Η Hyundai Motor Company και το κίνημα Common Goal ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας με στόχο να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος. Η Hyundai Motor και το Common Goal μοιράζονται την πεποίθηση ότι το ποδόσφαιρο είναι μια από τις λίγες πολιτιστικές δυνάμεις που μπορούν να βοηθήσουν στη στροφή της κοινωνίας προς μια πιο βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία για όλους. Η συνεργασία ελπίζει να αξιοποιήσει τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να παροτρύνει τους ανθρώπους να ενωθούν για να υποστηρίξουν τον πλανήτη μας και να τον διατηρήσουν για τις επόμενες γενιές, τονίζοντας τη σημασία της αλληλεγγύης για έναν βιώσιμο πλανήτη.
Ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, η Hyundai Motor έχει δεσμευτεί ότι το 1% της χορηγίας του FIFA World Cup 2022TM θα διατεθεί στο κίνημα Common Goal. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα στο Common Goal υποστηρίζοντας τη βιώσιμη κινητικότητα, η οποία διαδραματίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική της Hyundai Motor για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2045.
«Οι στόχοι της Hyundai Motor για την αειφορία δεν περιορίζονται σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Δεσμευόμαστε να κάνουμε το καλύτερο για την κοινωνία, να πετύχουμε έναν μεγαλύτερο στόχο και να εμπλακούμε στην κοινωνία μας» δήλωσε ο κ. Jaehoon Chang, President και CEO της Hyundai Motor Company. Συνεργαζόμενοι με το Common Goal, μπορούμε να σημειώσουμε πρόοδο για το κοινό καλό».
Το κίνημα Common Goal ξεκίνησε το 2017, όταν ο παίκτης της Manchester United, Juan Mata, δεσμεύτηκε να διαθέσει το 1% του μισθού του για να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που οδηγούν στην πρόοδο και την υποστήριξη του πλανήτη μας. Πέντε χρόνια αργότερα, το κίνημα έχει αυξηθεί με περισσότερους από 230 παίκτες και μάνατζερ, συμπεριλαμβανομένων των Jürgen Klopp, Serge Gnabry, Giorgio Chiellini, Pernille Harder, Viv Miedema και Paulo Dybala, μεταξύ άλλων, καθώς και μαρκών όπως η adidas και η DAZN.
Το σχέδιο του Common Goal για τη δράση για το κλίμα (*) βασίζεται στην πεποίθηση ότι το μέλλον του πλανήτη μας είναι ευθύνη όλων και ότι το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει το κοινό. Ως εκ τούτου, το Common Goal θα αναπτύξει ένα σχέδιο συνεργασίας με οργανισμούς, παίκτες, μάρκες και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς του ποδοσφαίρου, για να αξιοποιήσει την πολιτιστική επιρροή του αθλήματος και να μπορέσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να δράσουν.
«Η Hyundai είναι μια μάρκα που θέτει τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της και χτίζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για μηδενικές εκπομπές ρύπων» δήλωσε ο κ. Jürgen Griesbeck, CEO και Co-Founder του Common Goal. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτή τη συνεργασία και ανυπομονούμε να την αναπτύξουμε τα επόμενα χρόνια. Καλούμε όλους στο χώρο του ποδοσφαίρου να ενωθούν μαζί μας για να υποστηρίξουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους».
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία «Goal of the Century», την «Team Century» ή την ατζέντα βιωσιμότητας της Hyundai, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.hyundai.com/worldcup και ακολουθήστε το @hyundai στο Instagram ή το @HyundaiWorldwide στο YouTube.