H Lexus φρεσκάρει τεχνολογικά το LS. Με αυτόνομη οδήγηση

Το κορυφαία σεντάν της Lexus, το LS, δέχτηκε το πρώτο του φρεσκάρισμα από την παρουσίαση του, το οποίο αφορά κυρίως το τεχνολογικό κομμάτι.

Βρείτε μας στο
2020 lexus LS ανανεωμένο


Ραφινάρισμα και τεχνολογική αναβάθμιση περιλαμβάνει η πρώτη ανανέωση του Lexus LS με την πέμπτη γενιά του σεντάν των Ιαπώνων να έχει κάνει την εμφάνιση της το 2017.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, η Υπογραφή της Lexus (Lexus Driving Signature) που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της στο ανανεωμένο IS, δίνει πλέον το “παρών” και στο LS. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση φέρει βελτιώσεις που στοχεύουν προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ διαφορετική είναι η στιβαρότητα των αντιστρεπτικών αλλά και η σκληρότητα των ελατηρίων.

Διαβάστε επίσης: Η Lexus αποκαλύπτει το “πιο συναρπαστικό IS” ever!

Στο κορυφαίο της γκάμας LS 500h, οι Ιάπωνες αναφέρουν βελτιώσεις στον τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστήματος με τον ηλεκτρικό κινητήρα να συνεισφέρει πλέον περισσότερο στις επιταχύνσεις και τις ταχύτητες που κινείται συνήθως ο εκάστοτε οδηγός. Παράλληλα η Lexus αναφέρει αλλαγές και για τον κινητήρα της συμβατικής έκδοσης ο οποίος αποδίδει πλέον περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ έχει και καλύτερη απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Θέλοντας να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο τα επίπεδα άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβαίνοντες της σεντάν ναυαρχίδας τους, οι άνθρωποι της Lexus προχώρησαν σε ένα συνολικό φρεσκάρισμα στο μοντέλο τους σε συτό τον τομέα που το κάνει παράλληλα ακόμη πιο ήσυχο.

Το ντεμπούτο του στο LS κάνει παράλληλα και το σύστημα Lexus Teammate. Ο νέος ψηφιακός “συνεργάτης” της Lexus “συγκεντρώνει” την ευθύνη για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα και για αυτόνομη οδήγηση όπου αυτή επιτρέπεται. Η Lexus αναφέρει μάλιστα ότι όταν έρθει η ώρα να πάρει μια απόφαση το σύστημα της δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια. Θέλω βέβαια να πιστεύω ότι αυτό το κάνουν τα συστήματα αυτόνομης και ημι-αυτόνομης οδήγησης και των υπόλοιπων κατασκευαστών. Έτσι ο οδηγός απελευθερώνεται από το έλεγχο του γκαζιού, των φρένων και του συστήματος διεύθυνσης και έχει περισσότερο χρόνο να παρατηρήσει το περιβάλλον του.

Την εμφάνιση τους κάνουν και τα ενεργά LED φώτα τεχνολογίας BladeScan AHS (Adaptive High-beam System) τα οποία χρησιμοποιούν καθρέπτη για να ελέγχουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη δέσμη φωτός που παράγουν τα LEDs αλλά και τη διασπορά της. Πλέον η μεγάλη σκάλα μπορεί και φωτίζει την άκρη του δρόμου, χωρίς να τυφλώνει τον οδηγό του οχήματος μπροστά από το LS ή το όχημα που βρίσκεται στο αντίθετο ρεύμα.

Στο σχεδιαστικό κομμάτι το LS φέρει, εκτός από τα νέα φωτιστικά σώματα και ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Το ντεμπούτο του στο ιαπωνικό σεντάν κάνει και ένα νέο μεταλλκό χρώμα που προσφέρει σύμφωνα με τους ανθρώπους της Lexus “πιο εντυπωσιακές ανταύγειες”. Μικρές αλλαγές παρατηρούνται και τον διάκοσμο του εσωτερικού, αλλά και στην εργονομία με ένα έξτρα χειριστήριο να έχει προστεθεί στην κεντρική κονσόλα, το οποίο ελέγχει τη θέρμανση του τιμονιού και των καθισμάτων. Τέλος, το σύστημα πολυμέσων φέρει νέα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες και είναι συμβατό με SmartDeviceLinkTM, Apple CarPlay και Android Auto.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr