Honda CRF 250 Rally: Μια ρέπλικα για την καθημερινότητα

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Κινείται παντού, μεταφέρει όνειρα και καλύπτει καθημερινές ανάγκες, είναι οικονομικό και προσιτό, εύκολο όσο και εντυπωσιακό. Το μικρό Rally της Honda είναι μια κατηγορία μόνο του και σε πάει παντού.

Όταν αποφάσισε η Honda να επιστρέψει στα Rally με εργοστασιακές ομάδες και κορυφαίους οδηγούς, είχε ήδη σκεφτεί την επόμενη ημέρα. Πώς δηλαδή θα αξιοποιήσει τη συμμετοχή της εκεί και τις επιτυχίες της. Είναι αμφίβολο αν μέρος του αρχικού σχεδίου ήταν και ένα μικρό Rally, ωστόσο δεν έχει και τόση σημασία. Αυτό που μετρά είναι πως το CRF 250 Rally είναι εδώ και ταυτίζεται απόλυτα με το περιβάλλον, την αύρα και το σχήμα των καθαρόαιμων της ερήμου.

Με πρώτη ματιά εύκολα την περνάς για τη μαραθωνοδρόμο CRF450 Rally που πρωταγωνιστεί στις ερήμους του κόσμου. Όταν πλησιάσεις, μπορεί να γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι πρόκειται για ομοιότητα ή έστω συγγένεια, όμως εξακολουθείς να θαυμάζεις τον τρόπο που η μικρή CRF 250 L, από την οποία προέρχεται, ντύθηκε τόσο πειστικά σε μοτοσυκλέτα RallyΟ ανταγωνισμός της Rally των 250 κ.εκ. μοιάζει με το τοπίο που συναντά η μεγάλη αδελφή όταν εργάζεται: ερημικό! Κανένα σημείο αναφοράς στον ορίζοντα, μόνη πυξίδα ο ήλιος και αφού «τρέχει μόνη της» η νίκη είναι εξασφαλισμένη.


Εξετάζοντας τη σκοπιμότητα μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας στην καθημερινότητα, θα έλεγε κανείς ότι είναι κομμένη και ραμμένη για την Ελλάδα τού σήμερα. Όπου μία μοτοσυκλέτα πρέπει να τα κάνει όλα, να σε πηγαίνει οικονομικά, αξιόπιστα και ευχάριστα στη δουλειά, τη σχολή ή το γυμναστήριο, στην εκδρομή, το ταξίδι, τη διασκέδαση και το καλοκαίρι διακοπές, βουνό ή θάλασσα, νησί ή πόλη, με την ίδια άνεση και πάντα απολαυστικά. Να μην μασάει από λακκούβες, χωματόδρομους ή πεζοδρόμια, να προστατεύει από τη βροχή που θα σου τύχει και πάνω απ’ όλα να χαίρεσαι που τη βλέπεις και την οδηγείς. Απλά πράγματα…

Με αυτή την οπτική και με την πλούσια ιστορία που έχουν γράψει εκπολιτισμένες τετράχρονες enduro στην Ελλάδα, έρχεται να συνεχίσει το έργο διανθισμένο με εντυπωσιακή εμφάνιση και πειστική λειτουργικότητα. Με τη σέλα αρκετά ψηλά, φέρνει τον οδηγό σε ιδανική θέση για την εποπτεία της κυκλοφορίας. Το μικρό βάρος και οι μεγάλοι μοχλοί τη μετατρέπουν σε παιχνίδι, αν χρειαστεί να ελιχθεί μέσα στην ασφυκτική κίνηση της πόλης, όπου βοηθά σημαντικά και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού.

Οι μαλακές αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές δικαιολογούν διαρκώς την επιλογή τους, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και της διαχείρισης προβληματικού οδοστρώματος. Το ψηλό τιμόνι και η θέα του ψηφιακού οργάνου πίσω από το ψηλό φέρινγκ θυμίζουν διαρκώς την καταγωγή της, ενώ με την εμφάνισή της τραβάει τα βλέμματα στον δρόμο όσο λίγες μοτοσυκλέτες. Με δυσκολία αντιστέκεσαι να μη σηκωθείς όρθιος στα μαρσπιέ ως άλλος Barreda, Concalves ή Brabec ξεκινώντας από το φανάρι, έτσι για να διασκεδάσεις την εικόνα…

Ο κινητήρας του Rally προέρχεται από το 250 L με όσες παρεμβάσεις ήταν απαραίτητες να γίνουν για να περάσει τις προδιαγραφές Euro4. Μόνο που το Rally είναι μία από τις λίγες περιπτώσεις όπου η προσαρμογή στις αυστηρότερες νόρμες έφερε αύξηση της ιπποδύναμης κι όχι μείωση, και μάλιστα χωρίς αύξηση του κυβισμού. Οι 23 ίπποι έγιναν 24,4 και ανάλογα αυξήθηκε και η ροπή.

Όλα αυτά οφείλονται στη νέα ηλεκτρονική διαχείριση της τροφοδοσίας, μέσα από τον επαναπρογραμματισμό της μονάδας PGM-FI, με σώμα ψεκασμού 38 mm, και ανάλογη προσοχή στον σχεδιασμό της εξάτμισης. Κινήσεις που παρέσυραν και την κατανάλωση σε ιστορικά κατώτατα, ήτοι εντυπωσιακά νούμερα. Η Honda δηλώνει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, που με τα 10 λίτρα του ρεζερβουάρ μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, βαμμένο μαύρο και τα πλαστικά σχεδιασμένα ώστε να κρύβουν τον κινητήρα δίνοντας όγκο και επιθετικό ύφος ανάλογα του αγωνιστικού πρωτότυπου.

Το βάρος με όλα τα υγρά φτάνει στα 157 κιλά, λίγα για μοτοσυκλέτα τού σήμερα, ωστόσο 13 κιλά περισσότερα από το «απλό» 250 L. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και δικάναλο σύστημα ABS για τα μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα, που δίνει και την επιλογή απενεργοποίησης στον πίσω τροχό για οδήγηση στο χώμα. Μοιάζει με ρέπλικα αγωνιστικού, ωστόσο είναι μια γνήσια καθημερινή μοτοσυκλέτα πραγματικά γενικής χρήσης. Ευχάριστη στη χρήση όσο και στην όψη, μετατρέπει τη μετακίνηση στον ασφυκτικό κλοιό της πόλης σε απολαυστική διαδικασία και παραμένει πάντα έτοιμη για αποδράσεις χωρίς όρια στον προορισμό…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]