Η G-Power εκτοξεύει τη νέα BMW M8 έως τους 820 ίππους

Τρία πακέτα αναβάθμισης προσφέρει ο γερμανικός οίκος G-Power για την BMW M8. Έως τους 820 ίππους η ισχύς του twin-turbo V8...

Βρείτε μας στο

Ο γερμανικός οίκος G-Power προσφέρει κάθε λύση για όποιον θεωρεί ότι οι 625 ίπποι της BMW M8 δεν αρκούν. Πλέον, έχουμε συγκεντρωμένα όλα τα στάδια βελτίωσης ανεξαρτήτως αμαξώματος που έχει επιλεχθεί.

Διαβάστε επίσης: Η ιστορία πίσω από την χαρακτηριστική τριχρωμία του BMW M-Division

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι κάτω από το καπό της ισχυρότερης BMW M8 Competition βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων. Αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ τα αμαξώματα κατατάσσονται ως εξής: Coupe (F92), Cabriolet (F91) και Gran Coupé (F93).

Ξεκινάμε με το Stage 1 της G-Power, όπου ένας επαναπρογραμματισμός στην ECU είναι αρκετός για την αύξηση της ισχύος στους 720 ίππους και της μέγιστης ροπής στα 850 Nm. Ακολουθεί το Stage 2, το οποίο φέρει επιπλέον αγωνιστικούς καταλυτικούς μετατροπείς και ένα πιο ελεύθερο σύστημα εξαγωγής. Το αποτέλεσμα είναι 770 ίπποι και 930 Nm ροπής.

Διαβάστε επίσης: Πόσο χρόνο… χάνει η BMW M8 Competition από 4WD σε πισωκίνητη; (+video)

Στο τρίτο και τελευταίο Stage 3, η ισχύς φτάνει στους 820 ίππους και η ροπή εκτοξεύεται στα 1.000 Nm. Εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν αρκετά μιας και γίνεται αντικατάσταση του συστήματος υπερπλήρωσης.

Ταυτόχρονα, στο τρίτο και τελευταίο επίπεδο βελτίωσης, η G-Power προχωρά και σε αισθητικές αλλαγές. Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, προστίθεται ένα Venturi RR καπό. Είναι κατασκευασμένο εξ΄ολοκλήρου από ανθρακονήματα και φέρει άνοιγμα εξαερισμού για το μοτέρ. Επίσης είναι διαθέσιμες οι ζάντες Hurricane RR μεγέθους 21 ιντσών, οι οποίες κατασκευάζονται από ιδιαίτερα ελαφρύ αλουμίνιο. Είναι σφυρήλατες και διατίθενται σε τρία χρώματα, Jet Black, Gun Metal Grey και Stardust Silver.