Hyunday Nexo: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου

Το ηλεκτρικό Hyundai Νexo που κινείται με υδρογόνο κατάφερε να σπάσει ξανά το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης ξεπερνώντας την προηγούμενη επίδοση του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Nexo παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης 2021

Το FCEV Hyundai Nexo ήταν ήδη ο κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ απόστασης για υδρογονοκίνητο όχημα όταν και πραγματοποίησε το σχετικό ρεκόρ επί ευρωπαϊκού εδάφους στα τέλη του 2019 (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Τώρα, το FCEV της κορεάτικης εταιρίας επιστρέφει με μια νέα εντυπωσιακή επίδοση με το εγχείρημα να πραγματοποιείται αυτή τη φορά στην Αυστραλία.

Δοκιμή ανανεωμένο Hyundai Kona 1.6T DCT 198 PS


Με τη χρήση ενός μόνο ρεζερβουάρ και μια ομάδα Αυστραλών να το οδηγεί, το Nexo ταξίδεψε από την Μελβούρνη στο Broken Hill και… ακόμη παραπέρα καλύπτοντας μια απόσταση 887,5 χιλιομέτρων, σημαντικά μακρύτερη από την προηγούμενη των 778 στην Ευρώπη. Αυτό τη στιγμή που η επίσημη αυτονομία του κατά το πρότυπο WLTP φτάνει έως τα 666 χιλιόμετρα.

 

Το εγχείρημα ανέλαβε να φέρει με επιτυχία εις πέρας ο οδηγός ράλι Brendan Reeves με τη Hyundai να χρησιμοποιεί ως επίσημο νούμερο την ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού του SUV. Αυτό το λέμε γιατί οι Κορεάτες, που είχαν μαζί τους και ανεξάρτητους παρατηρητές, μέτρησαν την απόσταση τόσο με απομακρυσμένο GPS όσο και μέσω των χαρτών της Google: στην πρώτη περίπτωση η μέτρηση έδειξε 903,4 χλμ., ενώ στη δεύτερη 905 χιλιόμετρα!

Για να καλύψει αυτή την απόσταση Reeves και Nexo χρειάστηκαν 13 ώρες και έξι λεπτά με τη μέση ταχύτητα να φτάνει στα 66,9 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση υδρογόνου έφτασε στα 6,27 κιλά ή 0,706 κιλά/100 χλμ. αν προτιμάτε. Να σημειωθεί ότι το λαμπάκι της ρεζέρβας άναψε στα 796 χιλιόμετρα με το Nexo να διανύει άλλα 90 χιλιόμετρα πριν σταματήσει οριστικά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]