Honda CRF 300 L και CRF 300 Rally: Πλέον και με παράσημα

Μετά τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της στο Rally Dakar, η Honda αναβάθμισε το πιο «χωμάτινο» πολιτικό της μοντέλο. Ας το γνωρίσουμε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα μοντέλα γενικής μικτής χρήσης άρχισαν την καριέρα τους όταν μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου μετασκευάστηκαν και εξοπλίστηκαν με τον απαραίτητο εξοπλισμό δρόμου, ώστε να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Στην πορεία το ρεύμα έστρεψε τις μοτοσυκλέτες σε μεγάλο βαθμό στα χαρακτηριστικά δρόμου, καθώς εκεί περνούσαν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους. Τα φτερά χαμήλωσαν για τις ανάγκες της αεροδυναμικής και η δομή τους μοιάζει πλέον περισσότερο με την αντίστροφη προσέγγιση: μοτοσυκλέτες δρόμου που απέκτησαν χαρακτηριστικά που τους επιτρέπουν να κινούνται και στο χώμα. 

Σήμερα η αγέλη των «ψηλών φτερών» περιλαμβάνει λιγοστά μοντέλα, κυρίως εκτός δρόμου, που απλώς διαθέτουν τον εξοπλισμό δρόμου. Απέχουν εν ολίγοις αρκετά από τον ορισμό του 50/50 ως προς τα ποσοστά και τις δυνατότητες κίνησής τους σε άσφαλτο/χώμα.


Η ιστορία των OnOff της Honda συμπληρώνει ήδη μισό αιώνα, ξεκινώντας το 1970 με τη σειρά των XL. Μοτοσυκλέτες για καθημερινή χρήση, αλλά με ουσιαστικές δυνατότητες κίνησης και απόλαυσης σε χωμάτινες διαδρομές. 

Η εποχή των 50/50, αφού μεσουράνησε, γνώρισε την ύφεση και τον μαρασμό. Η μοτοσυκλέτα γνώριζε την τεχνολογία και την εξειδίκευση, με τις πωλήσεις των OnOff χωμάτινης προέλευσης να φθίνουν διαρκώς. 

Η Honda πριν από μια δεκαετία αποφάσισε να επιστρέψει στην κατηγορία επαναφέροντας «χωμάτινου» προσανατολισμού μοντέλα και μαζί την απόφαση να διεκδικήσει μια νίκη στο Rally Dakar. Σημαντικότερος καρπός αυτής της απόφασης ήταν η CRF1000 Africa Twin το 2015, ύστερα από διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης που λίγες μοτοσυκλέτες έχουν δεχτεί. 

Δύο χρόνια αργότερα, το 2017, εμφανίστηκε μια μικρότερη μοτοσυκλέτα, η CRF 250 Rally. Αποτελούσε εξέλιξη της CRF 250 L του 2012, που ψήλωσε και αναμορφώθηκε, με στόχο τις αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες. Έφερνε τον κόσμο των rally στο γκαράζ και την καθημερινότητα. 

Ο στόχος της νίκης στο Rally Dakar αποτελούσε από το 2014 διακαή πόθο της εταιρείας, όμως παρά τη συστράτευση κορυφαίων οδηγών και ομάδων δεν ερχόταν. Μόλις το 2020 ο Ricky Brabec λύτρωσε την ομάδα, ενώ ο Kevin Benavides επανέλαβε τον θρίαμβο το 2021 και πλέον η Honda μπορεί με βεβαιότητα να πει ότι πέτυχε τον στόχο της.

Η εξαργύρωση της επιτυχίας συνέπεσε χρονικά με τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro5 και το μικρό CRF επωφελήθηκε τα μέγιστα. Μεγάλωσε, δυνάμωσε και απέκτησε δύο εκδόσεις, 300 L και Rally.

Το CRF 300 L ακολουθεί τις επιλογές του προηγούμενου μοντέλου, ενώ το Rally έγινε πλέον πιο «Rally» έπειτα από μια σειρά ουσιαστικών παρεμβάσεων στη δομή αλλά και την αισθητική του, ώστε να παραπέμπει περισσότερο στα αγωνιστικά των Rally.

Ο κινητήρας είναι κοινός για τα δύο μοντέλα και νέος, προερχόμενος από τη σειρά CB, με χωρητικότητα 286 κ.εκ. πλέον, που δικαιολογεί και την αλλαγή του ονόματος από 250 σε 300. Η αύξηση ήρθε με τη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου, επιλογή που σηματοδοτεί τη βελτίωση κυρίως της ροπής έναντι της ισχύος.

