Η Nissan επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της

Ως απάντηση στις αλλαγές των αναγκών των οδηγών και στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Nissan αναθεώρησε το σχέδιό της για περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.
Nissan Ambition 2030

Μέσω του Nissan Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματός της που ανακοινώθηκε το 2021, η Nissan στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας, παρέχοντας εμπειρίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό και επιτρέπουν στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας.

Διαβάστε επίσης: Η 4κίνηση Nissan e-4ORCE δοκιμάζεται στα δύσκολα (+video)

Η Nissan θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες επιλογές των οδηγών για συναρπαστικά και διαφορετικά “εξηλεκτρισμένα” οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων EVs, έως το 2030. Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infinity έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του 50%.

Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των εξηλεκτρισμένων οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα πωλούνται σε μεγάλες αγορές, το 2026 αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής:

Ευρώπη: 98% (από 75%)
Ιαπωνία: 58% (από 55%)
Κίνα: 35% (από 40%)
Η.Π.Α.: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Nissan Qashqai e-Power: Το ηλεκτρικό που… καίει βενζίνη!

Με βάση τα παραπάνω, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων των Ιαπώνων θα αυξηθεί από το προγραμματισμένο 40%, όταν ανακοινώθηκε το στρατηγικό πλάνο, σε περισσότερο από 44%, έως το 2026.

Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την κινέζικη αγορά. Στην Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.

Παράλληλα οι Ιάπωνες σκοπεύουν να βελιτώσουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών, για μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η Nissan θα ενισχύσει τη στρατηγική της για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ’ απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών.

Η εταιρεία στοχεύει να πετύχει το παραπάνω μέσω των οχημάτων που καθορίζονται με λογισμικό και αποδεικνύεται ήδη από την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που είναι εγκατεστημένη επί του παρόντος στο Nissan Ariya και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Σημαντική ήταν η διάκριση στελεχών της Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στην Πανευρωπαϊκή Εκπαίδευση Συμβούλων Πωλήσεων της Nissan που έγινε στην Αγγλία....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται