Με την ισχύ του να φτάνει έως και τους 620 ίππους στις τελευταίες του εκδόσεις, ο ατμοσφαιρικός πεντάλιτρος V10 κινητήρας του Audi R8 σίγουρα δεν στερείται δύναμης. Ωστόσο για εκείνους που θέλουν αυτό το κάτι παραπάνω η αμερικάνικη VF Engineering έχει τη σωστή λύση.
Διαβάστε επίσης – Audi: Επετειακή αναβίωση για NSU του παρελθόντος
Η καλιφορνέζικη εταιρεία κατασκευάζει το δικό της bolt on kit με πρωταγωνιστή τον μηχανικό υπερσυμπιεστή που ανεβάζει την ισχύ του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5,2 λίτρων στους 830 ίππους και τα 850 Nm ροπής διατηρώντας την κλιμάκωση και των δύο σε “ατμοσφαιρικά” επίπεδα.
Το καλό με την πρόταση της VF Enfineering είναι ότι ο μηχανικός υπερσυμπιεστής της δεν απαιτεί καμία μόνιμη μετατροπή στον μεγάλο V10 κινητήρα του Audi R8 ή στα περιφερειακά του και αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί όποια στιγμή το επιθυμεί να αντιστρέψει την αύξηση της ισχύος και να γυρίσει το R8 στα εργοστασιακά του επίπεδα.
Διαβάστε επίσης – LEGO: Η μινιατούρα του Audi RS Q e-tron έχει και ηλεκτροκινητήρα
Το σύστημα της αμερικάνικης εταιρείας που κατασκευάζει υπερσυμπιεστές τα τελευταία 20 χρόνια είναι συμβατό με όλες τις εκδόσεις του γερμανικού supercar. Μάλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί και μια value for money μετατροπή, αφού το κόστος του κιτ βρίσκεται στα μόλις 28.425 ευρώ στις Η.Π.Α., ένα κλάσμα της τιμής του Audi R8, τη στιγμή που αυξάνει την απόδοση του περίπου κατά 30%.
Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επιδόσεις με το εργοστασιακό R8 να χρειάζεται 3,1 δεύτερα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική φτάνει στα 331 χλμ./ώρα. Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί.