Κακά τα ψέματα, οι εταιρείες γνωρίζουν πολύ καλά ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να αυξηθεί ακόμα περισσότερο και πειραματίζονται προς αυτή την κατεύθυνση. Πρόσφατα, η ZF παρουσίασε την δική της πρόταση που δίνει έμφαση στην διατήρηση της αυτονομίας τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Η λύση που προτείνει; Θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας.
Διαβάστε επίσης: Πόσο αυξάνουν τη μέση κατανάλωση τα “ηλεκτρικά” του αυτοκινήτου μας
Είναι γεγονός ότι ο κλιματισμός είναι η “αχίλλειος πτέρνα” της αυτονομίας και ενσωματώνοντας τις θερμαινόμενες ζώνες, η εταιρεία θεωρεί πως θα υπάρξει ακόμα και μία αύξηση της αυτονομίας κατά 15%. Υπενθυμίζουμε, ότι ήδη οι εταιρείες προτείνουν να χρησιμοποιείται το σύστημα θερμαινόμενων καθισμάτων, αντί του κλιματισμού, για την βελτίωση της αυτονομίας.
Η ZF κατά της κατοχύρωση ευρεσιτεχνίας, αναφέρει ότι η εμφάνιση των ζωνών ασφαλείας δεν αλλάζει. Μόνο το πάχος αυξάνεται ελαφρώς, προκειμένου να περάσουν μέσα από το ύφασμα οι ειδικοί αγωγοί. Μέσω τροφοδοσίας 70 watt, υπολογίζεται ότι η θερμοκρασία τους μπορεί να αγγίξει τους 40 βαθμούς και, σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα καθίσματα και το τιμόνι, να δημιουργηθεί ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον μειώνοντας την ένταση του κλιματισμού.
Εμείς από την πλευρά μας, να υπενθυμίσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για θερμαινόμενες ζώνες. Στο παρελθόν, παρόμοιες πατέντες είχαν καταθέσει τόσο η Ford, όσο και η Mercedes.