Η Hyundai είναι μία πολυσχιδής εταιρεία, η οποία εκτός των άλλων ασχολείται και με τα αυτοκίνητα. Εκτός όμως από πολυσχιδής είναι και… ανήσυχη καθώς τελευταία την έχουμε δει να καταπιάνεται ακόμη και με τη ρομποτική, ενώ πιο πρόσφατα την είδαμε να έχει και καλλιτεχνικές ανησυχίες, όπως αυτές εκφράστηκαν στην εβδομάδα σχεδιασμού του Μιλάνο.
Εκεί παρουσιάστηκε το concept “STYLE SET FREE”, με το οποίο η Hyundai ανδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας του “ιδανικού χώρου”. Το ερώτημα “ποια μορφή θα έχει;” αφήνει τους επισκέπτες να το αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τις προτιμήσεις τους.
Στο επίκεντρο της έκθεσης είναι η “Γλυπτική”, μια αρμονική ερμηνεία του “STYLE SET FREE”. Τα τρία βασικά εσωτερικά στοιχεία της νέας εμπειρίας της μάρκας Hyundai είναι τα ακόλουθα : Χρώμα & Φως, Υλικό και Σχήμα & Ήχος. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας ψηφιακά animated γραφικά καθώς και μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες.
Και προφανώς, όπως αντιλαμβάνεστε, αυτό δεν το έκανε τυχαία η Hyundai, καθώς αναμένεται να βγάλει αρκετά συμπεράσματα για το τι τελικά ο κόσμος θεωρεί “ιδανικό χώρο”, με σκοπό να οδηγηθεί και στο ιδανικό εσωτερικό ενός αυτοκινήτου.
“Το STYLE SET FREE της Hyundai στοχεύει να αναδείξει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει προσφέρει μέχρι τώρα, αλλά την αναζητούν οι πελάτες”, δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company.