Honda, KTM, Piaggio, Yamaha συνεργάζονται στις “δίτροχες” μπαταρίες!

Honda, KTM, Piaggio και Yamaha αφήνουν στην άκρη τις διαφορές τους και ανακοινώνουν συνεργασία για την εξέλιξη κοινών μπαταριών.

Βρείτε μας στο
Honda Μπαταρίες μοτοσυκλέτα

Όπως με τους τέσσερις έτσι και με τους δύο τροχούς το μέλλον είναι ηλεκτρικό και οι μπαταρίες αναμένεται να παίξουν τον δικό τους μεγάλο ρόλο στη βιωσιμότητα των εταιριών. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης των τεσσάρων μεγάλων Ιαπώνων κατασκευαστών (Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki) πριν από μερικούς μήνες για την εξέλιξη εναλλάξιμων μπαταριών, τώρα έρχεται ανακοινώνεται και μια νέα συνεργασία, η οποία περιλαμβάνει για πρώτη φορά και Ευρωπαίους κατασκευαστές.

Συγκεκριμένα οι Honda (μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως) και οι Yamaha θα συνεργαστούν με τις KTM και Piaggio (ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής δικύκλων) για τον ίδιο ακριβώς λόγο, για την εξέλιξη και δημιουργία δηλαδή μπαταριών που θα είναι συμβατές με τα μοντέλα και των τεσσάρων εταιριών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Honda οι τέσσερις εταιρίες υπέγραψαν μια αρχική συμφωνία, η οποία, εφόσον υλοποιηθεί, θα οδηγήσει στην δημιουργία κοινοπραξίας για την κατασκευή εναλλάξιμων μπαταριών για μοτοσυκλέτες αλλά και ελαφριά ηλεκτρικά οχήματα.

Οι τέσσερις κατασκευαστές πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα προωθήσουν ταχύτερα την εξάπλωση των ελαφριών ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ ταχύτερη θα είναι και η εξέλιξη των ίδιων των μπαταριών για δίκυκλα με το κόστος να μοιράζεται και να οδηγεί σε οικονομίες κλίμακας, άρα και σε φθηνότερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες αλλά και υποδομές.

Οι εναλλάξιμες μπαταρίες που θα βγουν τελικά στην παραγωγή, αν όλα πάνε καλά, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μοτοποδήλατα και scooters, σε μοτοσυκλέτες αλλά και τρίκυκλα και ελαφριά τετράκυκλα που εντάσσονται στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Η νέα κοινοπραξία που αρχικά θα θέσει τα κοινά στάνταρ και προδιαγραφές για τις μπαταρίες θα ξεκινήσει την δραστηριότητα της τον ερχόμενο Μάιο.

Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μεγάλες σε μέγεθος και βαριές μπαταρίες, οι εναλλάξιμες μπαταρίες για τα δίκυκλα είναι μια λύση που μπορεί να εφαρμοστεί σαφώς πιο εύκολα, λύνοντας παράλληλα σε μεγάλο βαθμό τα όποια θέματα αυτονομίας υπάρχουν.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr