Giulia GT: “Επιστρέφει” και πλήρως ηλεκτρική με 525 PS! (+video)

Η Totem Automobili βάζει φωτιά στα όνειρα μας παρουσιάζοντας μια "αναγεννημένη" Giulia GT η οποία, πέρα από πανίσχυρη, είναι και πλήρως ηλεκτρική!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι μικροί κατασκευαστές μπορούν και κάνουν αυτό που δεν τολμούν οι μεγάλοι φέρνοντας ξανά στη ζωή σχέδια εμβληματικών αυτοκινήτων που άφησαν τη δική τους σφραγίδα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών. Αυτό ισχύει 100% για την Totem Automobili, την μικρή ιταλική εταιρία που αναβιώνει χειροποίητα τον θρύλο της Alfa Romeo Giulia GT με μια πρόταση με σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Διαβάστε ακόμη: Lancia Hyena – Στο σφυρί η τελευταία των μοϊκανών

Η ηλεκτρική Giulia GT βασίζεται πάνω σε ένα από τα αυθεντικά coupes της Alfa Romeo και συγκεκριμένα μια Giulia GT Junior 1300/1600 που κατασκευάστηκε μεταξύ 1970 και 1975. Οι αλλαγές και τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιήσει οι άνθρωποι της Totem είναι τόσο εκτενείς που μόνο ένα 10% από το πλαίσιο της έχει διατηρηθεί στο ακέραιο. Αφού οι Ιταλοί “έγδυσαν” την αυθεντική προχώρησαν στις κατάλληλες τροποποιήσεις και ενισχύσεις ώστε να μπορεί να σηκώσει χωρίς πρόβλημα τους 525 ίππους που αποδίδει ο ηλεκτρικός κινητήρας της, μόλις 15 λιγότερους από τη νέα και εξίσου εντυπωσιακή Giulia GTA.


Το μοτέρ αποδίδει παράλληλα 940 Nm μέγιστης ροπής και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Totem το αυτοκίνητο τους χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει παράλληλα στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα δισχείρισης της ισχύος, τα Dynamic, Natural και Advanced.

Για την αποθήκευση ενέργειας η ηλεκτρική Giulia GT χρησιμοποιεί μια υγρόψυτκη συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου με το βάρος της να περιορίζεται στα 350 κιλά και τη χωρητικότητα να ανέρχεται στα 50,4 kWh. Οι μπαταρίες έχουν ενσωματωθεί στο κάτω μέρος του πλαισίου. Ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο είναι και ο φορτιστής ενώ η αυτονομία του μοντέλου φτάνει στα 320 χλμ.

Οι εκτεταμένες αλλαγές “κάτω από το καπό” και στο πλαίσιο δεν ήταν φυσικά και οι μοναδικές που πραγματοποίησε η Totem. Προχωρούν και στην αλλαγή όλόκληρου του αμαξώματος που έχει αναχεδιαστεί ελαφρώς με τα πάνελ να είναι πλέον όλα από ανθρακονήματα. Εμπρός η “νέα” Giulia παρουσιάζει μικρές αλλαγές στα φωτιστικά της σώματα που είναι πιο έντονες στα εντελώς διαφορετικά πίσω, ενώ νέο είναι και το εσωτερικό με την ψηφιακή απεικόνιση των πληροφοριών να κυριαρχεί και ένα σύστημα πολυμέσων να δίνει το “παρών”, όπως και άλλες σύγχρονες ηλεκτρικές ανέσεις: παράθυρα, air condition, συναγερμός, ηχοσύστημα κ.α. Δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες απο αυτό, για να έχουμε μια αρχική τουλάχιστον εικόνα.

Ειδικά κατασκευασμένες για αυτό το μοντέλο είναι και οι απαράμμιλης αισθητικής ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 225/45 και έως 255/40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η ανάρτηση έχει επίσης αναθεωρηθεί πλήρως και φέρει αλουμινένα γόνατα McPherson μπροστά και άξξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Στη στάνταρ μορφή της φέρει ρυθμιζόμενα αμοτισέρ και ελατήρια από τη σειρά Clubsport της Bilstein. Προαιρετικά είναι διαθέσιμη και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ υπάρχει και ειδικά εξελιγμένη αερανάρηση της AiRrex που φροντίζει να διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος.

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και ανήκουν στη σειρά GT-R με τις μονομπλόκ 4πίστονες δαγκάνες να έχουν ακτινική τοποθέτηση και να συνεργάζονται με πλευστούς δίσκους.

Η Totem Automobili, σκοπευε αρχικά να παρουσιάσει τη δημιουργία της στο βρετανικό Goodwood Festival of Speed, στις αρχές Απριλίου. Ο κορωνοϊός ωστόσο δεν χαρίστηκε ούτε στη Γιορτή της Ταχύτητας με αποτέλεσμα να αναβληθεί και τους διοργανωτές να εξετάζουν νέες ημερομηνίες διεξαγωγής της προς τις αρχές του φθινοπώρου. Ελπίζουμε μέχρι τότε να έχουμε περισσότερες πληροφορίες στα χέρια μας για την ηλεκτρική Giulia GT, όπως επίσης και περισσότερες φωτογραφίες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]