Honda Jazz 1.5 i-VTEC

Το νέο Honda Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC (102 ίππων) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda και για πρώτη φορά στην Ευρώπη τον νέο 1.5 i-VTEC των 130 ίππων.

Βρείτε μας στο


Το νέο Honda Jazz, η τελευταία έκδοση του πρακτικού και δημοφιλούς μικρού hatchback, εξακολουθεί να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα ευρυχωρίας, ποιότητας και τεχνολογίας στην κατηγορία B, που βασίζεται στην επιτυχία των προκατόχων του. Το παγκόσμιο αυτοκίνητο, γνωστό και σαν «Fit» σε μερικές αγορές, έχει πουλήσει πάνω από επτά εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά.

Ενώ το νέο μοντέλο διατηρεί την κλασική φόρμα ενός Jazz, διαθέτει ανανεωμένα σπορ στιλιστικά στοιχεία, με πιο τολμηρή νέα φυσιογνωμία, έντονες χαρακτηριστικές γραμμές και την προσθήκη μιας νέας έκδοσης Dynamic, ενσαρκώνοντας πάντα τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, «man maximum, machine minimum». Αυτή στοχεύει στην επίτευξη μιας συμπαγούς αλλά αποδοτικής διάταξης του εσωτερικού, με μεγιστοποίηση του χώρου των επιβατών και ελαχιστοποίηση των εξωτερικών διαστάσεων.

Το Honda Jazz μήκους τεσσάρων μέτρων διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο που επιτρέπει μεγαλύτερη ευρυχωρία και καινοτόμες χωροταξικές λύσεις Honda. Το σύστημα Magic Seats της Honda παραμένει και στο νέο μοντέλο, και διασφαλίζει απαράμιλλη ευελιξία στο εσωτερικό και άφθονους χώρους με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών.

Στο εσωτερικό συναντάμε ποιοτικά υλικά και εργονομική σχεδίαση, που συνθέτουν ένα προηγμένο περιβάλλον που συμπληρώνεται από μία οθόνη αφής 7’’ στο κέντρο του ταμπλό με το νέο σύστημα infotainment (ενημέρωσης/ψυχαγωγίας) Honda Connect, ανάλογα με την έκδοση.

Το νέο Honda Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC (102 PS) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda και έναν νέο 1.5 i-VTEC (130 PS). Ο τελευταίος προσφέρεται με το Jazz για πρώτη φορά στην Ευρώπη, ως μία ισχυρότερη έκδοση κινητήρα.

Τέλος, το Honda Jazz προσφέρει μεγάλο χώρο για αποσκευές, μια και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 354 λίτρα και 897 λίτρα όταν τα καθίσματα είναι αναδιπλωμένα, ενώ η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου χαμηλού προφίλ κάτω από τα εμπρός καθίσματα απελευθερώνει υποδαπέδιο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα. Επιτρέπει έτσι την τοποθέτηση του καινοτόμου συστήματος καθισμάτων Magic Seats της Honda, τα οποία διαιρούμενα 60:40 με τη βοήθεια τεσσάρων προγραμμάτων (modes) μεγιστοποιούν την ευελιξία στο εσωτερικό.

Σε επίπεδο τιμών, η έκδοση Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic 130 PS με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων αρχίζει από 20.250 ευρώ.

mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: tefthymiou@traction.gr