Η ισχύς είναι αυξημένη κατά 10%, ενώ η ροπή κατά 18%, και μάλιστα εμφανίζεται σε χαμηλότερη περιοχή στροφών. Στοχεύοντας τη βελτίωση της απόδοσης τόσο σε εκτός δρόμου περιηγήσεις όσο και στη «ζούγκλα» της αστικής μετακίνησης.

Με 27 ίππους δεν βάζει φωτιά στον δρόμο, όμως η βελτίωση της απόδοσης γίνεται αισθητή σε όλο το φάσμα, ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Με καλύτερη διαχείριση της εισαγωγής, νέο χρονισμό των εκκεντροφόρων και εξάτμιση, βελτίωσε τις επιδόσεις και κατάφερε να περάσει και τις «εξετάσεις» των προδιαγραφών Euro5. 

Βελτιωμένος είναι και ο συμπλέκτης με υποβοήθηση που μειώνει 20% τη δύναμη που χρειάζεται η ήδη πολύ μαλακή μανέτα, ενώ έχει και χαρακτηριστικά ελέγχου του φρένου του κινητήρα. 

Οι σχέσεις του κιβωτίου άλλαξαν, με τις πέντε πρώτες να είναι πιο «κοντές», ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αίσθηση της απόδοσης. Αντίθετα, η έκτη έγινε πιο «μακριά», προσφέροντας περισσότερη ηρεμία και μεγαλύτερη οικονομία στις πορείες διαρκείας.

Το συνολικό βάρος μειώθηκε κατά τέσσερα κιλά, που μεταφράζεται από τη Honda σαν βελτίωση κατά 13% της αναλογίας κιλών ανά ίππο. Με 142 κιλά έτοιμο προς χρήση για το L και 11 περισσότερα για το Rally, παραμένουν από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία τους. 

Το πλαίσιο είναι νέο, οι διαδρομές αναρτήσεων (Showa) μεγαλύτερες κατά 10mm εμπρός στα δύο μοντέλα (L και Rally) και 20mm πίσω για το CRF300L, στα 260 mm πλέον για κάθε άκρο. 

Ταυτόχρονα αυξήθηκε η ήδη μεγάλη απόσταση από το έδαφος κατά 30 mm, στα 285 mm! Ωστόσο με τη νέα σχεδίαση, το ύψος της φαρδύτερης πλέον σέλας μειώθηκε για λόγους ευχρηστίας, στοχεύοντας πάντα στη διατήρηση και ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας. 

Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι νέο, με νέα χαρακτηριστικά ακαμψίας, που μεταφράζονται σε ασφαλέστερη διαχείριση των ανωμαλιών του δρόμου, υποστήριξη των ελαστικών στο έργο τους και άνεση στην οδήγηση. 

Η θέση οδήγησης άλλαξε ελαφρά, με το τιμόνι τοποθετημένο 10mm πιο πίσω, ενώ τα μαρσπιέ χαμήλωσαν και μετακινήθηκαν πιο πίσω. Το τιμόνι έχει εφοδιαστεί και με αντίβαρα για την περαιτέρω μείωση των ήδη ελάχιστων κραδασμών που έφταναν στον οδηγό. 

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι το στοιχείο με το οποίο ξεχωρίζουν τα δύο μοντέλα με την πρώτη ματιά. Στο 300 L η χωρητικότητά του αυξήθηκε στα 12,8 λίτρα, δίνοντας εκτός από αυτονομία και τον ανάλογο όγκο στη μοτοσυκλέτα.

Μαζί άλλαξαν και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των CRF με στόχο την ευστάθεια, χωρίς να επηρεαστεί η ούτως ή άλλως υποδειγματική ευελιξία του. 

Τα φρένα παρέμειναν ίδια όπως και το δικάναλο ABS. Κι εδώ εντοπίζεται το μοναδικό ίσως στοιχείο που δεν συμβαδίζει με τις δυνατότητες των CRF, καθώς το ABS του πίσω τροχού δεν απενεργοποιείται για χρήση στο χώμα. 

Ο εξοπλισμός εμπλουτίστηκε με λυχνίες LED και νέα LCD οθόνη οργάνων. Στο L τοποθετημένη στην παραδοσιακή θέση, στο Rally όμως πίσω από το φέρινγκ, στον χαρακτηριστικό πύργο «όπως Dakar» που φιλοξενεί και τους δίδυμους προβολείς. 

Με συνοδεία την αύρα από τους αγώνες και την έρημο, οι νέες CRF 300 ανανεώθηκαν για να μεταφέρουν τα όνειρα με προσιτό και πειστικό τρόπο. Είτε αυτά περιλαμβάνουν τον γύρο ενός νησιού είτε τον γύρο του κόσμου…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]