Honda CRF: Ανανέωση της γκάμας

Η Honda παρουσίασε πριν λίγο την πανευρωπαϊκή σειρά μοτοσυκλετών της εκτός δρόμου και μεικτής χρήσης, με κύρια προσθήκη το ανανεωμένο CRF250R.

Η Honda έχει μακρά παράδοση στα motocross και επομένως κάθε νέα ανακοίνωσή της έχει ιδιαίτερη σημασία. Πόσο μάλλον όταν αυτή περιλαμβάνει όλη την γκάμα των μοτοσυκλετών της κατηγορίας αυτής.

Στην ανακοίνωσή της η Honda βάζει στο προσκήνιο το CRF250R, ένα μοντέλο το οποίο έχει να επιδείξει βελτιώσεις στις επιδόσεις του αλλά και στο πλαίσιό του, οι οποίες προέρχονται από το μεγαλύτερο συγγενή του CRF450R, καθώς διαθέτει για πρώτη φορά το Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Οι αλλαγές στον κινητήρα έχουν επιφέρει αύξηση στην ισχύ του αλλά και στην ροπή κατά 4% και 8% αντίστοιχα, ενώ ταυτόχρονα του έχουν προσδώσει καλύτερη απόκριση και απόδοση στο χαμηλομεσαίο φάσμα της λειτουργίας του. Η δεύτερη σχέση στο κιβώτιο είναι αναθεωρημένη προκειμένου να εκμεταλλευτεί πλήρως τα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα, ενώ οι τρίτη και η τέταρτη σχέση στο κιβώτιο είναι πλέον πιο ομαλές κατά τις αλλαγές, χάρη σε μια νέα επίστρωση χαμηλής τριβής.

Επίσης, η CRF250R έχει να επιδείξει μείωση του βάρους της και αλλαγές στην ανάρτηση, προκειμένου σύμφωνα πάντα με την Honda να βελτιωθεί η απόσβεση στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και η συμπεριφορά της κατά τις απότομες αλλαγές ταχύτητας. Νέα είναι και τα τακάκια του πίσω φρένου, που δεν χρειάζονται πλέον προστατευτικό για τον πίσω δίσκο.

Από την άλλη, τα CRF450R και CRF450RX, μετά τη σημαντική αναβάθμισή τους έναν χρόνο πριν, επιστρέφουν πλέον εκ νέου, αυτή τη φορά έχοντας το Honda Selectable Torque Control (HSTC) στον εξοπλισμό τους, το οποίο λειτουργεί παράλληλα με το νέο Launch Control. Με τρεις τρόπους λειτουργίας, το HSTC ελαχιστοποιεί το σπινάρισμα του πίσω τροχού, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση. Η διαφορά του από άλλα συστήματα είναι πως δεν χρησιμοποιεί αισθητήρες στους τροχούς, αλλά ρυθμίζει ηλεκτρονικά τον χρονισμό της ανάφλεξης, όταν αντιληφθεί απότομες μεταβολές στις σ.α.λ. του κινητήρα.

Εκτός αυτής της αλλαγής, όπως και στην περίπτωση της CRF250R, οι CRF450R και CRF450RX έχουν να επιδείξουν νέα τακάκια φρένων πίσω και αναθεωρημένο σετάρισμα στην ανάρτησή τους.

Τέλος, οι CRF450L, CRF250L και CRF250 RALLY έχουν να επιδείξουν νέα χρώματα καθώς και νέα γραφικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ducati ανακοίνωσε την Power Deals, την προωθητική ενέργεια που προσφέρει όφελος έως 4.000 ευρώ για επιλεγμένα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας....
Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