Μέχρι σήμερα, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τοποθετημένους τους ηλεκτροκινητήρες τους απευθείας πάνω σε κάθε άξονα κίνησης. Έτσι, η μετάδοση της κίνησης στους τροχούς πραγματοποιείται χωρίς τη χρήση κάποιου κιβώτιου ταχυτήτων.
Την ίδια στιγμή, υπάρχουν κατηγορίες οδηγών, οι οποίοι πιστεύουν ότι με την έλλειψη του χειροκίνητου κιβωτίου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χάνεται η αίσθηση και η ευχαρίστηση της οδήγησης. Αυτές τις απόψεις, φαίνεται ότι αφουγκράστηκε η Toyota, η οποία έχει δηλώσει ότι σκέφτεται να τοποθετήσει κιβώτια ταχυτήτων στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, τα οποία θα δίνουν την αίσθηση της χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν εταιρείες όπως η Honda, οι οποίες δεν συμφωνούν με τέτοιου είδους ιδέες. Για την ακρίβεια, προτιμούν να δώσουν βάρος στην τεχνολογία μπαταριών και στον προγραμματισμό, έτσι ώστε να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση και όχι κάτι ψεύτικο.
Οι Toshihiro Mibe, CEO της Honda και Shinji Aoyama, Επικεφαλής του Τμήματος Ηλεκτροκίνησης, παρομοίασαν την τεχνολογία των ψεύτικων κιβωτίων με αυτή των ψεύτικων ήχων στα ηλεκτρικά οχήματα. Αμφότερα έχουν το δικό τους κοινό, όμως ο Aoyama δεν δηλώνει θαυμαστής τέτοιου είδους λύσεων. Παράλληλα, δήλωσε ότι η Honda θα ακολουθήσει άλλους τρόπους για να κάνει τα ηλεκτρικά μοντέλα της ακόμη πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση.
Σε ξεχωριστή συνέντευξη, ο Toshihiro Mibe πρόσθεσε:
“Μέχρι στιγμής, τα δυνατά σημεία της Honda ήταν οι κινητήρες της και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αλλά από εδώ και στο εξής, θέλουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που είναι φορτωμένα με τεχνολογία και παράλληλα προσφέρουν διασκεδαστική οδήγηση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης”.
Το πώς ακριβώς θα διαχωρίσει η Honda τα αυτοκίνητά της από τον ανταγωνισμό μένει να φανεί. Αλλά η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα πρωτότυπο σπορ ηλεκτρικό όχημα,το οποίο είναι πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση, σίγουρα, σε σύγκριση με το όχημα με το ψεύτικο μηχανικό κιβώτιο».