Honda: Νέο concept CB-F με άρωμα… Bol d’Or!

Οι Ιάπωνες κοιτάζουν το ένδοξο παρελθόν τους και μας παρουσιάζουν το CB-F ένα 1000αρι concept που όλα δείχνουν ότι δεν θα μείνει για πολύ ως πρωτότυπο.

Βρείτε μας στο
Honda CB-F concept

H ετήσια έκθεση μοτοσυκλέτας στην Osaka της Ιαπωνίας ήταν το event που είχε επιλέξει η Honda για την παρουσίαση της νέας concept μοτοσυκλέτας της με την ονομασία CB-F. Η ιαπωνική έκθεση έπεσε και αυτή θύμα του κορωνοϊού και έτσι οι Ιάπωνες ακολούθησαν την ψηφιακή οδό και αποκάλυψαν τη νέα μοντέρνα retro πρόταση τους στην ιστοσελίδα τους αλλά και σε ειδική ιστοσελίδα, αφιερωμένη στην έκδθεση, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

Στα μάτια των φίλων της Honda η έμπνευση για τη νέα δημιουργία των Ιαπώνων είναι κάτι παραπάνω από εμφανής και προέρχεται από την CB900F. Η 1η γενιά της 4κύλινδρης μοτοσυκλέτας έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της το 1979 και έβαλε τη Honda σε μια νέα εποχή όπου η απόδοση του κινητήρα ήταν εξίσου σημαντική με το κράτημα που πρόσφερε μια μοροσυκλέτα. Ανάμεσα στα συνθετικά της μοτοσυκλέτας υπήρχε και το “Bol d’Or” αφού η Honda αγωνιζόταν στον ομώνυμο και διάσημο 24ωρο αγώνα αντοχής, ενώ η εξέλιξη της CB900F είχε γίνει με βάση την εμπειρία που είχε αποκομίσει από τους αγώνες αντοχής.

Η CB-F concept δείχνει να βρίσκεται τόσο κοντά στην παραγωγή που περιμένουμε ουσιαστικά από τους Ιάπωνες να ανακοινώσουν την έκθεση μοτοσυκλέτας που θα επιλέξουν για να παρουσιάσουν το μοντέλο παραγωγής και η λογική ερώτηση δεν είναι αν θα το δούμε στην παραγωγή αλλά το πότε. Οι ομοιότητες φυσικά εντοπίζονται στο χαρακτηριστικό σχήμα του ρεζερβουάρ και της ουράς που “ενώνεται” ασιθητικά με το πρώτο μέσω των πλαϊνών πλαστικών, όπως γινόταν και με το original.

Για να δημιουργήσει το νεορετρό CB-F η Honda χρησιμοποίησε ως βάση το υγρόψυκτο… μεταρετρό CB1000F, κάτι που φαίνεται τόσο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνει στη δημοσιότητα όσο και από το πανέμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι. Μπορεί το αυθετνικό CB900F να μην είχε τέτοιο αλλά προφανώς η επιλογή των Ιαπώνων δεν μειώνει την αισθητική αξία του CB-F, ενώ μέχρι την βολιδοσκόπηση του κοινού και την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής υπάρχει ακόμη καιρός.

Λεπτομέρειες για την απόδοση του μοτέρ δεν έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το σημείο. Ίσως υπάξουν κάποιες αλλαγές από τη μεριά των Ιαπώνων με στόχο να ενισxύσουν ακόμη περισσότερο την καμπύλη της απόδοσης στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας μειώνοντας ελαφρώς την ισχύ του 4κύλινδρου μοτέρ των 998 κ.εκ. που αποδίδει 147 ίππους και 104 Nm στην CB1000R.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr