H Seat έκλεισε τα 70 και συνεχίζει ακάθεκτη

Εβδομήντα χρόνια ζωής κλείνει φέτος η Seat που θεωρείται ως μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στη βιομηχανική ιστορία της Ισπανίας. Ας τη γνωρίσουμε καλύτερα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Seat 70 Χρόνια

Το 2020 είναι χωρίς αμφιβολία μια χρονιά σταθμός για τη Seat. Με ιστορικό ρεκόρ στις πωλήσεις της το 2019 η ισπανική εταιρία κλείνει επτά δεκαετίες από τότε που ιδρύθηκε επίσημα. Ας δούμε μαζί τα σημαντικότερα σημεία στην ιστορία της αλλά και ενδιαφέροντα στοιχεία για μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στην ιστορία της Ισπανίας.

H γέννηση της Seat
Ως επίσημη ημερομηνία για τη γέννηση της Seat ορίζεται η 9η Μαΐου του 1950 με πλήρες όνομα “Sociedad Española de Automóviles de Turismo” (S.Ε.Α.Τ.) ή “Ισπανική Εταιρία Αυτοκινήτων Τουρισμού” στα ελληνικά. Οι βάσεις για την δημιουργία της μπήκαν περίπου ενάμιση χρόνο πριν από αυτό όταν η ισπανική κυβέρνηση συμφώνησε για τον σχηματισμό της έχοντας την υποστήριξη έξι ισπανικών τραπεζών αλλά και τη συνεργασία της Fiat, για την παροχή τεχνογνωσίας. Η ισπανική κυβέρνηση κατείχε τότε το 51%, καθιστώντας έτσι την εταιρία κρατική, με το ποσοστό της Fiat στο 7% και το υπόλοιπο να ανήκει στις τράπεζες.

Η ιστορία της Seat, ωστόσο, πηγαίνει πίσω μια ακόμη 10ετία όταν η ισπανική τράπεζα “Banco Urquijo” (μια από τις έξι τράπεζες που προαναφέραμε) ίδρυσε τη “Sociedad Ibérica de Automóviles de Turismo” (S.I.A.T.), μια εταιρία που δεν έλαβε ποτέ σάρκα και οστά αφού μεσολάβησε ο 2ος ΠΠ. Στόχος πάντως και στις δύο περιπτώσεις ήταν η δημιουργία μιας κυρίαρχης εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που θα βοηθούσε στην επανεκκίνηση της οικονομίας της χώρας, θα πρόσφερε σε χιλιάδες Ισπανούς θέσεις εργασίας και φυσικά προσιτά αυτοκίνητα που θα έβαζαν την Ισπανία σε ρόδες. Κρίνοντας εκ των υστέρων ο στόχος επετεύχθη απόλυτα. Η σημερινή εταιρία που αποτελεί μέλος του VW Group, απασχολεί περισσότερους από 15.000 εργαζόμενους και έχει συντελέσει στη δημιουργία άμεσα ή έμμεσα άλλων 100.000 θέσεων εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι μόνο.


H S.E.A.T άλλαξε το όνομα της σε SEAT (το ακρωνύμιο έγινε όνομα) το 1990 και αυτός είναι και ο λόγος που από τότε γράφεται και Seat.

Η ισπανική εταιρία κατασκεύασε το πρώτο της εργοστάσιο στην βιομηχανική ζώνη Zona Franca κοντά στο λιμάνι της Βαρκελώνης με την παραγωγή να ξεκινά στις 13 Νοεμβρίου του 1953 και πρώτο αυτοκίνητο το SEAT 1400. Το 1957 ακολούθησε το εμβληματικό για τους Ισπανούς 600 που βασιζόταν στο ομώνυμο μοντέλο της Fiat και αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο για χιλιάδες οικογένειες της χώρας. Μέχρι το καλοκαίρι του 1973 είχαν κατασκευαστεί σχεδόν 800.000 μονάδες.

SEAT 1400

Την ίδια χρονιά οι Ισπανοί ίδρυσαν στη Βαρκελώνη τη Σχολή Μαθητευόμενων, η οποία συνεχίζει τη λειτουργία της μέχρι και σήμερα έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερος από 2.700 επαγγελματίες.

1960s: Μαζική παραγωγή και εξαγωγές
Η 10ετία του ’60 είδε τη Seat να πραγματοποιεί τις πρώτες εξαγωγές της με μοντέλο το 600 και προορισμό την Κολομβία με την μαζική παραγωγή να έχει μπει σε φουλ ρυθμούς και την εταιρία να φτάνει το ορόσημο του ενός εκατ. αυτοκινήτων το 1968.

