Στη γνωστοποίηση του στρατηγικού της σχεδιασμού για την επόμενη 10ετία προχώρησε η Honda και το μόνο σίγουρο είναι θα δοθεί τεράστια έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Το ποσό που θα δαπανηθεί προς αυτή την κατεύθυνση τα “λέει” όλα, αφού θα κυμανθεί στα 36 δισ. ευρώ. Πάμε να δούμε τι σχεδιάζουν οι Ιάπωνες!
Διαβάστε επίσης: To ιαπωνικό ηλεκτρικό που έχει κάνει 1.900.000 χλμ. σε δοκιμές εξέλιξης! (+video)
Αυτό το ποσό θα επενδυθεί τόσο σε τεχνολογίες λογισμικού (software) για την περαιτέρω επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού, όσο και σε ανεξάρτητες επενδύσεις του τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D) μέσα στην επόμενη δεκαετία σε όλους τους τομείς αναμένεται να κοστίσει 58 δισ. ευρώ, είναι εμφανές λοιπόν πόσο μεγάλη έμφαση θα δοθεί στο “ηλεκτρικό” μέλλον. Στον εμπορικό τομέα, τώρα, όλα δείχνουν ότι μέχρι το 2030 θα υπάρχουν 30 ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της εταιρείας και ο όγκος παραγωγής θα φτάνει τα 2 εκατ. ετησίως.
Πέρα από την διεύρυνση της γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Honda δείχνει ότι δεν θα μείνει αμέτοχη και στην εξέλιξη των μπαταριών. Πιο συγκεκριμένα, θα δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης με επένδυση ύψους 315 εκατ. ευρώ περίπου και θα επιταχύνει περαιτέρω την έρευνα με στόχο να ξεκινήσει την πιλοτική παραγωγή την Άνοιξη του 2024.
Ευχάριστα νέα υπάρχουν και για τους λάτρεις της σπορ αυτοκίνησης, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι θα διαθέσει σε όλες τις αγορές δύο αυτοκίνητα που θα δίνουν έμφαση σε αυτό που ονομάζουμε “χαρά της οδήγησης”.