Λίγο μετά την αποκάλυψή της νέας BMW M4 CS, έφτασε η στιγμή να δούμε το γερμανικό μοντέλο στην πίστα του Nurburgring. Όπως αναφέρουν οι Βαυαροί, ο χρόνος των επτά λεπτών και 22 δευτερολέπτων καθιστά το συγκεκριμένο μοντέλο ως το δεύτερο πιο γρήγορο αυτοκίνητό τους μετά την BMW M4 CSL , η οποία έκανε 7:20,20 το 2022.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρίλιτρος υπετροφοδοτούμενος bi-turbo κινητήρας των 550 ίππων με τη μέγιστη τιμή της ισχύος να κάνει την εμφάνισή της στις 6.250 σ.α.λ. Το εν σειρά εξαλύκινδρο μοτέρ αποδίδει παράλληλα 650 Nm ροπής, διαθέσιμα σταθερά από τις 2.750 έως και τις 5.950 σ.α.λ. και προσφέρει επιδόσεις supercar. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται μόλις 11,1 δευτερόλεπτα. Η εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) από 80 στα 120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα με 4η σχέση και σε 3,3 δεύτερα με 5η σχέση, ενώ η τελική ταχύτητα της ειδικής έκδοσης -η οποία προσφέρεται στάνταρ με το M Driver’s Package- περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.
Το σύστημα 4κίνησης είναι ρυθμισμένο να μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και ο τρόπος που συνεργάζεται με το Active M Differential που βρίσκεται στον πίσω άξονα – η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή – ενισχύουν ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική αίσθηση M κατά την επιτάχυνση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές.
Επιπλέον, το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν πλήρως το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία 2WD, στην οποία η ροπή περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.