ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί οριστικά από τη Formula 1.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Carrera 4S, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως coupé, cabrio και αλλά και Targa 4S, με δύο παραλλαγές αμαξώματος...
Έξι Porsche 911 μαζί με την νταλίκα μεταφοράς! Κάτι σαν παιχνίδι για... μεγάλα παιδιά! Η συλλογή που βλέπετε στη φωτογραφία σύντομα θα δημοπρατηθεί....
Η εμφάνιση μιας νέας γενιάς Porsche 911 είναι ένα γεγονός-σταθμός για την αυτοκίνηση, κάθε φορά που συμβαίνει. Είναι, ας πούμε, σαν να βγάζουν καινούργιο δίσκο...
Η ιδιαίτερη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου έρχεται με 6κύλινδρο κινητήρα και απευθύνεται σε... παραδοσιακούς "petrolheads"! Δείτε πόσο κοστίζει......
Η Porsche 911 GT3 ανανεώθηκε και επανέρχεται, είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο! Πάμε να δούμε πόσο κοστίζει στην ελληνική αγορά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα