Hyundai Soapbox: Για γερές κόντρες με μοτέρ τη βαρύτητα!

Η Hyundai ανακοίνωσε τη δημιουργία του δικού της "soapbox" αμαξιδίου, με ένα teaser που εξάπτει τη φαντασία μεγάλων και μικρών.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Hyundai Soapbox αμαξίδιο

Με κινητήριο δύναμη τη βαρύτητα τα μικρά αμαξίδια χωρίς μοτέρ είναι ένας δημοφιλής τρόπος διασκέδασης για μικρούς και μεγάλους ακόμη και σήμερα, με αγώνες να διοργανώνονται σε όλο τον κόσμο εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα. Χωρίς αναρτήσεις και με υποτυπώδη συστήματα διεύθυνσης και πέδησης ήταν η χαρά του παιδιού πριν από 100 και πλέον χρόνια, με αυτή την κολόνια να κρατά και στις μέρες, με τα πράγματα να έχουν σοβαρέψει.

Πέρα από τους μικρούς που τα κατασκεύαζαν αρχικά από ξύλινες κούτες που χρησιμοποιούνταν για τη μεtαφορά σαπουνιού (εξού και η ονομασία “soapbox”) με αυτούς τους αγώνες άρχισαν να ασχολούνται και οι μεγαλύτεροι. Αποτέλεσμα οι ταχύτητες σε κάποιους αγώνες να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τα 160 χλμ./ώρα, με τα αμαξίδια να είναι παράλληλα σαφώς πιο σοφιστικέ σε σχεδίαση και συμπεριφορά.

Με το αεροδυναμικό σχήμα “σφήνας” να το χαρακτηρίζει η Hyundaiπαρουσιάζει υπό τη μορφή teaser το δικό της αμαξίδιο το οποίο δημιουργήθηκε από το κέντρο σχεδιασμού των Κορεατών στην Ευρώπη. Οι μόνες και γενικές πληροφορίες που δίνει προς το παρόν η Hyundai αφορούν στο κοντό μεταξόνιο του δικού της αμαξιδίου soapbox, με τους τροχούς του να είναι εκτεθειμένοι και το πλαίσιο να βρίσκεται χαμηλά στο έδαφος. Περισσότερα δεν γνωρίζουμε σε αυτό το σημείο, όμως από αυτά που μας λένε οι Κορεάτες θα το δούμε σύντομα στην παραγωγή!


Δείτε έναν σημερινό αγώνα soapbox στο ακόλουθα videos και προσπαθήστε να μην ζηλέψετε!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]