Η Lancia Delta Integrale που δεν οδηγήθηκε ποτέ στην γραμμή παραγωγής

Με μπλοκέ διαφορικό και ισχύ που έφτανε τους 240 ίππους. Γνωρίστε την τελευταία γνήσια Lancia Delta Integrale Evo ΙΙΙ...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lancia Delta Viola

Η Lancia Delta Integrale είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα “ξεκολλήσει” εύκολα από το μυαλό όσων αγαπούν τα αυτοκίνητα. Συχνά την βλέπουμε σε δημοπρασίες να “χτυπάει” τιμές που εντυπωσιάζουν, ή να αναβιώνει μέσα από σύγχρονες επιχειρηματικές προσπάθειες, όπως για παράδειγμα αυτή του Miki Biasion ή αυτή της ιταλικής Lancia Delta Futurista.

Διαβάστε επίσης: H σπάνια Lancia Delta ECV (+video)

Αυτή τη φορά θα θυμηθούμε την τελευταία Integrale, ένα αυτοκίνητο που δυστυχώς δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή ώστε να συνεχιστεί να γράφεται το έπος της. Πρόκειται για την Lancia Delta Integrale Evo III, γνωστή και ως “Viola”, λόγω του χαρακτηριστικού της χρώματος. Είναι το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες και κατασκευάστηκε σε ένα και μοναδικό αντίτυπο.


Όλα ξεκίνησαν εν έτει 1994, όταν η επίσημη Lancia ήταν έτοιμη να “τελειώσει” οριστικά το θρυλικό μοντέλο σταματώντας την παραγωγής της Integrale Evo 2. O Bruno Maggiora, αφεντικό της ομώνυμης εταιρείας, είχε αντίθετη άποψη και προσπάθησε με μία πράξη του να πείσει την Lancia να συνεχίσει την παραγωγή. Αυτή η πράξη ονομαζόταν Lancia Delta Evo III και ήταν αποκλειστικό έργο της Maggiora, μιας ιταλικής εταιρείας που ιδρύθηκε το 1925 και μόνο τυχαία δεν είναι στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Χρησιμοποιώντας ως βάση την Lancia Delta Integrale Evo 2, οι μηχανικοί της Maggiora προχώρησαν στην εξέλιξη της Evo 3. Εξωτερικά, το νέο μοντέλο δε διαφοροποιούνταν σημαντικά, αφού υπήρχαν μόλις κάποια λογότυπα της εταιρείας στα φτερά του αμαξώματος και οι λευκές ζάντες Tecnomagnesio 17 ιντσών (ελαστικά 215/40ZR17 Pirelli P Zero). Βέβαια, το ιδιαίτερο χρώμα την έκανε να ξεχωρίζει, ονομαζόταν “Scuro Viola”, ήταν επιλογή του αφεντικού και είχε πολλές επιστρώσεις. Το μπεζ εσωτερικό ήρθε κατευθείαν από την Evo 2 και μοναδικές τροποποιήσεις ήταν τα σχετικά λογότυπα και κάποια carbon εξαρτήματα στην κεντρική κονσόλα.

Throwback video: Κώστας Στεφανής και Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Σημαντικές αναβαθμίσεις, βέβαια, έγιναν στα μηχανικά μέρη, με το 2λιτρο μοτέρ του ιταλικού μοντέλου να φτάνει αισίως στους 240 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 320 Nm. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί της Maggiora προχώρησαν σε τοποθέτηση τουρμπίνας Garrett T3 με πίεση υπερπλήρωσης πάνω από το 1 bar, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και αναβάθμιση του συστήματος τροφοδοσίας. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, προστέθηκε ενισχυμένος συμπλέκτης και σωληνάκια υψηλής στο σύστημα πέδησης, ενώ για τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς η Lancia Delta Integrale απέκτησε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Birfield.

Μπορεί η πρόταση της ιταλικής Maggiora να μην εισακούστηκε, αλλά η συνεργασία των δύο εταιρειών συνεχίστηκε για την κατασκευή της Kappa Coupe, ενώ το 2003 η εταιρεία έκλεισε οριστικά. Όσο για την μία και μοναδική Lancia Delta Integrale Evo 3 (αριθμός πλαισίου ZLA 831ABO 00584 341), ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως “άλλαξε” αρκετά χέρια και τα τελευταία χρόνια έχει επιστρέψει στη “γενέτειρά” της. Ανήκει σε Ιταλό συλλέκτη Lancia και “αναπαύεται” δίπλα σε αυτοκίνητα σαν τις 037, Stratos και S4.

Πηγή φωτογραφιών: evo.co.uk

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.