Hintegrale: Η “ένωση” δύο θρύλων των ράλι σύντομα στην παραγωγή

Με την έμπνευση να προέρχεται από τις Lancia Delta S4 και Integrale και τόπο καταγωγής την Ιταλία η Hintegrale θέλει να μπει στην παραγωγή και να φέρει τα πάνω κάτω.
Hintegrale Angelelli Automobili 2022

Με έδρα τη Ρώμη, η Angelelli Automobili δεν θέλει να φέρει “απλά” στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο με σχεδιαστικά στοιχεία που θα συγκινήσουν τους οπαδούς της Lancia. Θέλει η Hintegrale να είναι ένα μοντέλο που θα διακρίνεται και για τις καινοτομίες του, όπως άλλωστε έκαναν και οι Lancia που έδωσαν την έμπνευση στους δημιουργούς του.

Διαβάστε επίσης – Lancia Design Day: Όταν η ιστορία γίνεται ένα με το μέλλον

Οι καινοτομίες ξεκινούν από τη σχεδίαση του τρισδιάστατα εκτυπωμένου πλαισίου της, το οποίο θα είναι κατασκευασμένο από κράματα αλουμινίου και τιτανίου που θα ενώνονται μεταξύ τους χωρίς κολλήσεις. Το πλαίσιο θα μπορεί φέρει το σύστημα κίνησης στο κέντρο ή στο εμπρός μέρος του αμαξώματος με την ιταλική δημιουργία, που αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο στον ψηφιακό κόσμο, να μπορεί να αξιοποιήσει από συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης έως και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 1,8 λίτρων με την απόδοσή του να φτάνει στους 280 ίππους και να μοιράζεται και στους τέσσερεις τροχούς. Ακολουθεί η υβριδική έκδοση του συνόλου με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και ισχύ που θα ξεπερνά του 400 ίππους και μία ακόμη που θα φτάνει έως και τους 550 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με την ισχύ να ανεβαίνει εντυπωσιακά στους 900 ίππους.

Διαβάστε επίσης – Lancia Delta integrale Futurista: Η αναγέννηση ενός θρύλου

Τα ενεργά βοηθήματα θα βρίσκονται στον πυρήνα της αεροδυναμικής απόδοση της Hintegrale και θα φτάνουν στο σύνολό τους τα 12 ενώ θα συνεργάζονται μεταξύ τους κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας και θα μπορούν να παράγουν από 400 έως και 750 κιλά κάθετης δύναμης.

Σύμφωνα με τον φιλόδοξο σχεδιαστή της Hintegrale, Davide Angelelli, το αυτοκίνητο θα πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις για να κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο και οι λεπτομέρειές του θα καθορίζονται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη.

H Angelelli ευελπιστεί να κατασκευάσει 50 συμβατικές Hintegrale Stradale, 25 υβριδικές Hintegrale R και 10 αμιγώς ηλεκτρικές, ενώ σκοπεύει να διαθέσει και αγωνιστικές εκδόσεις, σε άγνωστο αριθμό, με τις τιμές να ξεκινούν περίπου από τα 900.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