Η Nissan επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της

Ως απάντηση στις αλλαγές των αναγκών των οδηγών και στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Nissan αναθεώρησε το σχέδιό της για περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.
Nissan Ambition 2030

Μέσω του Nissan Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματός της που ανακοινώθηκε το 2021, η Nissan στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας, παρέχοντας εμπειρίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό και επιτρέπουν στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας.

Διαβάστε επίσης: Η 4κίνηση Nissan e-4ORCE δοκιμάζεται στα δύσκολα (+video)

Η Nissan θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες επιλογές των οδηγών για συναρπαστικά και διαφορετικά “εξηλεκτρισμένα” οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων EVs, έως το 2030. Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infinity έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του 50%.

Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των εξηλεκτρισμένων οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα πωλούνται σε μεγάλες αγορές, το 2026 αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής:

Ευρώπη: 98% (από 75%)
Ιαπωνία: 58% (από 55%)
Κίνα: 35% (από 40%)
Η.Π.Α.: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Nissan Qashqai e-Power: Το ηλεκτρικό που… καίει βενζίνη!

Με βάση τα παραπάνω, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων των Ιαπώνων θα αυξηθεί από το προγραμματισμένο 40%, όταν ανακοινώθηκε το στρατηγικό πλάνο, σε περισσότερο από 44%, έως το 2026.

Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την κινέζικη αγορά. Στην Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.

Παράλληλα οι Ιάπωνες σκοπεύουν να βελιτώσουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών, για μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η Nissan θα ενισχύσει τη στρατηγική της για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ’ απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών.

Η εταιρεία στοχεύει να πετύχει το παραπάνω μέσω των οχημάτων που καθορίζονται με λογισμικό και αποδεικνύεται ήδη από την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που είναι εγκατεστημένη επί του παρόντος στο Nissan Ariya και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τη νέα έκδοση Sound Edition για το Puma ανακοίνωσε η Ford, η οποία είναι άμεσα διαθέσιμη στην ελληνική αγορά για τα 1.0L EcoBoost MHEV και...
Η Nissan προχώρησε στην αποκάλυψη της ολοκαίνουργιας γενιάς του LEAF που έρχεται με δύο διαφορετικής απόδοσης ηλεκτρικούς κινητήρες και αυτονομία έως 604 χλμ....
Το όνομα GTi επιστρέφει στην γκάμα της Peugeot με τη γαλλική εταιρεία να παρουσιάζει το E-208 GTi που έρχεται με 280 ίππους και 0-100 χλμ....
Για πρώτη φορά στη Ευρώπη εφαρμόζεται σε μεγάλη κλίμακα η κοινή χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την τροφοδότηση του δικτύου και τα εύσημα πάνε στη Renault....
Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, αντιπροσωπεία της Nissan στην Ελλάδα, είχε την τιμή να φιλοξενήσει την περασμένη εβδομάδα το Συνέδριο της Nissan Europe για το...
Υπερταχεία φόρτιση και σταθερή απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες υπόσχεται η νέα μπαταρία της Geely η οποία έχει σχεδιαστεί για διάρκεια 1.000.000 χιλιομέτρων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Πρόγραμμα με έκπτωση 48% – Τι ισχύει τα Σαββατοκύριακα

Ford Puma Gen-E

Σε Αράχωβα και Γαλαξίδι με το ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E

Ford Ranger

Το pick-up με ροπή 697 Nm που “τραβά” έως και 3.500 κιλά – Διαθέσιμο με επιτόκιο 2,99%