Honda, KTM, Piaggio, Yamaha συνεργάζονται στις “δίτροχες” μπαταρίες!

Honda, KTM, Piaggio και Yamaha αφήνουν στην άκρη τις διαφορές τους και ανακοινώνουν συνεργασία για την εξέλιξη κοινών μπαταριών.
Honda Μπαταρίες μοτοσυκλέτα

Όπως με τους τέσσερις έτσι και με τους δύο τροχούς το μέλλον είναι ηλεκτρικό και οι μπαταρίες αναμένεται να παίξουν τον δικό τους μεγάλο ρόλο στη βιωσιμότητα των εταιριών. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης των τεσσάρων μεγάλων Ιαπώνων κατασκευαστών (Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki) πριν από μερικούς μήνες για την εξέλιξη εναλλάξιμων μπαταριών, τώρα έρχεται ανακοινώνεται και μια νέα συνεργασία, η οποία περιλαμβάνει για πρώτη φορά και Ευρωπαίους κατασκευαστές.

Συγκεκριμένα οι Honda (μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως) και οι Yamaha θα συνεργαστούν με τις KTM και Piaggio (ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής δικύκλων) για τον ίδιο ακριβώς λόγο, για την εξέλιξη και δημιουργία δηλαδή μπαταριών που θα είναι συμβατές με τα μοντέλα και των τεσσάρων εταιριών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Honda οι τέσσερις εταιρίες υπέγραψαν μια αρχική συμφωνία, η οποία, εφόσον υλοποιηθεί, θα οδηγήσει στην δημιουργία κοινοπραξίας για την κατασκευή εναλλάξιμων μπαταριών για μοτοσυκλέτες αλλά και ελαφριά ηλεκτρικά οχήματα.

Οι τέσσερις κατασκευαστές πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα προωθήσουν ταχύτερα την εξάπλωση των ελαφριών ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ ταχύτερη θα είναι και η εξέλιξη των ίδιων των μπαταριών για δίκυκλα με το κόστος να μοιράζεται και να οδηγεί σε οικονομίες κλίμακας, άρα και σε φθηνότερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες αλλά και υποδομές.

Οι εναλλάξιμες μπαταρίες που θα βγουν τελικά στην παραγωγή, αν όλα πάνε καλά, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοτοποδήλατα και scooters, σε μοτοσυκλέτες αλλά και τρίκυκλα και ελαφριά τετράκυκλα που εντάσσονται στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Η νέα κοινοπραξία που αρχικά θα θέσει τα κοινά στάνταρ και προδιαγραφές για τις μπαταρίες θα ξεκινήσει την δραστηριότητα της τον ερχόμενο Μάιο.

Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μεγάλες σε μέγεθος και βαριές μπαταρίες, οι εναλλάξιμες μπαταρίες για τα δίκυκλα είναι μια λύση που μπορεί να εφαρμοστεί σαφώς πιο εύκολα, λύνοντας παράλληλα σε μεγάλο βαθμό τα όποια θέματα αυτονομίας υπάρχουν.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής