Η γραμμή παραγωγής που κατασκευάζει αυτοκίνητα από δύο διαφορετικές μάρκες

Μια σειρά από πρωτιές και ορόσημα για το συγκεκριμένο εργοστάσιο!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ξεκίνησε η παραγωγή του MINI Countryman στη Γερμανία 2023

Μία γραμμή παραγωγής, δύο μάρκες, τρία συστήματα κίνησης. Αυτό επιτυγχάνεται με λίγα λόγια στο εργοστάσιο του ομίλου της BMW στη Λειψία της Γερμανίας, έπειτα από την έναρξη παραγωγής του MINI Countryman, στην ίδια γραμμή όπου κατασκευάζονται οι BMW Σειρά 1 και Σειρά 2.

Διαβάστε επίσης: Νέα BMW X2 και επίσημα στην παραγωγή

Όλα αυτά έγιναν εφικτά χάρη στις ευέλικτες δομές και την ανάπτυξη του εργοστασίου που έχει δεχτεί τα τελευταία πέντε χρόνια επενδύσεις ύψους 700 εκατ. ευρώ ώστε να αυξήσει την παραγωγή του και να προσαρμοστεί στις ειδικές απαιτήσεις της MINI.


“Ξεκινώντας την παραγωγή του MINI Countryman εδώ στη Λειψία, εισάγουμε μία multibrand φιλοσοφία λειτουργίας στο ευέλικτο σύστημα παραγωγής μας”, εξήγησε ο Milan Nedeljković, μέλος του δ.σ. και υπεύθυνος για την Παραγωγή.

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει η ανακοίνωση του BMW Group πως ξεκινά τις direct πωλήσεις;

Απρόσκοπτη ενσωμάτωση μέσω ευέλικτων δομών
Όσον αφορά το νέο MINI Countryman, το BMW Group βασίζεται στις δεξιότητες και την εξαιρετική ευελιξία του εργοστασίου της Λειψίας για να χαράξει νέους δρόμους στην παραγωγή. Ενσωματωμένο απρόσκοπτα στη διαδικασία παραγωγής, το MINI Countryman βγαίνει πλέον από την ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τις BMW Σειρά 1, Σειρά 2 Gran Coupé και Σειρά 2 Active Tourer.

Χάρη στις ευέλικτες δομές συναρμολόγησης, το εργοστάσιο της Λειψίας είναι σε θέση να κατασκευάζει μοντέλα δύο μαρκών με τρία διαφορετικά συστήματα κίνησης – εσωτερικής καύσης, plug-in-υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά – όλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το MINI Countryman τρίτης γενιάς θα είναι διαθέσιμο με βενζινοκινητήρα, πετρελαιοκινητήρα ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ενώ οι μπαταρίες υψηλής τάσης για το Countryman Electric κατασκευάζονται επίσης στη Λειψία.

Από το 2018 το τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων, το βαφείο, η γραμμή συναρμολόγησης και τα logistics στο εργοστάσιο έχουν αναβαθμιστεί με εκτενείς προσθήκες και βελτιώσεις, με αποτέλεσμα η ικανότητα παραγωγής να αυξηθεί από 250.000 μονάδες που ήταν μέχρι πρότινος, σε έως και 350.000 μονάδες ετησίως.

Για την προσαρμογή του συστήματος παραγωγής στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του MINI, το BMW Group προχώρησε σε επένδυση ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ. Αρχικά, γύρω στα 100 MINI Countryman την ημέρα θα βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής, ενώ αναμένεται να φτάσουν τα 500 κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.

Τα παραπάνω θα προστεθούν στα σχεδόν 1.000 αυτοκίνητα της BMW που ήδη φεύγουν καθημερινά από το εργοστάσιο. Ως εκ τούτου, όχι μόνο διασφαλίζονται οι υπάρχουσες θέσεις εργασίας, αλλά θα δημιουργηθούν έως και 900 νέες στην παραγωγή οχημάτων έως και το τέλος του 2024.

Από του χρόνου το εργοστάσιο στη Λειψία θα διαχειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής για τις μπαταρίες υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, η οποία αποτελείται από τρία στάδια: επίστρωση κυψελών, παραγωγή μονάδων και συναρμολόγηση μπαταριών. Οι πέντε γραμμές επίστρωσης κυψελών, οι τρεις γραμμές παραγωγής μονάδων και η πρώτη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης θα αρχίσουν να λειτουργούν, ενώ μια δεύτερη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2024.

Η ικανότητα παραγωγής εξαρτημάτων για ηλεκτρικά οχήματα έχει επίσης αυξηθεί, από το 2021, καθιστώντας το εργοστάσιο της Λειψίας σημαντικό προμηθευτή σε όλο το δίκτυο παραγωγής της BMW. Τα εξαρτήματα χρησιμοποιούνται σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα όπως οι BMW iX1, BMW i4, BMW i5 και BMW iX. Ο τομέας παραγωγής των συγκεκριμένων εξαρτημάτων στη Λειψία απασχολεί σήμερα πάνω από 800 άτομα και υπάρχουν σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη, με επενδύσεις συνολικού ύψους άνω των 800 εκατ. ευρώ.

Mια άλλη βιώσιμη καινοτομία που εφαρμόζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας είναι η τεχνολογία καυστήρα που χρησιμοποιείται για το στέγνωμα του χρώματος στην οροφή. Πέρυσι η Λειψία έγινε το πρώτο εργοστάσιο αυτοκινήτων στον κόσμο που δοκίμασε πιλοτικά τη νέα τεχνολογία, η οποία μπορεί να χρησιμοποιεί όχι μόνο φυσικό αέριο αλλά και υδρογόνο. Οι ευέλικτοι καυστήρες μπορούν να καίνε υδρογόνο (H2), φυσικό αέριο (μεθάνιο – CH40), ένα μείγμα των δύο αυτών καυσίμων ή να τα εναλλάσσουν μεταξύ τους χωρίς να χρειάζεται να διακόπτεται η λειτουργία τους.

Μετά από επιτυχείς δοκιμές, το εργοστάσιο της Λειψίας έχει πλέον εγκαταστήσει πέντε δισθενείς καυστήρες με δυνατότητα χρήσης υδρογόνου για ευρεία παραγωγή, που χρησιμοποιούνται για την οροφή του MINI Countryman. Υπάρχουν σχέδια για τη μετατροπή σε δισθενή λειτουργία και άλλων καυστήρων στο βαφείο.

Στο εργοστάσιο της Λειψίας, η ομάδα σχεδιασμού εστίασε εξαρχής στις αποδοτικές διαδικασίες και σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για την παραγωγή και την κατανάλωση ενέργειας. Το εργοστάσιο χρησιμοποιεί τέσσερις ανεμογεννήτριές που κατασκευάστηκαν το 2013 και αποδίδουν 10 MW, παράγοντας περίπου 25 GWh ετησίως.

Το δεύτερο ορόσημο ήρθε το 2017, όταν τέθηκε σε λειτουργία το πάρκο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας σε μπαταρίες. Εξοπλισμένο με έως και 700 μπαταρίες υψηλής τάσης δεύτερης ζωής από οχήματα BMW i3, προσφέρει προσωρινή αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας από τις ανεμογεννήτριες και άλλες πηγές, συμβάλλοντας στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης ενέργειας σε τοπικό επίπεδο και στη σταθεροποίηση του δικτύου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.