Οι άδειοι δρόμοι δεν μείωσαν σημαντικά τους νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα

Μπορεί οι άδειοι δρόμοι λόγω περιορισμού κυκλοφορίας να μείωσαν σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα, δεν συνέβη όμως το ίδιο και με τους νεκρούς.
ETSC τροχαία ατυχήματα συλλογή δεδομένων

Μπορεί ο κορωνοϊός να μείωσε δραματικά τις μετακινήσεις μας και τα τροχαία ατυχήματα, από τις 14 Μαρτίου και έπειτα, οπότε και ξεκίνησαν τα πρώτα μέτρα για την καταπολέμησή του (αρχικά με το κλείσιμο μαγαζιών), δεν είχαμε όμως δραστική μείωση και στους θανάτους, σε σχέση με τον Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το Μάρτιο, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 293 τροχαία ατυχήματα με 334 παθόντες.

Συγκεκριμένα:
7 θανατηφόρα με 7 νεκρούς,
10 σοβαρά με 11 σοβαρά τραυματίες,
275 ελαφρά με 316 ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τον Φεβρουάριο που κυλούσαν τα πάντα σε κανονικούς ρυθμούς στην Αττική είχαμε 9 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με 9 νεκρούς σε συνολικά 519 τροχαία ατυχήματα. Κάτι που σε συνδυασμό με την παραπάνω επισήμανση της τροχαίας, σημαίνει πως οι άδειοι δρόμοι μάλλον μειώνουν την προσοχή και την εγρήγορση κάποιων οδηγών και αυξάνουν την ταχύτητα.

Επιστρέφοντας στον περασμένο μήνα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 12.475 παραβάσεις, από τις οποίες 356 σε βαθμό πλημμελήματος.

Συγκεκριμένα βεβαιώθηκαν:
288 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι -37- ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
1.634 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
138 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
288 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
244 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και,
250 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.

Εμείς να σημειώσουμε πως η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων, ακόμη και τώρα που οι δρόμοι είναι σχεδόν άδειοι. Δεν εφησυχάζουμε, παραμένουμε υπεύθυνοι και προσεκτικοί οδηγοί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτή την φορά ασχολούμαστε με τις πινακίδες του Κ.Ο.Κ. που είναι από τις πιο... παραπονεμένες καθώς οι περισσότεροι κάνουν πως δεν τις... βλέπουν!...
Δείτε ποια είναι η μάρκα που προσφέρει εγγύηση ρεκόρ για την ελληνική αγορά, που φτάνει τα 12 χρόνια....
Πρόστιμο 350 ευρώ την πρώτη φορά, 1.000 την δεύτερη και 2.000 την τρίτη! Δείτε την παράβαση στην οποία δίνει έμφαση η ΕΛ.ΑΣ....
Όχι: Λ.Ε.Α. δεν σημαίνει Λωρίδα Έξυπνων Αυτοκινητιστών... Πάμε να δούμε τι σημαίνει, ποιος είναι ο σκοπός της και γιατί πρέπει να την σεβόμαστε!...
Συνεχίζουμε τα... θεωρητικά μας μαθήματα, αυτή την φορά με ένα θέμα που απασχολεί πολλούς οδηγούς καθημερινά! Ποιος έχει προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο;...
Η οδήγηση σε σήραγγες απαιτεί την τήρηση επιπλέον κανόνων από τους οδηγούς. Πάμε να δούμε ποιοι είναι αυτοί και τι κάνουμε....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

test_suzuki_across_25_5

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Suzuki – Πριζάτο υβριδικό, με 306 ίππους

BMW Motorrad μέτρα αναβάθμισης 2025

BMW Motorrad – Οι αναβαθμίσεις στα μοντέλα της για το 2026

Nissan e-Power

Nissan: Αναβάθμιση για το υβριδικό σύστημα e-Power – Πού βελτιώθηκε