Η Kawasaki θέλει να “πατήσει” στη Σελήνη εντός 10ετίας!

Έναν φιλόδοξο στόχο ανακοίνωσε η Kawasaki που επιθυμεί να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής στην ιστορία που θα φέρει τη δική του "γουρούνα" στη Σελήνη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Kawasaki TSU-6 Σελήνη

Η είδηση για τα σχέδια του ιαπωνικού ομίλου μας έρχονται από τη βρετανική ιστοσελίδα Kawasaki Motorcycles με το project να ονομάζεται “TSU-6” και να παίρνει το όνομά του από την ιαπωνική λέξη που προφέρεται ως “Τσούκι” και σημαίνει Σελήνη.

Στo σκίτσο που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Ιάπωνες παρουσιάζεται ένα… τετράροδο υβρίδιο που φέρει και φέρινγκ το οποίο θυμίζει έντονα τη ναυαρχίδα της Kawasaki, το υπετροφοδοτούμενο H2, ενώ το ίδιο ισχύει και για την πεπλατυσμένη ουρά του.

Για να πετύχει τον στόχο της η Kawasaki θα συνεργαστει με ιδιωτικές εταιρίες αλλά και άλλους φορείς του κλάδου της αεροδιαστημικής με τις προδιαγραφές για την διαστημική “γουρούνα” της να βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό εξέταση και να ανακοινώνονται αργότερα, όπως και οι τεχνολογίες που θα φέρει το TSU-6.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο κύριος στόχος του project των Ιαπώνων είναι να μπουν οι βάσεις για τη δημιουργία οχημάτων που μπορούν να λειτουργήσουν και εκτός της ατμόσφαιρας της Γης κια να προσφέρουν λύσεις για μελλοντικά ταξίδια στο διάστημα.

Να σημειωθεί ότι ο ιαπωνικός όμιλος έχει τη δική του θυγατρική εταιρία αεροδιαστημικής, η οποία μαζί με την Kawasaki Motorcycles εξελίσσουν ήδη εδώ και αρκετό καιρό

Με τη δημοσίευση να γίνεται σήμερα 1η Απριλίου και την ημερομηνία που έχουν θέσει οι Ιάπωνες ως στόχο για την εκτόξευση του πυραύλου που θα μεταφέρει το TSU-6 στη Σελήνη (1η Απριλίου του 2030)… βαστάτε μικρό καλάθι και καλό μήνα!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]