1970s: Η γιγάντωση και η αγωνιστική εμπλοκή
Η επόμενη δεκαετία είδε τη Seat να αποκτά ηγετική θέση στην εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία από την αρχή της κιόλας, ενώ γίνεται και η μεγαλύτερη βιομηχανική εταιρία της χώρας. Το 1974 η ισπανική εταιρία καταλαμβάνει την 8η θέση ανάμεσα στους μεγαλύτερους κατασκευαστές επί ευρωπαϊκού εδάφους ξεπερνώντας παράλληλα στην παραγωγή το ορόσημο των δύο εκατ. μονάδων.

Η Seat μεγαλώνει αποκτώντας νέες εγκαταστάσεις ενώ το 1975 ξεκινά τη λειτουργία του και το Τεχνολογικό της Κέντρο στο Μαρτορέλ κατόπιν συμφωνίας με τη Fiat που της έδωσε το πράσινο φως να εξελίσσει ανεξάρτητα τις δικές της τεχνολογίες -οι Ιταλοί είχαν αυξήσει εν τω μεταξύ το μερίδιο τους στην εταιρία στο 36%. Αυτή την περίοδο βλέπουμε και την έναρξη της παραγωγής του πρώτου καθαρά ισπανικού Seat, του 133 με τους Ισπανούς να κατασκευάζουν παράλληλα τα 127, 128, 131 και Ritmo, μεταξύ άλλων.

Τη 10ετία του ’70 ξεκίνησε για πρώτη φορά και η επίσημη αγωνιστική εμπλοκή της εταιρίας τόσο σε αγώνες σιρκουί όσο και σε ράλυ με τους Ισπανούς να παραμένουν αγωνιστικά ενεργοί μέχρι σήμερα.

1980s: Αλλαγή ιδιοκτησίας και νέο εργοστάσιο
Με τη Fiat να μην τα βρίσκει με την ισπανική κυβέρνηση αναφορικά με τις επενδύσεις που έπρεπε να πραγματοποιηθούν στη Seat, η ισπανική εταιρία τερματίζει τη σχέση της με τους Ιταλούς έπειτα από περισσότερα από 30 χρόνια συνεργασίας.

Μετά το διαζύγιο η Volkswagen, που είχε διεκδικήσει συνεργασία με τη Seat και στο ξεκίνημα της το 1950 (!), επανέρχεται στο προσκήνιο, αυτή τη φορά με επιτυχή αποτελέσματα. Η Seat ξεκινά να παράγει μοντέλα της VW επί ισπανικού εδάφους (Passat και Polo). Οι σχέσεις μεταξύ των δύο θα συσφίξουν το 1986 με την εξαγορά του 51% από τους Γερμανούς που θα φτάσει στο 99,99% το 1990, όταν η Seat άλλαξε και το όνομα της. Η ισπανική εταιρία αποτέλεσε την πρώτη μη γερμανική “προσθήκη” στον όμιλο.

Πριν το τέλος της δεκαετίας ξεκίνησε και η κατασκευή του νέου εργοστασίου δίπλα από το Τεχνολογικό Κέντρο της Seat στο Μαρτορέλ, το οποίο θεωρείται σήμερα ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης.

SEAT 70 χρόνια
Μαρτορέλ

Μοντέλα ορόσημα
Στα μέσα της δεκαετίας η Seat ξεκινά να δίνει στα μοντέλα της ονόματα από διάφορες πόλεις και περιοχές της Ισπανίας και το 1984 γεννιέται το best seller Ibiza (περί τα έξι εκατ. μονάδες μέχρι σήμερα), με τα Ronda, Malaga και Marbella να κάνουν επίσης την εμφάνιση τους.

1990s: Η Seat κατακτά την Ευρώπη
Με τις εξαγωγές να αυξάνονται διαρκώς, το ευρωπαϊκό κοινό έχει αρχίσει να αναγνωρίζει τη Seat ως μια εταιρία με το δικό της χαρακτήρα και φιλοσοφία την οποία και αποδέχεται. Οι Ολυμπιακοί αγώνες της Βαρκελώνης το 1992 βρίσκουν τους Ισπανούς ως επίσημο προμηθευτή οχημάτων και τους χαρίζουν αναγνώριση σε όλο τον κόσμο.

Το 1991 παρουσιάζεται το Toledo, το πρώτο μοντέλο των Ισπανών που εξελίσσουν εντός του γερμανικού ομίλου, ενώ δύο χρόνια αργότερα ξεκινά η λειτουργία του εργοστασίου στο Μαρτορέλ, για το οποίο και δαπανήθηκαν 1,47 δισ. ευρώ.

