Οι Mercedes A 250 και B 250 μπαίνουν στην πρίζα!

Το κύμα της ηλεκτροκίνησης έφτασε και στα μικρότερα μοντέλα της Mercedes-Benz, με τις A-Class και B-Class να αποκτούν και υβριδικές εκδόσεις με ηλεκτροκινητήρα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Mercedes-Benz βελτιώνει εδώ και αρκετά χρόνια την τεχνογνωσία της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ο οποίος αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Έχοντας ήδη δημιουργήσει την ξεχωριστή EQ, η γερμανική εταιρεία εφοδιάζει με υβριδικό Plug-in σύνολο και τα μικρότερα μοντέλα της. Ο λόγος για τις Mercedes A-Class και B-Class, οι οποίες θα διαθέτουν στις εκδόσεις Α 250 (hatchback και saloon) και B 250, την 3η γενιά υβριδικών κινητήρων της Mercedes. Αυτό πάντως είναι μόνο η αρχή, καθώς όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της μάρκας με το αστέρι, στόχος είναι η γκάμα των plug-in μοντέλων την επόμενη χρονιά, να έχει ξεπεράσει τα 20.

Το υβριδικό σύστημα των Mercedes A 250 e και B 250 e, περιλαμβάνει 3 βασικά στοιχεία. Ο λόγος για τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης 1,33 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου. Σε όλες τις εκδόσεις των μοντέλων (A 250 e, A 250 e Saloon, B 250 e), ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει επιπλέον 75 kW (σχεδόν 102 ίππους) στους 160 ίππους του κινητήρα εσωτερικής καύσης, με το σύνολο να αποδίδει συνολικά, 218 ίππους. Χάρη στη ροπή 300 Nm που συνεισφέρει, η συνολική ροπή των μοντέλων φτάνει στα 450 Nm.


Οι επιδόσεις των υβριδικών εκδόσεων εντυπωσιάζουν. Σε περίπτωση κίνησης μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ως τελική ταχύτητα ορίζονται τα 140 χλμ./ώρα. Αν προσθέσουμε τη λειτουργία του θερμικού κινητήρα, η τελική ταχύτητα των Mercedes A 250 e και B 250 e φτάνει στα 235 χλμ./ώρα, ενώ εκείνη της έκδοσης saloon στα 240 χλμ./ώρα. Ακόμη, οι Mercedes A 250 e, A 250 e Saloon και B 250 e επιταχύνουν 0-100 σε 6,6, 6,7 και 6,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Αμφότερα τα μοντέλα, εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (DCT).

Η αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα υπολογίζεται, με βάση τις μετρήσεις WLTP, σε 60-68, 61-69 και 56-67 χιλιόμετρα για τις A 250 e, A 250 e Saloon και B 250 e αντίστοιχα. H συνδυασμένη κατανάλωση των μοντέλων κυμαίνεται μεταξύ 1,4 και 1,6 λίτρων/100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων μεταξύ 32 και 36 γραμμαρίων CO2/χλμ. Όσον αφορά στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, αυτή βρίσκεται μεταξύ 14,7 και 15,4 kWh/100 χλμ., ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση.

Όπως αναφέραμε και στον τίτλο, οι Mercedes A 250 e και B 250 e θα μπορούν να φορτίζονται, μέσω πρίζας που βρίσκεται στο πίσω δεξιά μέρος τους. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, που χρησιμοποιείται ως χώρος αποθήκευσης ενέργειας, έχει χωρητικότητα περίπου 15,6 kWh, είναι υδρόψυκτη και το βάρος της είναι περίπου 150 κιλά. Τα αυτοκίνητα θα φορτίζονται τόσο μέσω Wallbox 7,4 kW με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) όσο και με συνεχές ρεύμα (DC). Στην πρώτη περίπτωση, η φόρτιση του 10-100% θα απαιτεί μία ώρα και 45 λεπτά, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η φόρτιση 10-80%, θα επιτυγχάνεται σε περίπου 25 λεπτά.

Η παρουσία της μπαταρίας έχει οδηγήσει τους μηχανικούς της Mercedes-Benz σε ορισμένες αλλαγές στα μοντέλα, που επιφέρουν και μικρή μείωση στο χώρο αποσκευών. Από εκεί και έπειτα, μέσω του προηγμένου συστήματος συνδεσιμότητας MBUX (Mercedes-Benz User Experience), οι υβριδικές Mercedes A-Class και B-Class διαθέτουν τα νέα οδηγικά προγράμματα “Electric” και “Battery Level”. Χάρη σε paddles στο τιμόνι, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει το βαθμό ανάκτησης ενέργειας που προτιμά, μέσω των επιλογών (DAUTO, D+, D, D- and D–).

Η είσοδος των Mercedes A 250 e (και Saloon) και B 250 e στην αγορά αναμένεται να γίνει εντός του 2019, ενώ η τιμή της A 250 e στη Γερμανία ξεκινά λίγο κάτω από 37.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]