Honda Sensing Elite: H Honda μας… παίρνει τα χέρια από το τιμόνι (+video)

Η Honda παρουσίασε το νέο σύστημα Honda Sensing Elite με δυνατότητες αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 3. Διαθέσιμο αρχικά στην Ιαπωνία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda Sensing Elite 2021

Το Honda Sensing Elite κάνει το ντεμπούτο του στο Legend Hybrid EX που είναι διαθέσιμο για μίσθωση στην Ιαπωνία και διαθέτει τη λειτουργία “Traffic Jam Pilot”, την πρώτη αυτοματοποιημένη τεχνολογία επιπέδου 3 που αναγνωρίζεται από τις ιαπωνικές αρχές.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, η έλευση του Legend που εξοπλίζεται με το Honda Sensing Elite αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα εξέλιξης στον τομέα της προηγμένης τεχνολογίας που σχετίζεται με την ασφάλεια, ακολουθώντας το πνεύμα του παγκόσμιου συνθήματος της εταιρείας για την ασφάλεια, “Safety for Everyone”.

Για να φτάσει να περάσει η Honda το νέο της σύστημα σε μοντέλο παραγωγής πραγματοποίησε περί τα 1.300.000 χλμ. δοκιμών σε αυτοκινητόδρομους, ενώ προσομοίωσε ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 10.000.000 διαφορετικά σενάρια (!) που μπορούν να γίνουν πραγματικότητα κατά την οδήγηση του Legend με τον οδηγό του να απολαμβάνει την χωρίς χέρια μεταφορά του.


Διαβάστε επίσης: Honda, KTM, Piaggio και Yamaha συνεργάζονται στις “δίτροχες” μπαταρίες!

To Honda Sensing Elite επιτρέπει επί της ουσίας την αυτοματοποιημένη οδήγηση του αυτοκινήτου χωρίς ο οδηγός να κρατά το τιμόνι, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο αστικό περιβάλλον. Το σύστημα της εταιρίας μπορεί επίσης να εκτελεί και προσπεράσεις σε περιβάλλον αυτοκινητόδρομου χωρίς ο οδηγός του αυτοκινήτου να ασχολείται με το τιμόνι.

Για να απελευθερώσει τα χέρια του οδηγού από το τιμόνι το Honda Sensing Elite αξιοποιεί το ενεργό cruise control της ιαπωνικής εταιρίας σε συνδυασμό με τα σύστημα Low-Speed Follow, για κίνηση με χαμηλές ταχύτητες αλλά και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Assist System (LKAS). Χάρη στο τελευταίο πραγματικότητα γίνεται και το σύστημα Active Lane Change Assist το Honda Sensing Elite μπορεί και πραγματοποιεί προσπεράσεις χωρίς τη συμβολή του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Τιμές υβριδικού Honda CR-V e:HEV στην Ελλάδα

Για να απελευθερώσει τα χέρια του οδηγού από το τιμόνι το Honda Sensing Elite αξιοποιεί το ενεργό cruise control της ιαπωνικής εταιρίας σε συνδυασμό με το GPS, το σύστημα Low-Speed Follow, για κίνηση με χαμηλές ταχύτητες αλλά και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Assist System (LKAS). Χάρη στο τελευταίο πραγματικότητα γίνεται και το σύστημα Active Lane Change Assist το Honda Sensing Elite μπορεί και πραγματοποιεί προσπεράσεις χωρίς τη συμβολή του οδηγού.

Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα του συστήματος για τη μεταφορά του ελέγχου του οχήματος σε αυτόν, τότε το Honda Sensing Elite επιβραδύνει το όχημα, αλλάζοντας παράλληλα λωρίδες για να φτάσει στην άκρη του δρόμου, ενώ ενεργοποιεί τόσο τα αλάρμ όσο και την κόρνα για να πετύχει τον σκοπό του.

Όταν υπάρχει λωρίδα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα βοηθά στην επιβράδυνση και την αλλαγή λωρίδας έως ότου το όχημα φτάσει σε αυτή προκειμένου να σταματήσει με ασφάλεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]