Η 10ετία του ’90 είναι πολύ σημαντική για τη Seat καθώς αναπτύσσεται διαρκώς, ενώ το 1996 κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του και το όνομα CUPRA. Σε συνδυασμό με την πρωτιά της Seat στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ράλυ (F2 Kit Car) η εταιρία ενίσχυσε σημαντικά το σπορ προφίλ της, ειδικά ανάμεσα στο νεανικό κοινό κατακτώντας τον τίτλο και τις δύο επόμενες χρονιές.

Στη δύση των 90s κάνει την εμφάνιση του ένα ακόμη εμβληματικό μοντέλο για τη Seat, το Leon που αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα από τα best sellers της κατηγορίας του και το 2ο πιο καλοπουλημένο μοντέλο της εταιρίας με 2,3 εκατ. μονάδες.

2000s: Η εξέλιξη συνεχίζεται
Η αρχή του νέο αιώνα βρίσκει τη Seat να αναπτύσσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της αλλά και την είσοδο της σε μια νέα κατηγορία αυτή των MPV με την παρουσίαση του Altea. Η νέα γενιά του Leon το 2005 αλλά και του Ibiza το 2006 ενισχύουν τη θέση της Seat, η οποία εγκαινιάζει το 2007 το νέο Σχεδιαστικό της Κέντρο επίσης στο Μαρτορέλ. H 10ετία κλείνει με τον καλύτερο τρόπο με την εταιρία να κατακτά διπλούς τίτλους (Οδηγών και Κατασκευαστών) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού το 2008 κάτι που επανέλαβε και την επόμενη χρονιά.

2010s: Διαρκής ανάπτυξη και νέες προκλήσεις
Η εποχή της ψηφιοποίησης των τεσσάρων τροχών βρίσκει τη Seat στα καλύτερα της. Η παρουσίαση της 3ης γενιάς του Leon το 2012 δίνει νέα ώθηση στις πωλήσεις με τους Ισπανούς να εισχωρούν από το 2016 και στη δημοφιλή κατηγορία των SUVs με τα Ateca, Arona και Tarraco με τα ιστορικά ρεκόρ πωλήσεων του 2018 και 2019 να τους δικαιώνουν. Το ηλεκτρικό Mii, το πρώτο στην ιστορία της, σημαίνει την ηλεκτρική επίθεση της Seat, ενώ η μάρκα CUPRA λανσάρει το πρώτο της μοντέλο σχεδιασμένο αποκλειστικά γι αυτή, το Formentor. Η εταιρία λανσάρει παράλληλα και λύσεις μικροκινητικότητας όπως το πρώτο ηλεκτρικό της scooter και πατίνι, αναλαμβάνοντας παράλληλα κεντρικό ρόλο σε αυτό τον τομέα εντός του ομίλου. H νέα γενιά του Leon, οι αναμενόμενες υβριδικές εκδόσεις που θα προστεθούν στην γκάμα της αλλά και τα ηλεκτρικά μοντέλα που έρχονται προμηνύουν νέα ύψη για τη Seat τη νέα 10ετία. “Sky is the limit” και αυτό οι Ισπανοί το γνωρίζουν καλά.

H SEAT σε αριθμούς
-Κύκλος Εργασιών 2019: 11,15 δισ. ευρώ
-Κέρδη μετά φόρων 2019: 346 εκατ. ευρώ
-15.000+ εργαζόμενοι, οι 13.000 στο Μαρτορέλ
-1,26 δισ. ευρώ επενδύσεις σε R&D το 2019
-574.078 πωλήσεις αυτοκινήτων
-81% της παραγωγής εξάγεται σε 75 χώρες
-Η Seat είναι το 1% του ΑΕΠ της Ισπανίας
-Αποτελεί το 3% των συνολικών εξαγωγών της χώρας
-Παράγει το 18% επί του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ισπανία
-Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης τρεις χρονιές στη σειρά
-19,142 εκατ. οχήματα συνολική παραγωγή
-Η Seat Componentes στη Βαρκελώνη παράγει κιβώτια και για τις VW, Audi και Škoda με ρυθμό 3.500 μονάδες κάθε μέρα
-Ένα μοναδικό Κέντρο Υγείας και Αποκατάστασης στην Ευρώπη, από το 2017, που πραγματοποιεί εξετάσεις και έρευνες για τους υπαλλήλους και το γενικό πληθυσμό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]