Honda X-ADV: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο. Δείτε την τιμή του

Το εκτενώς ανανεωμένο Honda X-ADV είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά με την αντιπροσωπεία των Ιαπώνων να ανακοινώνει την τιμή του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2021 Honda X-ADV τιμή Ελλάδα

Έπειτα από τέσσερα περίπου χρόνια το μοναδικό ακόμη στο είδος του Honda X-ADV, ανανεώνεται εις βάθος από την ιαπωνική εταιρία πριν ακόμη καλά καλά προλάβει ο ανταγωνισμός να το φτάσει. Γιατί το λέω αυτό; Μα γιατί το X-ADV εξακολουθεί να είναι το μοναδικό δίτροχο αυτή τη στιγμή που συνδυάζει χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας και scooter ενώ την ίδια στιγμή μπορεί να κινηθεί με άνεση on-off μοτοσυκλέτας σε κακοτράχαλο τερέν. Η τιμή του ξεκινά στη χώρα μας από τα 13.500 ευρώ. Πάμε να το γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

Η Honda δεν φρεσκάρισε απλά το X-ADV αλλά προχώρησε σε μια σχεδόν συνολική αναβάθμιση του που ξεκινά από το αισθητικό κομμάτι, περνά στον ισχυρότερο πλέον δικύλινδρο κινητήρα του και προχωρά στο πλαίσιο αλλά και τα ηλεκτρονικά του συστήματα.

Η απόδοση του εν σειρά δικύλινδρου και ιδιαίτερα οικονομικού σε κατανάλωση κινητήρα ανέβηκε κατά τέσσερις ίππους και φτάνει τώρα στους 59 ίπποι και τα 69 Nm ροπής στις 6.750 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα ενώ κατά 600 στροφές αυξήθηκε και το όριο περιστροφής του. Παράλληλα οι Ιάπωνες άλλαξαν και την κλιμάκωση των τριών πρώτων σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προς το πιο κοντό, ενώ μακρύτερες είναι οι υπόλοιπες τρεις για οικονομία στις υψηλότερες ταχύτητες. Η Honda ανακοινώνει κατανάλωση 3,6 λίτρα/χλμ. με το μοτέρ να πληροί φυσικά της προδιαγραφές Euro 5. Το X-ADV είναι διαθέσιμο και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης A2, ενώ η “ανοιχτή” έκδοση μπορεί να γίνει Α2 με τον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας από επίσημο συνεργάτη της Honda.

Το γκάζι πλέον είναι ηλεκτρονικό και μαζί του φέρνει και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας τα Rain, Standard, Gravel και Sport που επηρεάζουν και τη λειτουργία του ABS, του κιβωτίου, αλλά και του traction control, με το τελευταίο να έχει επίσης τρία διαφορετικά επίπεδα διαβάθμισης, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Το κιβώτιο έχει επίσης και χειροκίνητη λειτουργία μέσω κουμπιών που βρίσκονται στο τιμόνι.

Το ανασχεδιασμένο πλαίσιο, μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οδήγησαν στη μείωση του βάρους κατά τρία κιλά συνολικά (236 κιλά πλήρες υγρών), ενώ η ανασχεδιασμένη σέλα επιτρέπει στα πόδια να πατήσουν στο έδαφος με μεγαλύτερη σιγουριά. Από το ανασχεδιασμένο πλαίσιο κερδισμένος βγαίνει και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (ύψος στα 820 χλστ.) που μεγάλωσε σε μέγεθος κατά ένα λίτρο στα 22 και φέρει τώρα θύρα USB-C, ενώ βρέθηκε χώρος και στην ποδιά για ένα νέο ντουλαπάκι. Νέος είναι επίσης και ο έγχρωμος TFT πίνακας πληροφοριών που συνδέεται με το κινητό και προσφέρει και φωνητικό έλεγχο!

Τα ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ ρυθμίσεις για το ελατήριο φέρει και το αμορτισέρ με τις διαδρομές των αναρτήσεων να βρίσκονται στα 153,5 και 150 χλστ. αντίστοιχα. και η απόσταση από το έδαφος στα 165 χλστ.

Φυσικά η πασιφανής αλλαγή είναι στη σχεδίαση του X-ADV που απέκτησε ακόμη περισσότερες γωνίες και ακμές σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Οι ανασχεδιασμένοι LED προβολείς φέρουν και φώτα ημέρας που προσαρμόζουν αυτόματα την ένταση τους, ενώ η ανασχεδιασμένη ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε πέντε θέσεις ύψους σε ένα εύρος 139 χλστ. και 11 μοιρών σε κλίση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr