Honda: 10 νέα ηλεκτρικά δίκυκλα τα επόμενα τρία χρόνια

Η Honda εξαπολύει την δική της επίθεση στα ηλεκτρικά δίκυκλα με το στρατηγικό της πλάνο να αποοκαλύπτει την παρουσίαση 10 νέων μοντέλων έως το 2025.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έως το 2025

Η ανθρακική ουδετερότητα και η μείωση των επιπτώσεων που έχουν οι μεταφορές στο περιβάλλον έχει μπει για τα καλά στην ατζέντα των περισσότερων κατασκευαστών και αυτό ισχύει φυσικά και για την Honda που αποτελεί μακράν τον μεγαλύτερο κατασκευαστή δικύκλων του κόσμου.

Διαβάστε επίσης: Απίστευτο ποσό για Honda Integra Type R με ελάχιστα χιλιόμετρα

Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε τα πλάνα εξηλεκτρισμού της παγκόσμιας γκάμας των μοντέλων της σε πρόσφατη ενημέρωση Τύπου αποκαλύπτοντας και λεπτομέρειες για τα δίκυκλα της που φέρουν θερμικούς κινητήρες.

Σύμφωνα και με τα όσα παρουσίασαν οι Kohei Takeuchi (διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος) και Yoshishige Nomura (διευθύνων σύμβουλος) ο ιαππωνικός κολοσσός θα επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοτοσικλετών ως πρωταρχικό σημείο εστίασης των περιβαλλοντικών στρατηγικών του για τον κλάδο μοτοσυκλετών. Παράλληλα θα συνεχίσει να προωθεί και να εξελίσσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), με στόχο την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας για όλα τα προϊόντα μοτοσικλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040.

Συνέχεια στις πρωτοβουλίες για την προώθηση των θερμικών κινητήρων
Προκειμένου να επιτύχει την ανθρακική ουδετερότητα και να ικανοποιήσει παράλληλα ένα ευρύ φάσμα αναγκών, αλλά και τις μοναδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες χρησιμοποιούνται οι μοτοσυκλέτες, η Honda συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για μείωση των εκπομπών CO2 στα δίκυκλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει μοντέλα συμβατά με καύσιμα ουδέτερου άνθρακα, όπως μίγματα βενζίνης-αιθανόλης. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τη Βραζιλία, όπου ήδη διατίθενται μοτοσικλέτες flex-fuel E100 (100% αιθανόλη), η Honda σχεδιάζει να εισάγει αντίστοιχα μοντέλα και στην Ινδία, που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές στον κόσμο σε όγκο πωλήσεων. Το σχέδιο είναι να εισάγει πρώτα μοντέλα flex-fuel (E20) ξεκινώντας από το 2023, και μοντέλα flex-fuel E100 το 2025.

Διαβάστε επίσης: Honda και LG ενώνουν τις δυνάμεις τους λόγω… ηλεκτροκίνησης

Ηλεκτρικά μοντέλα για όλες τις ανάγκες
Αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Honda θα παρουσιάσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που ικανοποιούν ένα ευρύ φάσμα αναγκών των πελατών. Συνδυάζοντας μοντέλα για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και διασκεδαστικές στην οδήγηση μοτοσυκλέτες, η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει πάνω από 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών μέχρι το 2025, με στόχο οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της να φτάσουν το 1 εκατομμύριο μονάδες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, και τα 3,5 εκατομμύρια (περίπου το 15% των συνολικών πωλήσεων) από το 2030.

Ηλεκτρικά commuters
Καθώς οι επιχειρήσεις αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, η ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσικλετών επαγγελματικής χρήσης έχει αυξηθεί. Για να ικανοποιήσει αυτή τη ζήτηση, η Honda προσφέρει τη σειρά μοντέλων Honda e: Business Bike και επιταχύνει την παγκόσμια παρουσίαση ηλεκτρικών μοτοσικλετών για επαγγελματική χρήση. Η Honda αυτή τη στιγμή διεξάγει κοινές δοκιμές με το Ταχυδρομείο της Ταϋλάνδης και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτρικού Benly e: εκεί πριν από το τέλος του τρέχοντος μήνα.

Αυτά τα μοντέλα της σειράς Honda e: Business Bike εφοδιάζονται με ανταλλάξιμες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack (MPP), που είναι κατάλληλες για επαγγελματική χρήση όπως διανομή μικρών πακέτων και δίνουν λύση σε ζητήματα αυτονομίας και χρόνου φόρτισης, που αποτελούν βασικές προκλήσεις οι οποίες χρειάζεται να αντιμετωπισθούν προκειμένου οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες να χρησιμοποιούνται από το ευρύ κοινό.

Για προσωπική χρήση, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά commuter μοντέλα μεταξύ 2024 και 2025 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία. Οραματιζόμενη το μελλοντικό περιβάλλον της αγοράς, τις χρήσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις, η Honda διερευνά μία σειρά μελλοντικών μοντέλων για προσωπική χρήση, όπως αυτά που τροφοδοτούνται από μία πηγή ενέργειας πέρα από τις ανταλλάξιμες μπαταρίες.

Μικρής ισχύος ηλεκτρικά δίκυκλα
Τα μικρής ισχύος ηλεκτρικά δίκυκλα που χωρίζονται στην κατηγορία EB (μέγιστη ταχύτητα 25 χλμ./ώρα) και EM (μέγιστη ταχύτητα 25-50 χλμ./ώρα) αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των παγκόσμιων ετήσιων πωλήσεων ηλεκτρικών μοτοσικλετών -περίπου 50 εκατομμύρια μονάδες.

Με την προσδοκία ότι η ζήτηση για EMs / EBs θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμη περισσότερο, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει συνολικά πέντε compact και προσιτά μοντέλα EM και EB από τώρα μέχρι το 2024 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία.

Μοτοσικλέτες διασκέδασης
Εκτός από τα ηλεκτρικά commuters, η Honda αναπτύσσει ενεργά ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην κατηγορία που ονομάζει “FUN” και περιλαμβάνει μοτοσικλέτες που προορίζονται για τη διασκέδαση του αναβάτη τους και όχι μόνο. Βασισμένη στην πλατφόρμα FUN EV που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει συνολικά τρεις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες μεγάλης ισχύος σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη μεταξύ 2024 και 2025. Η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης το μοντέλο Kids Fun EV, μια μικρού μεγέθους μοτοσικλέτας που σχεδιάζεται για χρήση αποκλειστικά από παιδιά για να μεταλαμπαδεύσει τη χαρά της οδήγησης σε δύο τροχούς και στις μελλοντικές γενιές.

Η τεχνογνωσία Monozukuri στην υπηρεσία της ηλεκτροκίνησης
Βασισμένη στην τεχνογνωσία “Monozukuri” (η τέχνη της κατασκευής), που έχει συσσωρευτεί μέσα από την εξέλιξη και εφαρμογή κοινών μερών και εξαρτημάτων για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), η Honda θα αναπτύξει και θα χρησιμοποιήσει πλατφόρμες ηλεκτρικών μοτοσικλετών που συνδυάζουν τα τρία βασικά στοιχεία των ηλεκτρικών οχημάτων: την μπαταρία, την PCU και τον ηλεκτροκινητήρα με το σώμα της μοτοσυκλέτας. Ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών με πολύ αποδοτικό Monozukuri, η Honda θα εξακολουθήσει να προσφέρει τη χαρά της κινητικότητας με μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών σε προσιτές τιμές.

Σχετικά με τη μπαταρία που αποτελεί θεμελιώδες συστατικό των ηλεκτρικών οχημάτων, η Honda στοχεύει να εξοπλίσει τα ηλεκτρικά δίτροχα μοντέλα της με μία μπαταρία στερεού τύπου (solid state) που εξελίσσει αυτή τη στιγμή με δικούς της πόρους.

Υποδομές φόρτισης και τυποποίηση μπαταριών
Η βελτίωση των υποδομών φόρτισης και η τυποποίηση των προδιαγραφών των μπαταριών είναι ζωτικής σημασίας για την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Στο πλαίσιο της βελτίωσης των υποδομών φόρτισης, η Honda εργάζεται για τη διάδοση του battery sharing, ή αλλιώς, της κοινής χρήσης μπαταριών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από μοντέλα άλλων κατασκευαστών.

Για να εκπληρώσει τον παραπάνω στόχο της η ιαπωνική εταιρεία έχει αναλάβει και υλοποιήσει πολλές πρωτοβουλίες τους τελευταίους μήνες. Η πιο σημαντική από αυτές είναι η συμφωνία μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων Ιαπώνων κατασκευαστών (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) στην Ιαπωνία για κοινές προδιαγραφές στις ανταλλάξιμες μπαταρίες. Εξίσου σημαντική είναι και η αντίστοιχη συμφωνία της Honda στην Ευρώπη στην οποία συμμετέχουν η Piaggio η ΚΤΜ και η Yamaha.

Ενίσχυση στους τομείς των τεχνολογιών λογισμικού
Προκειμένου να αυξήσει την προστιθέμενη αξία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της, η Honda στοχεύει να μετασχηματίσει την επιχείρησή της και από μια εταιρεία που εστιάζει στην εφάπαξ πώληση προϊόντων να υιοθετήσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο συνδρομών που συνδυάζει το υλισμικό με το λογισμικό.

Στον τομέα της ανάπτυξης λογισμικού, η Honda συνεργάζεται με την Drivemode, θυγατρική της εταιρεία στο συγκεκριμένο τομέα, για να βελτιώσει τη δημιουργία νέας αξίας για ηλεκτρικά προϊόντα μοτοσυκλετών στο συνδεδεμένο σύμπαν. Ξεκινώντας με το commuter EV μοντέλο που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει το 2024, η Honda θα προσφέρει χαρακτηριστικά εμπειρίας χρήστη (UX) που εμπλουτίζουν συνεχώς την ποιότητα της οδήγησης σε δύο τροχούς μέσω της συνδεσιμότητας, προφέροντας βέλτιστες επιλογές διαδρομών που λαμβάνουν υπόψη την υπολειπόμενη αυτονομία, ειδοποιήσεις σημείων φόρτισης, καθοδήγηση ασφαλούς οδήγησης και υποστήριξη υπηρεσιών μετά την πώληση.

Οι Ιάπωνες θα εργαστούν επίσης για τη δημιουργία μιας συνδεδεμένης πλατφόρμας όπου θα δημιουργείται μεγαλύτερη αξία όχι μόνο συνδέοντας τις μοτοσυκλέτες της, αλλά και μία ευρεία γκάμα προϊόντων Honda και πετυχαίνοντας συνδεσιμότητα που υπερβαίνει τους προϊόντικούς της τομείς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.