Η Nissan επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της

Ως απάντηση στις αλλαγές των αναγκών των οδηγών και στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Nissan αναθεώρησε το σχέδιό της για περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.
Nissan Ambition 2030

Μέσω του Nissan Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματός της που ανακοινώθηκε το 2021, η Nissan στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας, παρέχοντας εμπειρίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό και επιτρέπουν στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας.

Διαβάστε επίσης: Η 4κίνηση Nissan e-4ORCE δοκιμάζεται στα δύσκολα (+video)

Η Nissan θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες επιλογές των οδηγών για συναρπαστικά και διαφορετικά “εξηλεκτρισμένα” οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων EVs, έως το 2030. Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infinity έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του 50%.

Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των εξηλεκτρισμένων οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα πωλούνται σε μεγάλες αγορές, το 2026 αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής:

Ευρώπη: 98% (από 75%)
Ιαπωνία: 58% (από 55%)
Κίνα: 35% (από 40%)
Η.Π.Α.: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Nissan Qashqai e-Power: Το ηλεκτρικό που… καίει βενζίνη!

Με βάση τα παραπάνω, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων των Ιαπώνων θα αυξηθεί από το προγραμματισμένο 40%, όταν ανακοινώθηκε το στρατηγικό πλάνο, σε περισσότερο από 44%, έως το 2026.

Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την κινέζικη αγορά. Στην Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.

Παράλληλα οι Ιάπωνες σκοπεύουν να βελιτώσουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών, για μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η Nissan θα ενισχύσει τη στρατηγική της για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ’ απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών.

Η εταιρεία στοχεύει να πετύχει το παραπάνω μέσω των οχημάτων που καθορίζονται με λογισμικό και αποδεικνύεται ήδη από την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που είναι εγκατεστημένη επί του παρόντος στο Nissan Ariya και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας! Δείτε ποια είναι τα σχέδια τους για το μέλλον και τι μοντέλα ετοιμάζουν.......
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε